بین بگ گرد مخمل با دستگیره

کد 22020

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,806,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ گرد مخمل با دستگیره محصولی ارزان می باشد که بدنه ای سبک و کم جا داشته و می تواند به بهترین شکل در منزل و محل های دیگر ایفای کارایی نماید. این محصول طبی و راحتی به شکل گرد می باشد و انحنا ندارد به همین جهت به آسانی مورد مصرف قرار می گیرد و می تواند برای کودکان نیز مزیت هایی را به دنبال داشته باشد. علاوه بر این که محصول نشیمنی راحت محسوب می شود می تواند برای کودکان به عنوان کیسه حمل وسایل بازی آن ها مورد استفاده قرار گیرد و در داخل خود در زمانی که محتویات درونی بدنه تخلیه می باشند وسایل بازی کودکان را جای دهد. این کار باعث می شود فضایی مفید برای اسباب بازی کودکان فراهم گردد و نیز در زمان رفتن به سفر بتوان به راحتی آن ها را با خود به همراه داشت. علاوه بر این مطالب محصول را می توان تخلیه کرد و درون آن را با لباس نیز پر نمود. در واقع مبل شنی می تواند به عنوان ساک حمل لباس نیز استفاده شود و فضایی بزرگ نیز در داخل خود دارد تا به این طریق بتوان این نوع استفاده را از آن انجام داد. در مواقعی که محصول به عنوان نشیمن راحت و طبی در نظر گرفته می شود امکان استفاده از آن در مسافرت نیز وجود دارد. حمل و نقل آن نیز توسط خود کودکان انجام می گیرد و به راحتی جا به جا می شود. با وجود دستگیره های بلند در دو طرف محصول می توان به عنوان کوله پشتی نیز از آن استفاده کرد و برای کودکان وسیله کاربردی و مفید را تهیه نمود. برای خرید این بین بگ گرد مخمل با دستگیره با کیفیت و با قیمتی مناسب به مرکز فروش مبل شنی آرامش مراجعه کنید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

درباره فروشگاه مبل شنی آرامش

بین بگ گرد مخمل با دستگیره

بین بگ گرد مخمل با دستگیره حرفه ای ترین محصولی است که امروزه برای تمامی رده های سنی کاربرد دارد و برای به آرامش رسیدن بدن افراد استفاده می شود. بین بگ دارای بدنه ای گرد می باشد که ساده بوده و از طراحی بسیار ساده ای برخوردار می باشد. از این رو تمامی افراد با ملاحظه این محصول تمایل برای خرید آن پیدا می کنند و می توانند برای استفاده در محیط های مختلف آن را داشته باشند. محصول مورد نظر بخش های کاربردی بر روی خود دارد که اهمیت استفاده از آن را افزایش می دهد و می تواند به آسانی برای برخورداری از شرایط لازم به کار برود. از سوی دیگر داشتن این محصول علاقه به استراحت در طول روز را افزایش داده و تمایل افراد به استفاده مکرر از آن را زیاد می کند. رویه این محصول دارای طراحی خاصی می باشد و مقداری شیب بر روی خود ایجاد کرده است که همگی برگرفته از دوخت بدنه بوده است. این دوخت ها که بخش های مختلف محصول را به هم متصل کرده است دارای دوام بالا می باشد و به صورت محکم بر بدنه متصل شده است. از این رو می تواند مطابق با آن چه که از این محصول انتظار می رود دوام و مقاومت داشته باشد و بتواند بالاترین میزان رضایت را برای افراد داشته باشد. تمایل به خرید این محصول به دلیل خصوصیات زیر زیاد می باشد که به بررسی آن می پردازیم.


علت شیب بدنه

همان طور که گفته شد این بین بگ خاص دارای میزانی شیب در ساختمان خود می باشد که این شیب امکانات لازم را برای داشتن راحتی در افراد ایجاد می سازد. شیب حاصل از دوخت بدنه کمک می کند تا افراد به راحتی بتوانند بر روی محصول قرار بگیرند و قوص کمر خود را با استفاده از این شیب پر کنند. این عمل سبب می شود تا علاقه مندان استفاده از محصول را با رغبت بیش تری انجام دهند و در طول عمر بالا این محصول را در دسترس خود قرار دهند. همچنین این نوع طراحی برای مدت زمان استفاده از بین بگ نیز تاثیر دارد و ایجاد راحتی بیش تر در موقع طولانی شدن زمان نشستن می کند. محصول مورد نظر به این صورت استاندارد بودن رویه بدنه را نشان می دهد که در صورت استفاده تمامی رده های سنی از این محصول آن ها را در راحتی زیادی قرار می دهد و به هیچ وجه دچار خستگی و درد در ناحیه کمر نمی سازد. به این ترتیب وجود این شیب در ساختمان محصول دارای مزیت های زیادی بوده است که به اغلب آن ها اشاره کرده ایم. اما مورد بسیار مهم این است که جلوگیری از کمر درد می سازد و ستون فقرات را در بهترین موقعیت قرار می دهد.


کاربرد دیگر محصول

بدنه این بین بگ از ابعاد بزرگی برخوردار است و می تواند فضای لازم به جهت بهره برداری های دیگر را نیز ایجاد سازد. این بدنه گرد نیز می باشد که برای استفاده راحت تر به کار می رود. از این محصول در زمانی که بدنه خالی از محتویات درونی است می توان به عنوان ساکی برای حمل لباس و وسایل استفاده کرد و شرایط را برای داشتن راحتی زیاد فراهم نمود. از این رو فضای بزرگ رویه محصول خود دارای قابلیت های دیگری می باشد که به عنوان وسیله ای برای حمل لباس و وسایل در زمان مسافرت ایجاد می شود و می توان به راحتی این محصول را جا به جا نمود. کار جابه جایی وسایل و لباس را نیز آسان می کند و با توجه به داشتن دستگیره ای محکم بر روی بدنه خود قادر به کشاندن محصول بر روی سطوح می باشد.


فرورفتگی زیاد

در بخش میانی محصول ایجاد یک فرورفتگی شده است که در نظر افراد نقش بسیار مهمی برای راحتی آن ها دارد. به این صورت است که علاقه مندان می توانند به این محصول مراجعه کرده و در این قسمت برای نشیمن قرار بگیرند و از فضا لذت ببرند. وجود این بخش به راحت تر قرار گرفتن حالت بدن و ستون فقرات کمک می کند و افراد را دچار مشکل نمی سازد.


خرید محصول

چگونگی خرید بین بگ گرد مخمل با دستگیره بسیار آسان بوده است و تنها از طریق ورود به فروشگاه مبل شنی آرامش و به صورت غیر حضوری امکان پذیر می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...