بین بگ یک نفره مخملی

کد 23119

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,248,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ یک نفره مخملی یک محصول استاندارد با طراحی بدنه منحصر به فرد بوده که برای استفاده تمام رده های سنی به تازگی طراحی و روانه بازار شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه ای گرد بوده که نشیمنگاه ان به طور کامل به تکیه گاه ان متصل می باشد. البته بدنه محصول در اثر استفاده و با گذر زمان به فرم استاندارد بدن در خواهد امد. در بخش بالایی محصول یک بالش سرخود تعبیه شده تا در زمان استفاده گردن شخص جایگاه استانداردی داشته و احساس راحتی نماید. بدنه این محصول از رنگ قهوهای بوده که مشتریان می توانند باتوجه به درکوراسیون محل استفاده و بر اساس سلیقه خود در صورت تمایل یک رنگ دیگر را انتخاب کنند. برای تولید بدنه این محصول از پارچه مخمل استفاده می شود. این نوع جنس بدنه ضدتعریق و قابل شستشو بوده و نرمی ودوام بالایی دارد. برای بخش داخلی محصول از یونولیت خرد شده استفاده شده که وزنی کم و نرمی و استحکام بالایی دارد. در صورت نیاز می توانید مواد داخلی را تعویض و یا شارژ مجدد کنید. برای خرید محصول با قیمتی مقرون به صرفه و کیفیتی بالا می توانید به فروشگاه مرکزی مبل شنی مراجعه نمایید.

  • طول: 120 سانتی متر
  • عرض: 120 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 140 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل

بین بگ یک نفره مخملی

برای خرید بین بگ مورد نیاز خود احتیاج دارید تا در مورد محصول مورد نظرتان، اطلاعاتی کامل داشته باشید تا بتوانید محصولی متناسب با نیاز خود را تهیه کرده و رضایت صد درصدی را از خرید خود کسب نمایید. تمامی محصولات موجود در سایت مبل شنی آرامش، دارای بالاترین درصد کیفی بوده و طول عمر بالایی دارند. هم چنین در این سایت، محصولات جذابی با بالاترین تنوع موجود هستند که پاسخگوی تمامی سلایق می باشند. شما می توانید به راحتی محصول مورد نیاز خود را از میان تنوع بسیار زیاد موجود در این سایت، جست و جو کرده و خریدی راحت و لذت بخش را تجربه نمایید. بین بگ یک نفره مخملی یکی از محصولات تولید شده توسط گروه مبل شنی آرامش می باشد که در ادامه این مطلب به معرفی آن خواهیم پرداخت. 


ظاهری جذاب و فانتزی

این محصول از طراحی به صورت توپی شکل بهره مند است و شکل ظاهری آن همانند یک توپ بزرگ و بسیار راحت می باشد. این مدل از بین بگ، در قسمت میانی دارای یک فرو رفتگی می باشد که نشیمنگاه محصول را تشکیل داده است. به این ترتیب با نشستن بر روی این بین بگ، تکیه گاه و نشیمنگاه از یکدیگر تفکیک شده و تکیه گاهی مناسب بر روی این محصول تشکیل می شود. در بالای قسمت تکیه گاه نیز یک بالشت کوچک به بدنه متصل شده است که در زمان استفاده از این محصول، سر و گردن بر روی این بالش قرار می گیرد و می توانید به راحتی از آن استفاده نمایید. در قسمت زیرین این محصول نیز یک زیپ مخفی قرار دارد که توسط آن می توانید در صورت نیاز رویه را از بدنه اصلی جدا کرده و یا به مواد داخلی دسترسی داشته باشید. 


قابلیت تنطیم انعطاف محصول

همانطور که گفته شد این محصول دارای یک زیپ مخفی بر روی بدنه است که می توانید توسط آن به مواد داخلی دسترسی داشته باشید. برای بیش تر شدن انعطاف این محصول می توانید مواد داخلی بین بگ را کم کرده و به این ترتیب محصولی با حجم کمتر و انعطاف بالاتر داشته باشید. شما می توانید مواد داخلی بین بگ را از فروشگاه مبل شنی آرامش تهیه کنید و برای سفت تر شدن محصول، مواد داخلی بین بگ را اضافه نمایید. به این ترتیب خواهید توانست مطابق با نیاز خود انعطاف بین بگ را تنظیم کنید. 


مواد داخلی مورد استفاده 

در تولید این مبل بین بگ از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه استفاده شده است. برای این منظور از نوعی مواد داخلی یونولیتی برای پر کردن بین بگ استفاده شده است که دارای مشخصات مناسبی هستند. این مواد داخلی بسیار سبک بوده و حجم بالایی دارند. این بین بگ دارای وزنی برابر با 6 کیلوگرم است که به راحتی می توانید آن را از روی زمین بلند کرده و حمل نمایید. این وزن پایین، در مقایسه با حجم بین بگ بسیار ناچیز بوده و امکان جابه جایی آسان را به شما خواهد داد. این نوع از مواد داخلی با داشتن انعطاف بالا، فضایی راحت و نرم را برای شما فراهم می کنند. این مواد داخلی به خوبی بر روی یکدیگر حرکت می کنند و به همین دلیل، با نشستن شما بر روی بین بگ، شکل ستون فقرات شما را به خود گرفته و فضایی مناسب برای نشستن و استراحت شما را می سازند. از دیگر ویژگی های این مواد داخلی دارا بودن استحکام زیادی است. با وارد شدن فشار بسیار زیاد و نشستن افراد با وزن سنگین بر روی این محصول، بین بگ تغییر شکل نداده و از حجم آن کاسته نخواهد شد. به علاوه بر انعطاف بین بگ نیز تأثیری نخواهد داشت. شما می توانید به راحتی از این محصول به مدت طولانی استفاده نمایید زیرا نشستن بر روی این بین بگ، فشاری به اندام های بدن وارد نمی کند. این محصول برای استفاده در زمان فعالیت هایی که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند ایده آل است و شما خواهید توانست از این مبل بین بگ، به صورت طولانی مدت و بدون خستگی استفاده کنید. 


راهنمای خرید

برای خرید بین بگ یک نفره مخملی وارد سایت مبل شنی آرامش شده و سفارش خود را ثبت نمایید تا این محصول را با ارزان ترین قیمت و درب منزل دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...