​بین بگ گرد یک نفره کودک

کد 21009

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,574,500
1,806,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ گرد یک نفره کودک ظاهری زیبا و خاص داشته که در نظر تمامی افراد جذاب می ماند و می توانند آن را برای فرزندان خود تهیه کنند و نیز این محصول را برای هدیه دادن به عزیزان انتخاب نمایند. در این مبل شنی نهایت لطافت و ظرافت به کار گرفته شده است که با ایجاد نشیمنی نرم و راحت برای کودکان می تواند برای بازی های آن ها مناسب باشد و آن ها را در مدت زمانی طولانی مشغول به بازی نمایند. این محصول بدنه ای قابل شستشو و با دوام داشته که سازگاری زیادی با پوست بدن کودکان دارد. از آن جایی که کودکان با استفاده از این محصول بدن خود را در ارتباط مستقیم با پارچه بدنه مبل شنی قرار می دهند می بایست از لحاظ کیفیت و مرغوبیت آن اطمینان کامل را داشت تا بتوان با خیالی راحت کودکان را به این محصول سپرد. این پارچه بدنه از برترین و مرغوب ترین درجه کیفی برخوردار است که می تواند برای آن ها بستری نرم را ایجاد نماید و نیز این بدنه که از لطافت بالایی نیز برخوردار است با شستشوی مکرر از بین نرفته و حتی دچار پرز دهی نیز نمی شود و در گذر زمان می تواند محصولی استوار و زیبا را برای استفاده دائمی کودکان فراهم کند. رنگ محصول نیز براساس سلیقه افراد تعیین می شود و می تواند برای هر گونه اتاق خوابی انتخاب شود و قادر به هماهنگی با انواع دکور های اتاق کودکان می باشد. برای اطلاع از قیمت و نیز اطلاع از موجودی و خرید این بین بگ گرد یک نفره کودک می توان به نمایندگی مبل شنی آرامش مراجعه کرد.

طول 79 سانتی متر
عرض 79 سانتی متر
ارتفاع 89 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو بدنه
 قابلیت تعویض مواد داخلی
 انعطاف پذیر
 قابلیت تعویض پوسته
اقلام همراه-

 

بین بگ گرد یک نفره کودک، یکی از برترین مدل های محصولات در زمینه ی بین بگ کودک می باشد که مخصوص استفاده کودکان طراحی شده و با رنگ و ظاهر شادی که داشته می تواند در روحیات لطیف آنها تاثیرات مثبت داشته باشد. این محصول با وجود مدت زمان کم، به فروش بالایی دست یافته و توانسته به خوبی در بازار ظاهر شود و مورد استقبال خریداران عزیز قرار بگیرد که یکی از دلایل استقبال بالا از این محصول مربوط به نوع طراحی و ویژگی های دیگر آن است و همینطور تنوع بسیار بالا در رنگبندی این کالا، که باعث شده تا استفاده از آن در مکان های مختلف از جمله منزل، مهد کودک ها و ... فراهم باشد. برای آشنایی بیشتر با این محصول به بررسی دقیق تر آن خواهیم پرداخت تا هنگام خرید راهنمایی خوبی برای شما باشد.

انعطاف پذیری بالا نشیمنگاه

درباره ویژگی طراحی این بین بگ باید گفت که سطح نشیمنگاه آن به صورت فرورفته و گود طراحی شده تا استفاده از آن ساده تر باشد و همچنین قسمت تکیه گاه آن نیز بسیار راحت و مقاوم بوده که افراد می توانند به راحتی و هنگام استراحت به آن تکیه دهند. حجم و ابعاد مناسب این محصول به شما این اجازه را می دهد تا بتوانید آن را در محیط خانگی و اتاق های مختلف استفاده کنید. این کالابه دلیل ظاهر کودکانه خود می تواند بسیار مورد توجه قرار بگیرد.

پارچه مورد استفاده در این بین بگ

این بین بگ در ساخت خود از پارچه مخملی طرح دار بهره برده و مقاومت بسیار بالایی در مقابل پوسیدگی و ساییدگی داشته چرا که این ویژگی شما را قادر می سازد تا بدون هیچ مشکلی آن را مورد استفاده خود قرار دهید و همچنین استفاده از این جنس پارچه سبب شده تا محصول مورد نظر در مقابل انواع فشار و ضربه مقاومتی عالی داشته باشد و به این ترتیب هیچ گونه محدودیت وزن در استفاده از آن وجود نخواهد داشت.

تحمل وزن عالی و ابعاد متناسب

با تمام این ویژگی های ذکر شده این محصول دارای وزن کمی نیز است اما قادر به تحمل وزنی حدود 150 کیلوگرم می باشد و هیچ گونه مشکلی برای آن به وجود نخواهد آمد. در قسمت داخلی این محصول از یونولیت استفاده شده که این یونولیت و فیبرها دارای قابلیت انعطاف پذیری بالا می باشند و میتوانند به راحتی، به شکل بدن شما تغییر حالت دهند و این مورد نیز از خستگی شما جلوگیری خواهد کرد.

طریقه سفارش

این بین بگ یک نفره کودک مناسب برای استفاده در محیط های گوناگون بوده و سازگار با هرنوع شرایط جوی، آب و هوایی است. پس هیچ نوع محدودیتی برای چگونگی استفاده از آن نخواهید داشت. لازم به ذکر است این محصول با ضمانت نامه معتبر دو ساله و 48 ساعت مهلت تست برای آسوده خاطر بودن شما عزیزان، در تولیدی مبل شنی آرامش به فروش می رسد. شما می توانید این کالا را در سریع ترین زمان ممکن و با نازل ترین قیمت درب منزل تحویل بگیرید و نهایت لذت و آرامش را در آن تجربه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...