بین بگ یک نفره بلند

کد 32076

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,870,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ یک نفره بلند یکی دیگر از ارزانترین بین بگ های کارخانه مرکزی مبل شنی مناسب افراد بلند شد بوده که به تازگی طراحی و روانه بازار شده است. روکش بدنه این بین بگ را برای ارائه محصولی با طول عمر حداکثری از مرغوب ترین نوع پارچه چرم مصنوعی تولید کرده اند. این پارچه چرمی ساختاری ضدآب و ضدتعریق داشته به همین دلیل در صورت استفاده طولانی مدت از محصول هیچ مشکلی برای شما ایجاد نخواهد شد. این نوع روکش بدنه در اثر تماس مستقیم با آب و مواد شوینده دچار آسیب نشده زیرا قابلیت شستشو دارد. پس در صورت نیاز می توانید به راحتی روکش بدنه را از استر جدا کرده و به وسیله آب و مواد شوینده شستشو دهید. این روکش بدنه در اثر وارد شدن وزن و فشار بالا دچار افت کیفیت نشده و سال ها مانند روز اول باقی می ماند. وزن بدنه محصول تنها 6 کیلوگرم بوده به همین دلیل در زمان تغییر دکوراسیون داخلی می توانید به تنهایی این بین بگ را حمل و جا به جا کنید. البته این وزن کم تاثیری بر استحکام بدنه محصول نداشته و این بین بگ می تواند تا 180 کیلوگرم وزن را تحمل نماید. مواد تشکیل دهنده داخل بین بگ از بهترین نوع شن های یونولیتی می باشد. این مواد یونولیتی را می توانید به صورت دلخواه کم یا زیاد کرده تا فرم بدنه محصول را متناسب با نیاز خود تغییر دهید. این مواد را به دلیل سبک بودن و تحمل وزن بالا و ساختار منعطف برای ساختار داخلی بین بگ انتخاب شده اند. شما می توانید در صورت تمایل رنگ بدنه محصول را با توجه به سلیقه خود و رنگبندی دکوراسیون داخلی محل مورد نظر شخصا سفارش بدهید. با مراجعه به فروشگاه مرکزی مبل شنی آرامش می توانید این بین بگ را با یک تخفیف عالی خریداری نمایید.

  • طول: 70 سانتی متر
  • عرض: 70 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • ارتفاع نشیمنگاه: 70 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای ضمانت نامه معتبر

بین بگ یک نفره بلند

بین بگ یک نفره بلند از جمله محصولاتی می باشد که با طراحی خاص و منحصر به فرد در اختیار افراد قرار گرفته است به گونه ای که هر مخاطبی را تحت تاثیر قرار می دهد. بین بگ ها دارای ساختاری منحصر به فرد هستند که علاوه بر این که تمایل افراد به استراحت های روزانه را افزایش می دهد باعث ایجاد یک وسیله طبی و زیبا در محلی مانند منزل می گردد. اما می توان گفت که از این محصول در محیط خارج از خانه و یا محیط هایی مانند اتاق خواب نیز می توان استفاده کرد. سطح نشیمن محصول از سطح زمین ارتفاع بلندی دارد. به طوری که افراد قادر به قرار گیری در موقعیت مطلوب دارند. همچنین این محصول نرمی و لطافتی در بخش نشیمن ایجاد می سازد که می توان گفت با توجه به این موارد افراد بر روی محصول اقدام به خوابیدن می نمایند. سطح بین بگ مد نظر مناسب ترین محل برای انجام برخی فعالیت ها است و نیز آرامشی ایجاد می سازد که قابل تحسین بوده و سعی در ایجاد امنیت در افراد دارد. این گونه مزیت ها برای علاقه مندانی بوده است که در بخشی از منزل تمایل به ایجاد فضای راحتی دارند و این قسمت را جدای از وسایل های دیگر در منزل می دانند. بین بگ ها شامل متنوع ترین محصولات طبی می باشند که با بهترین مواد اولیه طراحی و تولید شده است و سعی در داشتن طول عمر بالا نیز دارد. جهت خرید به مطالب ذیل مراجعه کنید.


محصولی ارزان و مناسب

گاهی افراد برای خرید یک وسیله طبی می بایست هزینه زیادی نمایند و این هزینه مانع از خرید آن ها می شود. یا این که خرید را به تعویق می اندازد و در نهایت محصولی که انتظار می رود را به دست نمی آورند. ویژگی های محصولات طبی از یک نظر مشترک است که همگی دارای ساختمانی محکم و در عین حالت منعطف می باشند که با قرار گیری بر روی سطح این محصول می توان به آرامش کامل دست پیدا کرد. محصول مورد نظر نیز جزو چنین وسیله های طبی می باشد که با در نظر گرفتن ویژگی های مطلوب از نظر مخاطبان ساخته می شود و می تواند اغلب افراد را به راحتی تحت تاثیر قرار دهد. با این وجود شرایط برای برقراری بهترین موقعیت جهت داشتن راحتی زیاد مهیا است و علاقه مندان قادر خواهند بود که این وسیله کاربردی را در نقاط مختلف منزل به کار ببرند. هزینه خرید بین بگ ها ارزان می باشد و در مقایسه با سایر محصولات طبی ناچیز بوده است. در نتیجه این هزینه کم سبب می شود تا افرادی که نیاز به وسیله طبی جهت داشتن نشیمن راحت هستند به آسانی آن را تهیه کنند و برای استفاده طولانی مدت به کار ببرند.


بافت رویه بدنه

بین بگ مد نظر از رویه ای با پارچه چرم مصنوعی دارد که در واقع دارای بافتی محکم می باشد و غیر قابل نفوذ است. غیر قابل نفوذ بودن این محصول به دلیل بافت محکم رویه می باشد. چرا که با نبود درز و شکاف و یا محلی برای نفوذ آب می تواند در برابر آب و رطوبت مقاوم باشد و به هیچ وجه این موارد را به داخل بافت محصول وارد نسازد. علاقه مندانی که تمایل به داشتن این محصول دارند قادر خواهند بود بدنه محکم آن را در معرض محیط هایی که دارای آب و رطوبت هستند قرار دهد تا در نهایت آرامش و راحتی توانایی بهره برداری از محصول وجود داشته باشد. رویه نقش مهمی در استحکام محصول دارد و در هر وسیله ای با تنوع زیاد ایجاد می شود. در نتیجه افراد قادر خواهند بود که این محصول را انتخاب و خریداری نمایند. 


محل دقیق نشیمن

بین بگ مد نظر از ساختمانی گرد تشکیل شده است که می تواند شکل پذیر باشد و به حالت های مختلف در بیاید. اما با توجه به این که بدنه دارای مقداری فضای خالی است و با قرار گیری بر روی آن می توان نشیمن را دارای فرورفتگی کرد محل دقیق آن مشخص می شود و افراد به راحتی می توانند بر روی محصول قرار بگیرند و از راحتی بسیار زیادی برخوردار شوند.


امکان خرید آسان

خرید آسان بین بگ یک نفره بلند از طریق مراجعه به کارخانه مبل شنی آرامش انجام می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...