بین بگ یکنفره زیرپایی دار برزنتی

کد 33018

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,014,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ یکنفره زیرپایی دار برزنتی از جمله زیباترین نوع بین بگ موجود در بازار بوده که طراحی بدنه نرم و استاندارد و طول عمر بالایی دارد. ابعاد بدنه محصول کاملا استاندارد بوده و کیفیت بالایی داشته به همین دلیل تمام سنین می توانند به راحتی از این بین بگ استفاده کنند. این محصول قابلیت تحمل وزن بالغ بر 180 کیلوگرم را بر روی خود داشته تا افراد با وزن بالا نیز بتوانند برای استراحت از این محصول استفاده نمایند. ارگونومی ساخت بدنه بین بگ کاملا شیبدار و استاندارد بوده و محصول مجهز به یک زیرپایی می باشد. به همین دلیل برای زمان خواب و استراحت های طولانی می توانید این بین بگ را انتخاب کنید. روکش بدنه بین بگ را از پارچه برزنتی تولید کرده اند. این پارچه ضداب و ضدتعریق بوده و کاملا نرم و بادوام است. رنگبندی بالای بدنه این بین بگ موجب شده تا افراد به راحتی بتوانند رنگ بدنه را با توجه به سلیقه خود شخصا سفارش بدهند. وزن بدنه بین بگ بسیار سبک و تنها 6 کیلوگرم می باشد. به همین دلیل به راحتی می توانید محصول را حمل و جا به جا کنید. مواد داخلی تشکیل دهنده بین بگ از یونولیت خرد شده است. مواد یونولیتی وزنی کم داشته اما قابلیت تحمل وزن بالایی دارند. یک زیپ بر روی بدنه بین بگ طراحی شده تا برای شستشو روکش بدنه و یا شارژ و تعویض مواد یونولیتی بتوانید از این بخش استفاده کنید. این بین بگ امکان استفاده برای زمان کار و مطالعه و تماشای تلویزیون و... را نیز دارد. در حال حاضر فروشگاه مبل شنی آرامش این بین بگ را با قیمت و کیفیت مناسب برای خرید هموطنان با ارائه دوسال گارانتی معتبر موجود دارد. برای تهیه محصول می توانید به سایت این فروشگاه مراجعه کرده تا محصول را درب منزل دریافت نمایید.

  • قطر: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: برزنتی
  • مواد تشکیل دهنده: یونولیت خرد شده
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای رنگبندی بالا
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

بین بگ یکنفره زیرپایی دار برزنتی

یکی از محصولات جذاب و عالی تولید شده توسط کارخانه بزرگ مبل شنی آرامش، بین بگ یکنفره زیرپایی دار برزنتی است. این محصول زیبا و جذاب از طراحی ظاهری کاملی برخوردار می باشد و به راحتی می توان از آن ساعت های طولانی و بدون احساس خستگی استفاده نمود. این محصول راحت و طبی است و علاوه بر داشتن ظاهری جذاب و زیبا، دارای کیفیت بی نظیری می باشد که موجب طول عمر بالای آن شده است. برای خریدی مناسب و رضایت بخش لازم است در خصوص محصول اطلاعات لازم را کسب نمایید تا بتوانید از خرید خود رضایت صد درصدی را کسب نمایید. بنابراین در جهت آشنایی بیشتر شما با این محصول در ادامه مطلب به نقد و بررسی آن خواهیم پرداخت. 


استفاده از رویه ای مناسب

برای پوشش رویه این محصول از پارچه ای از جنس برزنتی استفاده شده است. این نوع پارچه نرم و لطیف است و به صورت ضد حساسیت می باشد. به طوری که برای کودکان و افراد دارای پوست های حساس قابل استفاده می باشد و در زمان نشستن بر روی این محصول، احساس خوش آیندی به فرد منتقل می شود. رویه این محصول ضد حساسیت است و با وجود یک زیپ بر روی آن، به راحتی از بدنه اصلی جدا شده و قابل شستشو می باشد. در صورت کثیف شدن رویه می توانید آن را از بدنه اصلی جدا کرده و به راحتی توسط ماشین لباسشویی مورد شستشو قرار دهید. از دیگر ویژگی های این رویه داشتن استحکام بسیار بالا می باشد. این رویه در برابر ضربه و فشار مقاوم است و با وارد شدن ضربه دچار پارگی نخواهد شد. این رویه در برابر ساییدگی و پوسیدگی نیز مقاوم است و به راحتی دچار آسیب نمی شود. هم چنین با وارد شدن فشار زیاد نیز این رویه دچار تغییر شکل نشده و به اصطلاح شل نخواهد شد. 


استفاده از مواد داخلی مناسب

برای پر کردن این محصول از بهترین و مرغوب ترین مواد داخلی استفاده شده است. مواد داخلی مورد استفاده در داخل این بین بگ از جنس فیبر می باشد که وزنی بسیار سبک داشته و حجم بالایی دارند. به این ترتیب استفاده از این مواد داخلی موجب شده است تا بین بگ وزن بدنه کمی داشته باشد و وزنی برابر با 6 کیلوگرم دارد. بنابراین شما به راحتی می توانید بین بگ را از سطح زمین بلند کرده و حمل نمایید. به همین جهت شما می توانید به راحتی در صورت نیاز این محصول را جابه جا نمایید و از محیطی به محیط دیگر انتقال دهید. از دیگر ویژگی های این مواد داخلی داشتن انعطاف بالا است. ظاهر این مواد داخلی به صورت شن های ریز و سبکی است که به راحتی بر روی یکدیگر حرکت کرده و جابه جا می شوند. بنابراین در زمان نشستن افرادی بر روی این محصول، بین بگ به حالتی متناسب با فرم بدن شما تبدیل شده و حالتی ایده آل در جهت پرکردن انحنای ستون فقرات را به خود می گیرد. به همین دلیل این محصول به بهترین شکل برای بدن تبدیل می شود و حالتی ایده آل برای نشستن شما را به خود می گیرد. دیگر ویژگی این مواد داخلی داشتن استحکام بالا است که دارای مقاومت زیادی در برابر فشار و ضربه می باشد. با وارد شدن فشار زیاد این مواد داخلی حالت خود را از دست نداده و دچار کاهش حجم و کاهش انعطاف نخواهد شد. 


مشخصات زیرپایی

زیرپایی این محصول دارای کیفیتی دقیقا مشابه با بین بگ می باشد و از کیفت بالایی بهره می برد. رویه زیرپایی از همان رویه بین بگ تهیه شده است و مواد داخلی این محصول نیز دقیقا مشابه با بین بگ است. این محصول دارای ارتفاعی متناسب با نشیمنگاه بین بگ می باشد و به همین دلیل می توانید به راحتی پاهای خود را بر روی آن قرار دهید و از آویزان شدن پاهای خود جلوگیری کنید. از این زیرپایی در زمان نیاز می توانید به عنوان پاف نشیمن نیز استفاده نمایید. هم چنین این محصول را می توانید به عنوان یک میز کوچک در کنار بین بگ قرار داده و لوازم خود را بر روی آن قرار دهید. 


روش خرید

برای تهیه بین بگ یکنفره زیرپایی دار برزنتی با قیمتی ارزان به سایت مبل شنی آرامش مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید تا در زمانی کوتاه بین بگ را درب منزل دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...