بین بگ یک نفره راحتی

کد 23113

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,961,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ یک نفره راحتی یکی دیگر از محصولات استثنایی این نمایندگی بزرگ بوده که برای استراحت های طولانی مدت و یا مطالعه و تماشای تلویزیون توصیه می شود. طراحی بدنه محصول به گونه ای بوده که امکان استفاده از ان در فضاهای عمومی مانند کافی شاپ وجود دارد. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه بیضی شکل بوده و از نشیمنگاهی بسیار بزرگ تشکیل می شود. بدنه این محصول را از پارچه ضداب تولید می کنند. پس با مشاهده هرگونه الودگی می توانید با مواد شوینده مختلف از جمله شامپو فروش اقدام به تمیز کردن ان نمایید. لازم به ذکر بوده این ساختار بدنه از نرمی و دوام بالایی نیز برخوردار می باشد. مواد یونولیت داخلی محصول از کیفیت بالایی برخوردار بوده و با توجه به وزنی کم هرگز دچار افت نخواهد شد. در صورت تمایل می توانید این مواد را از طریق زیپی که بر روی بدنه محصول تعبیه شده تعویض کنید. وزن بدنه 7 کیلورگمی محصول حمل و نقل اسانی را برای مصرف کنندگان به همراه می اورد. برای خرید محصول می توانید به نمایندگی مبل شنی مراجعه کرده و یا از طریق سایت ارامش اقدام به ثبت سفارش انلاین نمایید.

  • طول: 140 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • جنس بدنه: پارچه ضداب
  • وزن بدنه: 7 کیلوگرم

بین بگ یک نفره راحتی

بین بگ یک نفره راحتی یک محصول پرکاربرد با طراحی ویژه و شیک می باشد که فوق العاده راحت بوده و دارای فضایی مناسب برای استفاده در تمامی حالت ها است. شما در هنگام فعالیت هایی که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند می توانید به راحتی از این بین بگ استفاده نمایید تا خستگی شما در طول کار کردن به حداقل برسد. با استفاده از این بین بگ خواهید توانست بدون اذیت شدن و یا ایجاد درد در بدن خود، مدت زیادی را به صورت نشسته بگذرانید و فعالیت های خود را به راحتی و بدون خستگی انجام دهید. برای خرید این محصول نیاز است تا اطلاعاتی کامل در مورد ساختمان و نحوه استفاده از آن را کسب نمایید تا بتوانید خریدی مناسب و با رضایت کامل داشته باشید. در ادامه این مطلب به نقد و بررسی این محصول خواهیم پرداخت و مشخصات آن را ذکر می کنیم. 


مشخصات ظاهری بین بگ

این محصول دارای بدنه ای به صورت بیضی است که ساختمانی نسبتا بزرگ دارد و فضایی مناسب جهت استراحت به شمار می رود. با توجه به نشیمنگاه جادار و مناسب است بین بگ، شما خواهید توانست بدون توجه به جثه افراد، این محصول را خریداری نمایید زیرا برای تمامی افراد مناسب می باشد و قابل استفاده است. در قسمت میانی این بین بگ نشیمنگاه آن قرار دارد که فضایی ایده آل برای استراحت محسوب می شود. این نشیمنگاه دارای یک پشتی مناسب و ایده آل می باشد به صورتی که قسمت های سر و گردن را دربر می گیرد و تمامی قسمت های پشت و کتف را پوشش می دهد. این تکیه گاه دارای ضخامتی مناسب می باشد که انعطاف بالایی از خود نشان داده و در زمان تکیه دادن شما، گودی کمر و گردن را پوشش می دهد تا در زمان استفاده، هیچ فشاری به اندام های بدن وارد نشده و دچار درد در ناحیه کمر و گردن نخواهید شد. هم چنین با قرار گرفتن بدن در وضعیتی مناسب، هیچ فشاری به کتف و دست ها وارد نمی شود شما به هیچ وجه اذیت نخواهید شد. در زمان استفاده، کف پاهای شما بر روی زمین قرار می گیرد و با جلوگیری از آویزان شدن پاها، دچار درد در این قسمت نیز نخواهید شد. هم چنین با رعایت فاصله های استاندارد در تولید این محصول، نشستن و برخاستن بر روی نشیمنگاه بین بگ بسیار ساده می باشد. 


مشخصات فنی بین بگ

این محصول دارای طول 110 سانتی متر و عرض 170 سانتی متر می باشد. ارتفاع این بین بگ برابر با 48 سانتی متر است. این محصول جزو بین بگ هایی با ابعاد بزرگ محسوب می شود و برای استفاده از آن لازم است مقدار فضایی را که می خواهید محصول را در آن جا قرار دهید در نظر بگیرید. با توجه به ابعاد بزرگ، این بین بگ از وزن ناچیزی برخوردار است و این وزن کم، نتیجه استفاده از مواد داخلی مناسب و مرغوب می باشد. بدنه این محصول 7 کیلوگرم وزن دارد که به سادگی می توانید آن را از روی زمین بلند کنید. برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به بدنه بین بگ لازم است در زمان جابه جایی، محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و از کشیدن این بین بگ بر روی زمین خودداری نمایید تا آسیبی به محصول وارد نشود. داشتن وزن پایین به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به راحتی این بین بگ را انتقال دهید.این محصول دارای تحمل وزن بالایی می باشد و قادر است تا 180 کیلوگرم وزن را به مدت طولانی بر روی بدنه خود تحمل کند بدون اینکه از حجم آن کاسته شود و یا دچار افت کیفیت شود. به همین دلیل استفاده های طولانی مدت از این بین بگ، باعث نمی شود تا از کیفیت آن کاسته شود. 


مشخصات رویه 

برای پوشش رویه این بین بگ از نوعی پارچه مخملی مقاوم استفاده شده است. این رویه نرم و لطیف بوده و در برابر پارگی و ساییدگی مقاومت بالایی دارد. با وارد شدن فشار زیاد تغییر شکل نداده و شل نمی شود. این رویه را می توانید به سادگی از قسمت بدنه اصلی جدا کرده و در ماشین لباسشویی مورد شستشو قرار دهید. 


خرید

بین بگ یک نفره راحتی از طریق نمایندگی فروش مستقیم محصولات مبل شنی آرامش قابل خریداری می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...