بین بگ یک نفره چرم

کد 12019

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,727,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ یک نفره چرم از جمله زیباترین و ساده ترین انوع بین بگ بوده که با رنگنبدی بالا تولید و روانه بازار شده است. این بین بگ طول عمری بالا و قیمت ارزان داشته به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. رنگنبدی بالای تولید شده در این گروه بین بگ موجب شده مصرف کنندگان بتوانند بر اساس سلیقه خود رنگ بدنه محصول را سفارش بدهند. برای تولید روکش بدنه بین بگ از پارچه چرم مصنوعی استفاده کرده اند. پارچه چرم مصنوعی ضدتعریق بوده و استفاده طولانی مدت از ان حساسیتی ایجاد نخواهد کرد. ای نوع روکش بدنه دارای ویژگی ها مثبت بسیار بالایی از جمله نرمی بالا ، دوام بالا ، قابل شستشو بودن ، ضداب بودن و.. می باشد. با توجه به استحکام بالای روکش بدنه تماس ان با اب و مواد شوینده مشکلی برای طول عمر بین بگ ایجاد نمی کند. مواد تشکیل دهنده داخلی بین بگ نیز از یونولیت خرد شده است. مواد یونولیتی وزن کمی داشته اما می توانند وزن بالایی را تحمل کنند. ویژگی مواد یونولیتی نرم و منعطف بودن بالای ان ها ست. پس راحتی فوق العاده زیادی در اختیار شما قرار می دهند. این مواد در داخل روکش بدنه و در یک استر قرار دارند. برای تعویض ان ها می توانید از زیپ بدنه بین بگ استفاده کنید. بین بگ وزن 6 کیلوگرمی داشته پس به راحتی حمل می شود. البته توان تحمل بین بگ وزنی در حدود 180 کیلوگرم است. پس محصول را تمامی افراد با هر سن و وزنی می توانند استفاده کنند. اگر قصد خرید بین بگ را دارید فرصت را از دست نداده و به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

بین بگ یک نفره چرم

یکی از جذاب ترین طراحی ها در خصوص بین بگ های تولید شده در کارخانه مبل شنی آرامش، به بین بگ یک نفره چرم مربوط می شود. این محصول خاص و بی نظیر با داشتن طراحی فوق العاده زیبا و بدنه ای طبی، ظاهری فوق العاده فانتزی و اسپرت دارد. در طراحی بدنه این بین بگ تمامی استانداردهای روز دنیا رعایت شده است و در نهایت شاهد محصولی بی نظیر و خاص هستیم. در ادامه این مطلب به نقد و بررسی بین بگ یک نفره چرم می پردازیم تا جهت خرید شناخت کاملی از این محصول داشته باشید.


رویه مورد استفاده در بین بگ

برای رویه این محصول از پارچه ای از جنس چرم مصنوعی استفاده شده است. جنس این پارچه به گونه ای انتخاب شده است که در برابر پارگی و ساییدگی مقاومت زیادی داشته و پوسته پوسته نخواهد شد. هم چنین این رویه برای استفاده در فضاهای مختلف مانند محیط های باز نیز مناسب است و با داشتن کیفیت بالا، در صورت قرار گرفتن در مقابل نور خورشید و هوای آزاد دچار آسیب نخواهد شد. این نوع رویه با قرار گرفتن تحت فشار زیاد در اثر نشستن افرادی با وزن بالا، دچار تغییر شکل نشده و حالت خود را از دست نمی دهد. در صورت کثیف شدن می توانید این رویه را به راحتی تمیز کنید. فقط کافی است با یک دستمال نمدار بر روی قسمت کثیف شده بکشید و آلودگی را تمیز کنید. این رویه قابلیت تعمیر دارد و در صورت وارد شدن آسیب به بدنه می توانید رویه را از بدنه اصلی جدا کنید و توسط یک خیاط مورد تعمیر قرار دهید. برای جدا کردن رویه از بدنه اصلی، زیپی بر روی آن تعبیه شده است که توسط آن می توانید به راحتی رویه را جدا نمایید. در صورت تمایل نیز می توانید رویه جدیدی را از طریق سایت مبل شنی آرامش خریداری کرده و با رویه قبلی تعویض کنید. این قابلیت در زمان تغییر دکوراسیون به کمک شما آمده و می توانید به جای صرف هزینه زیاد جهت خرید محصول جدید، رویه ای جدید تهیه کنید و یک بین بگ نو داشته باشید.


ابعاد استاندارد و مناسب

این محصول ابعادی استاندارد دارد که به راحتی در تمامی فضاها قابل استفاده است. ابعاد این محصول شامل طول و عرض 100 سانتی متری است و ارتفاعی برابر با 100 سانتی متر دارد. به همین جهت برای نشستن فضایی ایده آل ایجاد می کند. این بین بگ را می توانید به راحتی در فضاهای کوچک آپارتمانی مورد استفاده قرار دهید و از داشتن نشیمنگاهی نرم و راحت لذت ببرید. نشیمنگاه این محصول جادار و بزرگ است و هر فردی با جثه های متفاوت می تواند از آن به راحتی استفاده کند. به همین جهت در زمان خرید نیازی نیست به جثه فرد مورد استفاده توجه شود و این محصول برای تمامی افراد قابل استفاده خواهد بود. پشتی بلند این محصول محیطی نرم و راحت را برای ستون فقرات شما ایجاد می کند و تمامی انحنای ستون فقرات را پوشش می دهد. 


استفاده از مواد داخلی مناسب

برای پر کردن داخل این بین بگ از بهترین نوع مواد یونولیتی استفاده شده است که وزنی بسیار سبک و طول عمر بالایی دارند. وزن بدنه این بین بگ در مجموع برابر با 6 کیلوگرم است و به همین دلیل به راحتی می توانید این محصول را از سطح زمین بلند کرده و جابه جا نمایید. این مواد داخلی استحکام بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارند. در صورت وارد شدن فشار زیاد به بدنه این محصول، بین بگ دچار کاهش حجم و کاهش انعطاف نمی شود. شما به راحتی می توانید از این محصول به مدت طولانی استفاده نمایید بدون اینکه به بدنه آن آسیبی وارد شود. به همین علت این محصول تحمل وزن بالایی دارد و قادر است وزنی برابر با 180 کیلوگرم را تحمل کند. این مواد داخلی انعطاف زیادی نیز دارند و با وارد شدن فشار، به حالتی متناسب با بدن فرد و انحنای ستون فقرات را به خود گرفته و به وضعیتی متناسب با بدن فرد تبدیل می شود. 


روش خرید

بین بگ یک نفره چرم از طریق نمایندگی فروش مبل شنی آرامش با قیمتی ارزان قابل خریداری است. برای تهیه این محصول می توانید به سایت مبل شنی آرامش مراجعه کرده و این محصول را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...