ست بین بگ اورجینال

کد 32082

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
31%
2,575,000
1,781,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ست بین بگ اورجینال یکی از زیباترین نوع بین بگ بوده که با تعداد 3 تایی و کاملا مشابه طراحی و تولید شده است. این ست بین بگ در رنگ های مختلفی تولید می شود. پس برای راحتی می توانید برای خرید به فروشنده اصل مراجعه کرده تا با استفاده از کاتالوگ بتوانید رنگ بدنه محصول را شخصا سفارش بدهید. روکش بدنه بین بگ که تاثیر بالایی بر طول عمر محصول داشته از بهترین نوع پارچه چرم مصنوعی تولید شده که دوخت با تضمین آن موجب می شود محصول سال های طولانی مانند روز اول برای استفاده شما اماده باشد. پارچه چرم مصنوعی ضداب و ضدتعریق بوده پس اگر برای ساعت های زیادی می خواهید از این ست بین بگ استفاده کنید ، مطمئن باشید که هیچ گونه مشکل و یا حساسیتی برای شما ایجاد نخواهد کرد. اگر بنا بر هر دلیل روکش بدنه کثیف شده تنها کافی بوده آن را از آستر جدا کرده و با استفاده از آب و مواد شوینده شستشو دهید و نگران افت کیفیت پارچه روکش بدنه نباشید.بخش مهم در پروسه تولید بین بگ انتخاب مواد تشکیل دهنده داخلی می باشد. زیرا نوع این مواد در راحتی مصرف کننده و وزن بدنه محصول و همچنین تحمل وزن بدنه اثر می گذارد. به همین دلیل برای این ست بین بگ از مواد یونولیت خرد شده استفاده می شود. مواد یونولیتی نرمی و انعطاف پذیری زیادی داشته و می توانند فشار و وزن زیادی را تحمل کنند. این مواد را می توانید به راحتی تعویض و یا مجدد شارژ نمایید. برای خریداری بهترین نوع بین بگ با تخفیف مناسب و دوام بالا می توانید به تولیدی مبل شنی آرامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض : 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • تعداد ست: 3 عدد
  • دارای طراحی بدنه راحت و رنگبندی بالا
  • دارای ضمانت نامه 3ساله

ست بین بگ اورجینال

ست بین بگ اورجینال از جمله محصولات اصلی می باشد که به صورت ست با تعداد بالا خریداری می شود. با وجود این هماهنگی بین نمونه های این گروه از بین بگ ها می توان آن ها را به منظور تجهیز کردن محیط هایی مانند باغ و ویلا استفاده کرد و به راحتی خریداری نمود. داشتن ست بسیار زیبای بین بگ اورجینال به افراد یک خانواده امکان آن را می دهد که به راحت ترین صورت بتوانند از مزیت داشتن محصولاتی هماهنگ برخوردار باشند که تنها رنگ بدنه آ ن ها متفاوت است اما به طور کلی طراحی مشابه یک دیگر دارند. این محصول خاص برای برخورداری از شرایط استاندارد و راحتی در نظر گرفته شده است و به گونه ای خاص دارای تکیه گاه بلند می باشد. از این رو تمامی سنین حتی کودکان نیز قادر به کسب راحتی بسیار زیاد در زمان استفاده از این بین بگ می باشند. با توجه به استاندارد بودن طراحی محصول افراد زیادی به سمت خرید آن جذب شده اند و آن را برای دسترس بودن دائمی درنظر گرفته اند. به همین دلیل است که بدون مشکل بوده است و تا به هنگام رضایت تمامی افراد را به خود جلب کرده است. بدنه استاندارد و منحصر به فرد این بین بگ ها به خاطر کیفیت مواد اولیه سازنده آن می باشد که هم رویه ای مقاوم را تشکیل داده است و هم می تواند به دلیل داشتن مواد درونی منعطف بالاترین میزان راحتی را برای استفاده کنندگان رقم بزند. به منظور آشنایی بیش تر با این محصول با ما همراه باشید.


رنگبندی متنوع ست بین بگ

همان طور که گفته شد این ست را برای اعضای یک خانواده استفاده می کنند و به دلیل شباهت زیاد به یکدیگر می تواند جزو محصولات یک دست باشد که برای محلی خاص در نظر گرفته می شود. به دلیل استقبال خریداران از این محصول خاص شرایط برای به دست آوردن بهترین کیفیت مهیا می باشد که برگرفته از طراحی بهینه بوده است. به همین دلیل طراحان نیز برای ایجاد یک ست تکمیل متشکل از چند رنگ از بین بگ ها توانسته اند بهترین ساختار ها را ایجاد سازند و به صورت منحصر به فرد فضایی از خانه را برای افراد به صورت طبی و استراحت گاه تبدیل نمایند. وجود رنگ های متفاوت نیز به دلیل آن است که هر یک از اعضای خانواده تمایل به داشتن رنگی به خصوص است از این رو می تواند به دلیل تمایل خود محصول را انتخاب کند و برای استفاده در نظر بگیرد.


استفاده در باغ و ویلا

همان طور که گفته شد این محصول می تواند به جهت تجهیز کردن باغ و ویلا در نظر گرفته شود و از این رو قابلیت داشتن راحتی بسیار زیاد را نیز دارد. در نتیجه هر کس که دارای یک فضای شخصی مانند باغ و ویلا می باشد می تواند این محصولات را تهیه کرده و از آن ها نهایت لذت را به عمل آورند. با این شرایط افراد می توانند با قیمت ارزان تر نسبت به خرید محصولات طبی دیگر مجموعه ای از بهترین و با کیفیت ترین اکسسوری ها را داشته باشند و به وسیله آن به نهایت لذت در آرامش دست پیدا کنند. داشتن این بین بگ ها در کنار هم مجموعه ای را ایجاد کرده است که برای خوابیدن افراد نیز مناسب است. علاوه بر این موارد محصول به دلیل داشتن کیفیت بالا و مرغوبیت برای این گونه استفاده سازگاری دارد و به راحتی می تواند در باغ نیز مورد استفاده قرار گیرد.


تکیه گاه محکم برای انجام کارها

تکیه گاهی که در این محصول به وجود آمده است دارای ارتفاع بلندی می باشد که در نتیجه می تواند به طور کلی پشت کمر افراد تا گردن آن ها را فرا بگیرد. در این صورت مدت زمان مصرف از محصول زیاد می شود و می تواند راحتی بسیار زیاد را در تایم طولانی برقرار سازد. با توجه به داشتن این تکیه گاه که استاندارد نیز می باشد کمر و ستون فقرات استفاده کنندگان در شرایط مطلوبی قرار می گیرد و می تواند بهترین تجربه از استفاده از یک محصول طبی باشد.


خرید

ست بین بگ اورجینال با قیمت مناسب در سایت مبل شنی آرامش در حال فروش می باشد و برای خرید می بایست به این سایت مراجعه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...