بین بگ گرد برزنتی

کد 12012

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,512,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ گرد برزنتی از جمله ارزانترین نمونه بین بگ بزرگ برای زمان های مختلف مانند استراحت و لم دادن و تماشای تلویزیون و.... بوده که توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. روکش بدنه این بین بگ از دوخت با تضمین برخوردار بوده و استفاده طولانی مدت از بین بگ موجب افت کیفیت آن نخواهد شد. به همین دلیل کارخانه مرکزی این محصول را با یک گارانتی 2 ساله روانه بازار کرده است. جنس روکش بدنه از پارچه برزنتی می باشد. این نوع پارچه ضدآب بود و قابلیت استفاده در فضاهای مختلف مانند کنار استخر را نیز دارد. روکش های برزنتی نرم و بادوام بوده و می تواند وزن و فشار بالایی را بر روی خود تحمل کنند. این روکش بدنه را در طیف گسترده رنگبندی تولید کرده اند. پس در زمان خرید با مراجعه به فروشنده اصلی می توانید رنگ بدنه بین بگ را سفارش بدهید. مواد تشکیل دهنده داخلی که تاثیری مهم بر روی راحتی مصرف کننده داشته ، از شن های یونولیتی انتخاب شده است. این شن های یونولیتی وزنی ناچیز داشته اما می توانند وزن و فشار بسیار بالایی را بر روی خود تحمل کنند. این نوع مواد داخلی به دلیل نرم بودن می توانند راحتی مصرف کننده را تضمین نمایند. اگر روکش بدنه دچار هرگونه کثیفی شد می توانید آن را با استفاده از آب و مواد شوینده شستشو دهید. این بین بگ در داخل و یا محل کار شما به راحتی جا به جا می شود. زیرا وزن بدنه آن تنها 6 کیلوگرم است. برای خرید بین بگ با تخفیف بالا و کیفیت بسیار زیاد می توانید به فروشگاه مرکزی مبل شنی مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • طول: 60 سانتی متر
  • عرض: 60 سانتی متر
  • ارتفاع: 50 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه: برزنتی
  • مواد تشکیل دهنده: یونولیت خرد شده
  • گارانتی 2 ساله

بین بگ گرد برزنتی

بین بگ گرد برزنتی از جمله محصولات جدید شرکت مبل شنی آرامش می باشد که با بدنه ای مقاوم و با دوام در اختیار افراد است و یکی از بی نظیر ترین طراحی ها را به خود اختصاص داده است. این محصول خاص دارای بدنه ای راحتی می باشد که طول عمر بالایی دارد و نیز می تواند برای به کار گیری در مدت زمان طولانی استفاده شود. علاوه بر این موارد محصول مورد نظر برای ایجاد موقعیتی مطلوب در بدن شکل گرفته است و طراحی بی نقص دارد. در نتیجه هر کس که به دنبال یک نشیمن راحت می باشد که شخصی بوده و قادر به گنجایش یک نفر می باشد می تواند بین بگ برزنتی را انتخاب نماید. با این وجود رنگ های تشکیل دهنده رویه محصول نیز متنوع می باشد. چرا که هر فرد سلیقه مخصوص به خود را دارد و با این وجود تولید کنندگان می بایست سلیقه افراد را نیز تحت پوشش قرار دهند. در نظر گرفتن سلیقه های مختلف که از این محصول استفاده می کند سبب ایجاد تنوع در رنگبندی آن شده است که علاقه مندان قادر به خریداری درست و مفید آن می شوند. از این رو هر کس که دارای یک محیط برای استفاده از بین بگ ها می باشد می تواند نمونه های منحصر به فرد و خاص آن را انتخاب نماید. جهت کسب اطلاعات بیش تر درباره این محصول با ما همراه باشید.


نوع بدنه و مزیت های آن

بدنه ای که به طور کلی ساختار این بین بگ را تشکیل داده است از نوع برزنتی می باشد و  رویه آن از این جنس با دوام تشکیل شده است. رویه محصولات طبی که برای مورد استفاده قرار گرفتن در تمامی شرایط به کار می روند باید به گونه ای باشد که بتواند تمامی افراد را بر روی خود جای دهد. به علاوه محصول باید از نوعی بوده باشد که بتوان با خیالی آسوده آن را مورد استفاده مفید قرار داد و در طول سال های زیاد از آن بهره مند شد. این بین بگ نیز به دلیل داشتن مزیت با دوام بودن و رویه برزنتی شامل برخی قابلیت ها شده است که خریداران در زمان خرید ابتدا به آن توجه می کنند و سپس خرید خود را انجام می دهند. محصول مورد نظر ضد آب طراحی شده است به طوری که آب و رطوبت از داخل بافت بدنه وارد نمی شود و می تواند مدت زمان طولانی در محیط های مرطوب قرار بگیرد. همچنین می تواند بر روی سطح آب نیز قرار گرفته و حالت معلق به خود گیرد. به همین خاطر است که افرادی که به دنبال محصولات راحتی می باشند تمایل دارند که در هر موقعیت و شرایطی از آن استفاده کنند.بدنه محصول نیز باید این قابلیت ها را داشته باشد تا استفاده کننده موقعیت دلخواه خود را داشته باشد. 


جذابیت بدنه

همان طور که در تصویر محصول مشاهده می کنید این بین بگ خاص دارای جذابیت ظاهری نیز بوده است که می تواند موقعیت دلخواه افراد را داشته باشد. از این رو زیبایی به کار رفته در بدنه مهم بوده است و می تواند محصول را برای استفاده در محل های کلاسیک و اسپرت مناسب سازد. در نتیجه خرید بین بگ مد نظر برای دکور خانه لازم و ضروری است و می تواند بهترین موقعیت را شامل شود. دارندگان این بین بگ به دلیل وجود زیبایی آن را با خود به همراه دارند و در شرایط مناسب به نصب محصول می پردازند. همچنین می توانند به راحتی این بدنه خاص را با رنگ دلخواه تهیه کنند و برای داشتن جذابیت در محل رنگ آن را هماهنگ با دکور محل تعیین کنند. 


تمیز کردن رویه محصول

به دلیل آن که بدنه از جنس ضد آب می باشد می توان آن را به راحتی با اسپری کردن شستشو داد و تمیز کرد. در صورت لک شدگی بدنه این کاربه وسیله اسپری کردن و کشیدن دستمال به راحتی انجام می شود و می تواند بدنه را تمیز و پاک سازد. از این رو هر کس که دارای وسواس می باشد و تمایل به داشتن یک محصول تمیز دارد می تواند بین بگ را خریداری کرده و در صورت نیاز به تمیز کردن بدنه آن بپردازد.


خرید

بین بگ گرد برزنتی یکی از محصولات اورجینال تولیدی مبل شنی آرامش است که با قیمت مناسب به فروش می رسد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...