بین بگ یک نفره دو رنگ راحتی

کد 32100

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,696,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ یک نفره دو رنگ راحتی از جمله محصولات زیبا و متفاوت از نمایندگی مبل شنی برای استفاده در زمان های مختلف مانند کار و استراحت و تماشای تلویزیون و...می باشد. این بین بگ را با روکش بدنه ای از نوع چرم مصنوعی تولید کرده اند. این روکش در رنگبندی بالایی تولید شده است. پس می توانید رنگ بدنه بین را ر=با سلیقه خود سفارش بدهید. این روکش بدنه امکان تعویض نیز دارد. پارچه چرم مصنوعی مقاوم و نرم بوده و قابلیت شستشو با اب و مواد شوینده را دارد. این نوع روکش بدنه ضدتعریق بوده پس می توانید برای زمان های طولانی با اسودگی خاطر از بین بگ استفاده کنید. لازم به ذکر بوده این بین بگ چرمی در برابر فشار و وزن بالا دچار اسیب نخواهد شد. مواد تشکیل دهنده داخلی بین بگ نیز از نوع یونولیت خرد شده با وزن کم و قابلیت تحمل وزن بالا می باشد. این مواد را به راحتی می توانید شارژ مجدد و یا تعویض کنید. ارگونومی ساخت بدنه بین بگ گرد بوده که تکیه گاهی سرخود و شیبدار دارد. این تکیه گاه شیبدار ساختاری منعطف داشته و می تواند تمامی سطح کمر فرد را پوشش بدهد. پس راحتی بالایی در زمان استفاده از بین بگ خواهید داشت. وزن بدنه بین بگ 6 کیلوگرم است. برای این که بتوانید محصول را به راحتی حمل کنید ، یک دستگیره بر روی ان تعبیه می شود. این بدنه بین بگ می تواند تا 180 کیلوگرم وزن را تحمل کرده تا استفاده از محصول هیچ گونه محدودیت سنی و وزنی نداشته باشد. این بین بگ دارای 2 سال ضمانت نامه معتبر است. اگر قصد خرید بین بگ با قیمت ارزان و طول عمر بالا را دارید توصیه می کنیم به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • دارای دستگیره

بین بگ یک نفره دو رنگ راحتی

برای فراهم کردن فضایی راحت و مناسب که برای استراحت و فعالیت های نشسته مورد استفاده قرار گیرد، لازم است تا محصولی راحت و طبی تهیه کنید. یک بین بگ راحتی مناسب ترین وسیله ای است که توسط آن قادر خواهید بود ساعت های طولانی وقت خود را به صورت نشسته بگذرانید بدون اینکه به ستون فقرات و اندام های بدن شما آسیبی وارد شود و یا از نشستن خسته شوید. یکی از جذاب ترین نمونه های بین بگ راحتی, بین بگ یک نفره دو رنگ راحتی است. این محصول با داشتن رنگی جذاب و زیبا و کیفیتی فوق العاده برای استفاده در هر فضایی مناسب بوده و توانسته فروش بالایی را از آن خود کند. در ادامه این مطلب به نقد و بررسی بین بگ یک نفره دو رنگ راحتی می پردازیم.


طراحی ظاهری منحصر به فرد

این بین بگ دارای ظاهری جذاب و اسپرت است و طراحی بدنه آن حالتی کاملا طبی و استاندارد دارد. بدنه این بین بگ به صورت گرد طراحی شده است و در تولید آن سعی شده تا تمامی اندازه های استاندارد رعایت شود. به طوری که نشیمنگاه این محصول ابعادی بزرگ و جادار دارد که برای استفاده تمامی افراد مناسب است. هم چنین ارتفاع این نشیمنگاه کاملا مناسب بوده و به خوبی فاصله کف پا تا زانوها را پوشش می دهد. به این ترتیب در زمان نشستن، پاهای شما آویزان نشده و از ایجاد درد در قسمت های زانو و ران ها جلوگیری خواهد شد. نشستن و برخاستن بر روی این بین بگ بسیار راحت است و هر فردی می تواند به صورت مکرر بر روی این محصول نشسته و برخیزد بدون اینکه به زانوها و کمر فشاری وارد شود. پشتی این محصول نیز ارتفاعی بلند دارد که تا قسمت های سر و گردن را پوشش می دهد. با این وجود شما برای استراحت نیز می توانید از این بین بگ استفاده کنید. پشتی بلند این محصول ضخامتی مناسب دارد و به همین جهت در هنگام استفاده انعطاف زیادی از خود نشان خواهد داد و به خوبی گودی کمر را در بر می گیرد و فضایی ایده آل برای نشستن شما ایجاد خواهد کرد. 


استفاده از رویه ای مقاوم

انتخاب رویه مناسب برای بین بگ اهمیت زیادی دارد. لازم است تا رویه محصول در برابر عوامل خارجی مقاوم باشد و برای پوست بدن نیز ایجاد مشکل نکند. رویه مورد استفاده در تهیه این بین بگ از بهترین نوع چرم مصنوعی است که دارای مقاومت بی نظیری در برابر ضربه و فشار می باشد. این رویه به سادگی پاره نشده و در برابر ساییدگی و پوسیدگی مقاوم است. در صورت استفاده افرادی با وزن زیاد و به مدت طولانی، این رویه دچار تغییر شکل نمی شود و به اصطلاح شل نخواهد شد. کیفیت بالای این رویه امکان استفاده در فضاهای باز و در مقابل نور آفتاب را به شما خواهد داد. این بین بگ را می توانید به راحتی در محیط های مختلفی مانند فضاهای باز و در برابر نور آفتاب مورد استفاده قرار دهید و از داشتن نشیمنگاهی راحت و نرم برخوردار شوید. این رویه نرم و لطیف است و ضد حساسیت می باشد. به این ترتیب برای افرادی با پوست های حساس، ایجاد حساسیت های پوستی نکرده و مشکلی ایجاد نخواهد کرد. در صورت نیاز به نظافت نیز می توانید این رویه را به راحتی با یک دستمال نم دار تمیز کنید. هم چنین رویه قابلیت جدا شدن از بدنه را دارد. در صورت نیاز به تعویض رویه نیز می توانید رویه جدیدی را از سایت مبل شنی آرامش سفارش داده و با رویه قبلی تعویض نمایید. به این ترتیب محصولی جدید خواهید داشت. 


روش جابه جایی

برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به رویه بین بگ در زمان جابه جایی لازم است تا از کشیدن این محصول بر روی زمین خودداری نمایید. زیرا ممکن این بدنه بین بگ به اشیای تیز برخورد کند و دچار آسیب شود. بهترین روش برای جابه جایی محصول، بلند کردن بین بگ به طور کامل از روی زمین است. وزن این بین بگ برابر با 6 کیلوگرم است که به راحتی قابل حمل و جابه جایی می باشد.


روش خرید

بین بگ یک نفره دو رنگ راحتی با قیمتی ارزان از طریق تنها نمایندگی فروش محصولات مبل شنی آرامش قابل خریداری می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...