بین بگ یک نفره پلی استر

کد 12017

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,783,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ یک نفره پلی استر یکی از زیباترین انواع بین بگ تولید شده توسط نمایندگی رسمی مبل شنی بوده که گزینه مناسبی برای زمان های استراحت و تماشای تلویزیون و... به شمار می رود. بدنه بین بگ می تواند تا 180 کیلوگرم وزن را بر روی خود تحمل کند. پس با هر وزنی و در هر سنی می توانید این بین بگ را استفاده نمایید. برای راحتی شما تولیدی بین بگ روکش بدنه محصول را در رنگبندی بالایی تولید کرده است. پس در زمان خرید با سلیقه خود و با توجه به دکوراسیون داخلی منزل و یا محل کار خود می توانید رنگ بدنه را شخصا سفارش بدهید. جنس روکش بدنه بین بگ از نوع پلی استر است. این روکش بدنه ضداب بوده پس می توانید در کنار استخر نیز از این بین بگ استفاده کنید. ساختار بدنه می تواند وزن بالایی را تحمل کرده زیرا کاملا نرم و بادوام می باشد. شما در صورت نیاز می توانید روکش بدنه را از استر ان جدا کرده و با اب و مواد شوینده بشویید. وزن بدنه بین بگ به دلیل مواد تشکیل دهنده داخلی ان که از نوع یونولیتی بوده ، برابر 6 کیلوگرم است. در بخش بالایی محصول یک دستگیره تعبیه شده تا بتوانید بین بگ را به راحتی حمل کند. مواد یونولیتی وزنی کم داتشته اما دارای تحمل وزن بالایی هستند. این مواد کاملا نرم و انعطاف پذیر و از نوع یونولیت خرد شده هستند. با توجه به این مواد تکیه گاه سرخود بین بگ در اثر استفاده به راحتی تغییر حالت داده تا بدن شما در راحتی کافی قرار بگیرد. تمام محصولات نمایندگی رسمی مبل شنی از جمله این بین بگ دارای 2 سال گارانتی معتبر هستند. برای خرید بین بگ تنها کافی ست به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: پلی استر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای دستگیره و رنگبندی بالا
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

بین بگ یک نفره پلی استر

برای خرید بین بگ مناسب با نیاز خود لازم است تا اطلاعاتی کافی در خصوص هر محصول داشته باشید تا با توجه به فضایی که در اختیار دارید و هم چنین دکوراسیون فضای مدنظر بین بگ را تهیه کنید. یکی از محبوب ترین طراحی های بین بگ که دارای طرفداران بسیاری است، طراحی به سبک گرد است. بین بگ یک نفره پلی استر یکی از محصولات تولید شده به سبک گرد است که دارای کیفیت و دوام بالایی می باشد. در ادامه این بین بگ را مورد نقد و بررسی قرار خواهیم داد. 


جابه جایی آسان

در تولید این بین بگ از مواد داخلی مناسبی استفاده شده است که دارای کیفیتی فوق العاده بوده و سبک هستند. به همین علت وزن بدنه محصول برابر با 6 کیلوگرم بوده و می توان آن را به راحتی از سطح زمین بلند کرده و جابه جا نمود. برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به بدنه بین بگ لازم است تا در زمان جابه جایی، از کشیدن این بین بگ بر سطح زمین جلوگیری کنید. زیرا در صورت کشیدن بین بگ بر روی زمین، ممکن است محصول به لبه های دیوار و اشیای تیز برخورد کند و دچار آسیب شود. وزن پایین این بین بگ به شما امکان انتقال و جابه جایی آسان را می دهد. در بالای بدنه این بین بگ یک دسته نیز تعبیه شده است که جابه جایی بین بگ را آسان تر می کند. 


حفظ کیفیت رویه بین بگ

برای حفظ کیفیت رویه بین بگ علاوه بر دقت در زمان جابه جایی محصول، لازم است تا اشیای داغ و تیز را به بدنه بین بگ نزدیک نکنید. زیرا در این صورت بدنه بین بگ دچار آسیب خواهد شد. هم چنین مراقب باشید تا کودکان اسباب بازی های تیز خود را به بدنه نزدیک نکنند. در صورت وارد شدن آسیب به بدنه بین بگ می توانید رویه را توسط زیپی که بر روی محصول موجود است از بدنه اصلی جدا کرده و توسط یک خیاط اقدام به تعمیر کردن آن نمایید. در صورت تمایل نیز می توانید رویه بین بگ را از طریق سایت مبل شنی آرامش خریداری کرده و با رویه قبلی تعویض کنید تا بین بگ نو و جدیدی داشته باشید.


ویژگی های مواد داخلی 

این مواد داخلی علاوه بر داشتن وزن پایین، دارای ویژگی های دیگری نیز هستند که باعث شده است مناسب ترین متریال برای داخل بین بگ باشند. از ویژگی های این مواد داخلی می توان به داشتن انعطاف بالا اشاره کرد. این مواد داخلی دارای ظاهری به صورت شن های ریز و سبکی هستند که به خوبی بر روی یکدیگر حرکت می کنند. به این ترتیب در زمان نشستن فرد بر روی بین بگ، مواد داخلی جابه جا شده و حرکت می کنند و فضایی متناسب با اندام فرد را ایجاد خواهند کرد. در هنگام نشستن با جابه جایی مواد داخلی، بین بگ به فرم بدن فرد درآمده و تمامی انحنای بدن را پوشش می دهد. به این ترتیب شما از نشستن بر روی این محصول خسته نشده و فضایی راحت و نرم برای نشستن شما ایجاد می شود. دیگر ویژگی این مواد داخلی داشتن استحکام بالا در برابر فشار زیاد است. در صورت نشستن افرادی با وزن بالا بر روی این بین بگ، مواد داخلی شکل ظاهری خود را حفظ کرده و دچار آسیب نخواهد شد. هم چنین با وارد شدن فشار زیاد، مواد داخلی حجم و انعطاف خود را از دست نداده و کیفیت خود را حفظ می کند. به این ترتیب این محصول قادر است بدون افت کیفیت وزنی برابر با 180 کیلوگرم را تحمل کند. 


اندازه های استاندارد

این بین بگ دارای ابعادی استاندارد و مناسب است و قابلیت استفاده در فضاهای گوناگون را دارد. طول و عرض این بین بگ معادل 100 سانتی متر است و ارتفاع این محصول نیز برابر با 100 سانتی متر می باشد. با این وجود برای استفاده از این محصول نیازی به فضای زیادی نداشته و در محیط های کوچک و فضاهای محدود به راحتی می توانید این بین بگ را قرار داده و از آن استفاده نمایید. شما به راحتی می توانید این محصول را در محیط های مختلفی مانند اتاق خواب، اتاق مطالعه، باشگاه های ورزشی، تراس منزل و ... قرار دهید و از آن استفاده نمایید.


روش خرید

بین بگ یک نفره پلی استر را می توانید با قیمتی ارزان از طریق سایت مبل شنی آرامش سفارش داده و در زمانی کوتاه درب منزل دریافت کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...