بین بگ یک نفره خزه دار

کد 22124

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,772,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ یک نفره خزه دار از جمله زیباترین بین بگ های مورد استفاده بزرگسالان بوده که به تازگی طراحی و روانه بازار شده است. این محصول از ارگونومی ساخت بدنه گرد برخوردار بوده که نشیمنگاه ان دقیقا در بخش میانه محصول تعبیه شده و تکیه گاه ان به طور کامل به این نشیمنگاه متصل می شود. بدنه محصول از نوع پارچه خزدار تولید شده که نرم و دوام بالایی داشته و ضدتعریق است. از جمله ویژگی های خوب این روکش بدنه می توان به ضداب بودن ان اشاره کرد که موجب شده به راحتی بتوانید ان را با اب و مواد شوینده شستشو دهید. مواد داخلی محصول از نوع یونولیت خرد شده یا فیبرمصنوعی می باشد. این مواد وزن کم و طول عمری بالا با تحمل وزن فوق العاده زیادی دارند. در صورت نیاز می توانید این محصول را شارژ مجدد و یا تعویض کنید. این محصول با توجه به وزن بدنه 4 کیلوگرمی خود به راحتی حمل شده و قادر است وزنی بالغ بر 120 کیلوگرم را تحمل نماید. این محصول را می توانید در فضاهای مختلف مانند محل کار و اتاق خواب و ... استفاده کنید. برای خرید محصول می توانید به نمایندگی مبل شنی مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • وزن بدنه: 4 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 120 کیلوگرم
  • جنس بدنه: پارچه ضدآب

بین بگ یک نفره خزه دار

بین بگ یک نفره خزه دار یکی از زیباترین محصولات تولید شده توسط گروه مبل شنی آرامش می باشد که دارای رویه ای خاص و طراحی ساده و شیک است. این بین بگ رویه ای زیبا دارد و نوع بافت استفاده شده در رویه این محصول، آن را نسبت به دیگر نمونه ها متمایز می کند. بین بگ یک نفره خزه دار را می توانید با قیمتی ارزان از طریق نمایندگی فروش مستقیم محصولات مبل شنی آرامش تهیه نمایید. در ادامه این مطلب به بررسی ویژگی های این محصول خواهیم پرداخت تا جهت خرید شناخت کاملی نسبت به آن داشته باشید. 


وزن بدنه پایین و قابلیت انتقال آسان

در ساخت و تولید این محصول سعی شده است تا از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه استفاده شود. برای این منظور از مواد داخلی یونولیتی جهت پر کردن داخل این بین بگ استفاده شده است. این نوع مواد داخلی دارای وزن بسیار پایینی هستند و حجم بالایی دارند. به همین علت این محصول با وجود دارا بودن ابعاد نسبتا بزرگ، دارای وزن بدنه 4 کیلوگرمی می باشد که به سادگی می توانید آن را از روی زمین بلند کرده و حمل نمایید. برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به بدنه بین بگ لازم است تا در زمان انتقال این محصول را بر روی زمین نکشید و به طور کامل از روی زمین بلند کنید. زیرا در صورت کشیدن بر روی زمین ممکن است محصول با لبه های دیوار و یا اشیای تیز برخورد کند و دچار آسیب شود. با وجود وزن پایین شما خواهید توانست به راحتی این محصول را جابه جا کرده و از فضایی به فضای دیگر انتقال دهید. 


ابعادی نسبتا بزرگ

این محصول دارای ابعاد نسبتا بزرگی می باشد و دارای طول و عرض 105 سانتی متری و ارتفاعی برابر با 90 سانتی متر است. این ابعاد برای استفاده تک نفره مناسب می باشد و دارای نشیمنگاهی جادار و مناسب برای استفاده است. شما به راحتی می توانید این محصول را در اختیار افرادی با جثه های بزرگ نیز قرار دهید تا از آن استفاده نمایند. 


انعطاف عالی و تحمل وزن بالا

به واسطه استفاده از مواد داخلی مناسب و مرغوب، این مواد داخلی تحت فشار بالا و به مدت طولانی دچار آسیب نشده و تغییر حالت نمی دهند. با استفاده های طولانی مدت انعطاف این مواد داخلی کاسته نشده و مواد داخلی استحکام خود را حفظ می کنند. هم چنین از حجم این مواد داخلی نیز کاسته نخواهد شد. شما می توانید به راحتی به مدت طولانی از این محصول استفاده نمایید بدون اینکه از کیفیت بدنه آن کاسته شود. این مواد داخلی شکلی مانند شن های ریز و گلوله های کوچکی دارند که به راحتی بر روی یکدیگر حرکت می کنند. با وجود این شکل ظاهری، با نشستن افراد، مواد داخلی به راحتی حرکت کرده و فضایی مناسب را برای نشستن فرد، متناسب با فرم بدن، فراهم می کنند. به این ترتیب در زمان نشستن هیچ فشاری متوجه بدن شخص نخواهد بود و هر فردی به راحتی می تواند از این محصول استفاده کند. با نشستن فرد جدید نیز محصول فرم دیگری به خود می گیرد. انعطاف بالا و استحکام مناسب از ویژگی های ایده آل این محصول برای استفاده طولانی مدت می باشد. 


حفظ کیفیت بین بگ

از عوامل موثر در طول عمر بالای بین بگ، علاوه بر استفاده از مواد داخلی مناسب، نوع نگه داری از محصول نیز دخیل می باشد. نحوه نگه داری شما از بین بگ در طول عمر این محصول تأثیر به سزایی دارد و شما باید در زمان استفاده از این محصول شرایط نگه داری را رعایت بفرمایید تا آسیبی به بین بگ وارد نشود و کیفیت محصول تحت تأثیر قرار نگیرد. شما باید از ریختن آب و مایعات بر روی بدنه بین بگ جلوگیری کنید. زیرا با ریختن آب بر روی بدنه و برخورد آب با مواد داخلی، این مواد داخلی به هم می چسبند و سفت می شوند. هم چنین با نزدیک کردن اشیای داغ و پرحرارت، ممکن است بدنه بین بگ بسوزد. در صورت وارد شدن آسیب نیز نگران نباشید. رویه و مواد داخلی بین بگ قابلیت تعویض دارند و می توانید به راحتی محصولی با کیفیت روز اول داشته باشید. 


خرید

بین بگ یک نفره خزه دار را با قیمتی ارزان و کیفیتی عالی از طریق سایت فروش بین بگ آرامش سفارش داده و در زمان کوتاهی درب منزل دریافت کنید

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...