بین بگ یک نفره منعطف راحتی

کد 51010

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,872,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ یک نفره منعطف راحتی یکی از محصولات باکیفیت با طراحی بدنه منحصر به فرد و جذاب بوده که برای استفاده افراد بالاتر از 14 سال طراحی و ورانه بازار شده است. این بین بگ ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل داشته که متناسب با فرم قرار گیری ان بر روی سطح زمین تکیه گاهی استاندارد و نشمینگاهی راحت در اختیار شما قرار می دهد. از این محصول می توانید در زمان تماشای تلویزیون و مطالعه و .. استفاده کنید. روکش بدنه محصول را از پارچه مرغوب مخمل تولید کرده اند. این نوع روکش بدنه در برابر فشار و ضربه مقاوم بوده و ساختاری ضدتعریق دارد. شما می توانید در صورت لزوم روکش بدنه را با اب و یا مواد شوینده شستشو دهید. بخش داخلی محصول از یونولیت خرد شده تشکیل می شود. این مواد وزنی کم و ساختاری منعطف و نرم داشته که می توانند وزن بالایی را تحمل کنند. توجه داشته باشید مواد داخلی محصول قابلیت شارژ مجدد و یا تعویض را دارند. این بین بگ یک ضمانت نامه معتبر دوساله داشته که تضمینی بر طول عمر بالای ان به شمار می رود. برای خرید این بین بگ زیبا می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 120 سانتی متر
  • عرض: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 50 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • وزن بدنه: 4 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم

بین بگ یک نفره منعطف راحتی

یکی از محصولات فوق العاده جذاب و ویژه تولید شده توسط شرکت بزرگ مبل شنی آرامش، بین بگ یک نفره منعطف راحتی است. این محصول مورد پسند اغلب افراد واقع شده و به دلیل کیفیت بالا و کاربردهای بسیار، توانسته فروش بالایی را از آن خود کند. این محصول را می توانید به راحتی در محیط های گوناگون استفاده کنید. در ادامه به نقد و بررسی بین بگ یک نفره منعطف راحتی می پردازیم. با مطالعه این مطلب اطلاعاتی در خصوص بین بگ یک نفره منعطف راحتی کسب خواهید کرد تا جهت خرید شناخت کاملی از این محصول داشته باشید. 


ساختمان ویژه

ساختمان این بین بگ به صورت مستطیلی ساخته شده است که در قسمت میانی تا شده و به دو قسمت تبدیل می شود. بخشی از آن نشیمنگاه محصول بوده و قسمتی از آن نیز تکیه گاه بین بگ را تشکیل می دهد. به این ترتیب نشیمنگاه این محصول حالتی مربعی داشته و به صورت زاویه دار است. این نشیمنگاه کاملا جادار و بزرگ است و تمامی افراد به راحتی می توانند از آن استفاده کنند. این بین بگ ارتفاعی کوتاه دارد و در زمان استفاده پاهای شما به طور کامل بر روی زمین قرار می گیرد و به هیچ وجه آویزان نمی شود. پشتی این محصول نیز کاملا پهن است که شانه ها را پوشش می دهد. این پشتی تمامی بخش ستون فقرات را پوشش می دهد و کتف و شانه ها در وضعیت مناسبی قرار می گیرند. اگر مایل هستید برای استراحت و خوابیدن از این بین بگ استفاده نمایید می توانید این محصول را به طور کامل بر روی زمین باز کرده و به عنوان یک تشک شنی از آن استفاده کنید. 


کاربردهای متفاوت 

به دلیل قابلیت استفاده از این بین بگ در حالت های مختلف، بهترین گزینه برای استفاده در مسافرت محسوب می شود. این محصول به راحتی در خودرو جای می گیرد و شما می توانید آن را در گردش و مسافرت ها به همراه خود ببرید. کیفیت بالای بدنه این محصول امکان استفاده در فضاهای بیرون را به شما می دهد. شما می توانید از این بین بگ در محیط های باز استفاده کنید. به این ترتیب در مسافرت در طول روز بستری نرم و راحت خواهید داشت که می توانید بر روی آن بنشینید و به تماشای طبیعت بپردازید و از هوای تازه و نور خورشید لذت ببرید و در زمان شب می توانید این محصول را باز کرده و به دور از سرمای زمین، در بستر شخصی خود به خواب بروید. این محصول قابلیت استفاده در انواع فضاهای منزل را دارد و در زمان انجام فعالیت هایی که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند، بهترین گزینه می باشد. 


وزن پایین بدنه و تحمل وزن بالا

مواد داخلی به کار رفته در تولید این محصول از نوع بسیار مرغوب و با کیفیت می باشد. این نوع از مواد داخلی از نوع یونولیتی هستند که وزن بسیار کم و حجم بالایی دارند. به همین علت وزن بدنه این بین بگ برابر با 4 کیلوگرم می باشد که در مقایسه با حجم آن، وزن ناچیزی محسوب می شود. شما به راحتی می توانید این بین بگ را از روی زمین بلند کرده و جابه جا نمایید. هم چنین شما می توانید این محصول را درصورت نیاز به راحتی به هر فضایی انتقال دهید. از دیگر مشخصات این مواد داخلی داشتن استحکام بسیار بالا است. این مواد داخلی مقاومت زیادی در برابر ضربه و فشار دارند. به طوری که با وارد شدن فشار زیاد، حالت خود را از دست نداده و دچار تغییر شکل نمی شوند. نشستن افرادی با وزن زیاد بر روی این بین بگ، مشکلی در کیفیت این مواد داخلی ایجاد نمی کند. با وارد شدن فشار زیاد حجم مواد داخلی کم نشده و از انعطاف آن نیز کاسته نخواهد شد. به همین علت این محصول قادر است وزنی برابر با 150 کیلوگرم را تحمل کند. در صورت وارد شدن آسیب به مواد داخلی می توانید مواد داخلی جدیدی را از طریق سایت مبل شنی آرامش سفارش دهید و با مواد داخلی قبلی جایگزین نمایید تا محصول به کیفیت اولیه بازگردد.


راهنمای خرید

بین بگ یک نفره منعطف راحتی توسط گروه مبل شنی آرامش تولید شده است و دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد. برای خرید این محصول با قیمتی ارزان به سایت مبل شنی آرامش مراجعه کنید و این محصول را سفارش دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...