بین بگ یک نفره بنفش

کد 32062

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,678,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ یک نفره بنفش ارزانترین نمونه بین بگ بوده که به تازگی به بازار عرضه شده و در زمانی کوتاه به دلیل کییفت بالا و قیمت مقرون به صرفه خود توانسته در گروه پرفروش ترین بین بگ قرار بگیرد. این محصول زیبا را با روکش بدنه ای از بهترین نوع پارچه چرم مصنوعی طراحی و تولید کرده اند. روکش های بدنه پرم می تواند وزن و فشار بالایی را بر روی خود تحمل کرده و کاملا نرم و بادوام هستند. این نوع روکش های بدنه ساختاری صدتعریق و ضداب نیز داشته و در صورت استفاده طولانی مدت مشکلی برای افراد ایجاد نمی کنند. شما می توانید در صورت نیاز این نوع روکش بدنه را از استر جدا کرده و به وسیله ماشین لباسشویی و یا به صورت دستی شستشو بدهید. زیرا تماس پارچه چرمی مرغوب با آب و مواد شوینده موجب افت کیفیت آن نمی شود. پارامتر اساسی در انتخاب بین بگ استاندارد مربوط به نوع مواد تشکیل دهنده آن است. در همین راستا باید عنوان شود که در این محصول از بهترین نوع مواد یونولیت خرد شده استفاده می شود. این مواد یونولیتی به دلیل انعطاف پذیری و نرمی بالایی که دارند می توانند به اسایش و راحتی شما در زمان استفاده کمک کنند. مواد یونولیتی بسیار سبک بوده اما بدون هیچ شکلی می توانند وزن بسیار بالایی را تحمل نمایند. شما با تغییر میزان مواد یونولیتی می توانید به تغییر شکل و فرم بدنه محصول و رسیدن به حالت دلخواه خود کمک کنید. این بین بگ زیبا با دارا بودن یک ضمانت نامه معتبر 2 ساله توانسته اعتماد مصرف کنندگان را جلب نماید. با مراجعه به فروشگاه مرکزی مبل شنی ارامش می توانید این محصول را خریداری کنید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • مواد تشکیل دهنده: یونولیتی
  • دارای گارانتی معتبر

بین بگ یک نفره بنفش

بین بگ یک نفره بنفش یکی دیگر از محصولات اورجینال کارخانه مبل شنی آرامش است که با طراحی حرفه ای و منحصر به فرد در اختیار افراد می باشد و می تواند نهایت آرامش و راحتی را ایجاد سازد. این در حالی می باشد که علاقه مندان قادر به داشتن راحتی بسیار با در دسترس بودن این محصول دارند و سعی در آن دارند که بتوانند این کار را به درستی انجام دهند. با توجه به بدنه منعطف و منحصر به فرد بین بگ ها شرایط برای استفاده از آن در حالات مختلف مهیا می شود و می تواند بهترین نشیمن را برای استفاده کنندگان مهیا سازد. برخی از افردی که دارای مشاغل نشستنی می باشند و کار با کامپیوتر و یا تبلت را انجام می دهند می بایست از نشیمنگاهی استاندارد و راحتی برخوردار باشند و این نشیمن را برای خود مهیا سازند. چرا که فرم بدن آن ها و ستون فقراتشان دارای حساسیت های لازم است و می بایست در مورد استاندارد بودن بدنه کاملا آگاه باشند. از این رو از بروز کمردرد و درد در ناحیه ستون فقرات جلوگیری می شود و می تواند بهترین ساعات را برای علاقه مندان مهیا سازد. بین بگ مد نظر طراحی ویژه اما منحصر به فردی دارد و با این وجود سعی در ایجاد یکی از کاربردی ترین محل ها برای استفاده کنندگان دارد. با توجه به این گونه موارد به مطالب زیر توجه فرمایید.


تکیه گاه مناسب و استاندارد

توجه به ساختمان تشکیل دهنده محصول در زمان خرید جزو اصلی ترین مواردی است که حائز اهمیت بوده است و می تواند برای افراد راحتی بسیار زیادی ایجاد سازد. علاوه بر این موارد این محصول به دلیل آن که از بخش های خاصی تشکیل نشده است و با این وجود بهترین موقعیت را ایجاد می سازد می تواند برای استفاده در طول سال های زیاد مورد استفاده قرار گیرد و بالاترین میزان رضایت را برای افراد داشته باشد. در نتیجه هر کس که دارای یک محیط برای قرار دادن محصولات طبی می باشد می تواند بین بگ را تهیه کند و از آن در طول سال های زیاد استفاده بهینه انجام دهد. کاربرد این محصول زمانی بیش تر می شود که افراد تکیه گاه سرخود آن را مد نظر داشته باشند. تیکه گاه سرخود محیطی مناسب برای انجام فعالیت های افراد ایجاد می سازد و می تواند نشیمن را به درستی تبدیل به یک محلی طبی و راحتی نماید. با این وجود است که محبوبیت این محصول در بین خریداران افزایش پیدا کرده است و می تواند جزو منحصر به فرد ترین وسایل طبی مد نظر در سال های اخیر باشد. به دلیل داشتن این ویژگی ها علاقه مندان برای خرید این محصول افزایش پیدا می کند و برای هر مکانی آن را خریداری می نمایند.


قرار گیری بدن در موقعیتی استاندارد

بدن با وجود این که دارای نشیمنی با ارتفاع بلند از سطح زمین می باشد می تواند بهترین شرایط را داشته باشد. همچنین می تواند برای قرار گیری استاندارد فرم بدن به کار بیاید و بهترین شرایط را ایجاد سازد. علاوه بر این موارد با توجه به چنین خصوصیاتی می توان از نشیمنی استاندارد برخوردار بود و شرایط را برای برقراری حالتی مناسب تنظیم کرد. پاها در این محصول به حالت استاندارد قرار می گیرند و در ارتفاع مناسبی از سطح زمین قرار خواهند گرفت. با این وجود هر کس که تمایل به داشتن این وسیله کاربردی دارد می تواند از شرایط آن بهره برداری کند و مدت زمان طولانی را نیز با این محصول گذراند.


رنگبندی بدنه

با توجه به سلیقه های مختلف و نیز استفاده از محصول در دکور خانه می توان آن را به رنگ های مختلف انتخاب کرد و سفارش داد. چرا که بدنه از رنگ های منحصر به فردی ساخته شده است و می تواند بالاترین میزان رضایت را برای افراد ایجاد سازد. همچنین این وسیله کاربردی بر اساس سلیقه افراد ساخته می شود و از رنگی متناسب با آن چه آن ها می خواهند استفاده می نماید.


خرید

بین بگ یک نفره بنفش محصولی کاربردی است که در تولید مبل شنی آرامش در حال تولید است. برای خرید می بایست سفارش خود را در این محل ثبت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...