بین بگ گرد پشمی

کد 32010

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,792,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ گرد پشمی یکی دیگر از محصولاتی است که بدنه ای طبی داشته و برای تمامی سنین قابل استفاده است. چنین محصولی را می توان هم برای استراحت های روزانه استفاده کرد و هم برای کودکان به منظور بازی و تفریح در دسترس قرار داد. مبل شنی دارای رویه پشمی است که نرمی بیش تری را ایجاد می کند به همین جهت مورد علاقه کودکان بوده و برای آن ها راحت تر محسوب می شود. مبل شنی را می توان در داخل ماشین لباسشویی قرار داد و به طور کامل شستشو داد. این کار تنها با تخلیه کامل بدنه صورت می گیرد. بدنه از موادی تشکیل شده است که نباید با آب در تماس باشد. چرا که در این زمان از بین می رود و خاصیت خود را از دست می دهد. به همین جهت است که برای شستشو دادن می بایست کل بدنه را تخلیه نمود و به صورت خالی شستشو داد. این محصول علاوه بر این که قابل شستشو است در طول زمان مصرف بر حسب نیاز نیز می تواند تعویض شود. بدنه دارای رنگ های مختلف است و در صورت تمایل و یا خرابی آن در طول سال های زیاد می توان بدنه را با بدنه ای جدید تعویض نمود. به این گونه در صورت تغییر دکور منزل و اتاق خواب مجدد می توان از این محصول طبی بهره مند شد. با داشتن نرمی و لطافت بسیار بالا در بخش میانی آن یک نشیمن راحت و نرم ایجاد شده است تا افراد بتوانند به صورت استاندارد بر روی نشسته و از فضا لذت ببرند. این بین بگ گرد پشمی دارای ضمانت نامه 5 ساله می باشد که تنها با خرید از تولیدی مبل شنی آرامش شامل حال افراد می گردد.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
رنگ بدنهرنگبندی متنوع
جنس بدنهپشمی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 160 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

بین بگ گرد پشمی

بین بگ گرد پشمی به دلیل قابلیتی که در بدنه آن ایجاد شده است جزو محبوب ترین و پر فروش ترین محصولاتی می باشد که در سال های اخیر توانسته عده زیادی را تحت تاثیر قرار دهد و با استفاده از آن به نهایت آرامش دست پیدا کنند. مبل شنی بدنه ای با جنس پشمی دارد که نرمی و لطافت بسیار زیادی را ایجاد کرده است و دارای لطافت و مرغوبیت بسیار بالایی می باشد. در نتیجه می توان گفت که این وسیله کاربردی و دلخواه دارای زیبایی های زیادی نیز بوده است که به دلیل رویه پشمی که دارد جزو پر فروش ترین محصولات در سال های اخیر می باشد. گرد بودن بدنه نیز جزو جذابیت های محصول محسوب می شود که ساده و استاندارد بوده است و می تواند برای قرار گیری افراد بخشی راحتی و مناسب را ایجاد سازد. محل مد نظر که دارای اندازه ای مناسب بوده است در زمان نشستن دارای فرورفتگی می شود و می تواند برای علاقه مندان نشیمن را مشخص کند. از این رو اگر به دنبال یک محصول برای قرار دادن در منزل هستید و نیاز به داشتن زیبایی های آن نیز دارید به شما خرید بین بگ گرد پشمی پیشنهاد می شود که دارای خصوصیات منحصر به فردی می باشد و می تواند در نظر افراد وسیله ای خاص و منحصر به فرد باشد. از این رو طرفداران زیادی داشته و با ویژگی های بی نظیری ساخته شده است. برای کسب اطلاعات بیش تر با ما همراه باشید.


مشخصات رویه محصول

بین بگ مد نظر رویه ای پرز دار دارد که پرز های آن به صورت صاف نمی باشد. این گونه رویه محصولی جذاب را خلق می کند که در نظر افراد خاص بوده است و از اهمیت بالایی برخوردار است. رویه محصول از جنس پارچه تدی می باشد که الیافی منحصر به فرد دارد و با دوام بالا در اختیار افراد قرار می گیرد. دوامی که این رویه با خود به همراه دارد و در تولید مبل شنی نقش مهمی را ایفا می کند فاقد هر گونه بی کیفیتی و مواردی که دارای پلاستیک می باشد است به طوری که در صورت استفاده مکرر افراد را دچار حساسیت نمی سازد. همچنین در صورت استفاده در هوای گرم بدن را دچار تعریق نمی کند. از این رو باید گفت که شرایط برای داشتن مبل شنی با رویه پشمی مهیا می باشد و قادر به استفاده در تمامی فصول سال است. با این وجود این محصول را می توان با خود به خارج از منزل نیز برد و در سفر ها از وجود آن بهره کافی را برد. در نهایت این که بدنه دوام و طول عمر بالایی دارد که می تواند در مدت زمان طولانی شکل ظاهری خود را حفظ کند و در صورت استفاده مکرر نیز خرابی و صدمه شامل حال آن نشود. در این صورت است که افراد بیش تر به سمت خرید این وسیله طبی کشیده می شوند.


محل دقیق نشیمن

مبل شنی بدنه ای گرد دارد و از دوخت خاصی پیروی نمی کند. به همین خاطر است که محل دقیق نشیمن بر روی آن مشخص نمی باشد و در واقع بخش های رویه به طور کلی شامل نشیمن می شوند. از آن جایی که محصول دارای بدنه ای با قابلیت شکل پذیری بسیار بالایی می باشد به افراد این امکان را می دهد که به راحتی بر روی محصول قرار بگیرند و در صورت ایجاد فرورفتگی نشیمن را مشخص کنند. از این رو می توان گفت که محصول نشیمنی دقیق ندارد و هر محلی که افراد تمایل به قرار گیری بر روی آن دارند در واقع محل دقیق نشیمن می باشد. در صورت برخاستن از روی این محصول بدنه مجدد به حالت اولیه خود بر می گردد و ظاهر خود را به دست می آورد.


شستشوی آسان

برخی از پارچه ها دارای امکاناتی هستند که نمی توان آن ها را با آب گرم و مواد شویینده قوی و حتی ماشین لباسشویی شستشو داد. چرا که بافت ها به راحتی سست می شوند و دیگر قابلیت استفاده وجود نخواهد داشت. اما این مبل شنی از رویه ای برخوردار است که به راحتی در ماشین لباسشویی شستشو داده می شود و به آسانی در تعداد مکرر می توان آن را با مواد شویینده قوی شستشو داد تا در نهایت محصولی تمیز و پاک داشت.


سفارش محصول

برای خرید این بین بگ گرد پشمی وارد سایت مبل شنی آرامش شوید و محصول را انتخاب و سفارش نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...