​بین بگ گرد ایرانی

کد 31003

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,018,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ گرد ایرانی محصولی بی نظیر ساخته شده از مرغوب ترین بدنه و مواد اولیه می باشد و می توان آن را در لیست محصولات شرکت مبل شنی آرامش مشاهده کرد. این محصول دارای رنگبندی های شاد و متنوع می باشد که برای افزایش روحیه افراد به ویژه کودکان در زمان استفاده کمک می کند. مبل شنی محصولی طبی و راحتی است که افراد با خرید آن می توانند جایگزینی به جای مبل های استیل و یا چوبی برای خود تهیه کنند. این مبل شنی را می توان در زمان استراحت و یا در بین پخت و پز و انجام کارهای منزل مورد استفاده قرار داد و در این زمان ها از نعمت استراحت بهره مند شد. در زمان کارهای دیگر مانند شیرینی پزی که برای خانم های خانه کاری وقت گیر می باشد و ممکن است باعث تحلیل رفتن انرژی آن ها شود می توان مبل شنی را در آشپزخانه قرار داد تا در زمان لازم و در موقع امکان به استراحت نیز مشغول شوند. طراحی این بین بگ گرد بسیار خاص می باشد که آن را بیش تر شبیه به مبل های خانگی کرده و دارای پشتی مواج می باشد که با تکیه دادن به آن می توان احساس راحتی زیادی را تجربه کرد. همچنین می تواند در زمان نشستن و تکیه دادن به این مبل شنی دچار کمردرد و آسیب به ستون فقرات نشد. به همین منظور بین بگ گرد ایرانی جزو برترین های مبل شنی در سال های اخیر بوده که پرفروش و پر مخاطب می باشد. بین بگ گرد ایرانی را می توان از شرکت مبل شنی آرامشخریداری کرد.

طول 70 سانتی متر
عرض 70 سانتی متر
ارتفاع 60 سانتی متر
رنگ بدنه آبی
جنس بدنه پلی استر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

بین بگ گرد ایرانی

بین بگ گرد ایرانی یکی دیگر از محصولاتی است که در گروه با کیفیت ترین و مرغوب ترین محصولات قرار گرفته است و با داشتن رویه طبی قادر می باشد که طرفداران زیادی را به خود جذب کند. کیفیت و مرغوبیت در بدنه محصولاتی که طبی هستند و برای راحتی افراد طراحی شده اند دو اصل مهم است که تولید کنندگان با توجه به این گونه مسائل توانایی خلق بسیاری از وسیله ها را دارند و می توانند متنوع ترین و کاربردی ترین کالا های اساسی را تولید کنند. با این وجود هر کس که تمایل به داشتن محصولات طبی دارد تنها وسایلی را مورد خریداری قرار می دهد که در ساخت خود تمامی استاندارد های لازم را رعایت کرده است و سعی در ایجاد محصولی دلخواه دارد. با این وجود شرایط برای برخوردار از محصولی با طول عمر بالا میسر می باشد و می توان از آن در طول عمر بالا برخوردار بود. مزیت داشتن و استفاده درست از محصول در طول سال های زیاد به افراد این امکان را می دهد که بتوانند به آسانی از استاندارد ترین محیط لذت ببرند و حتی در طول کارها و فعالیت های خود به سمت استفاده از این محصول کشیده شوند. بین بگ ها نیز جزو چنین وسایلی هستند که امروزه اغلب افراد راغلب به خریداری از آن را دارند و تمایل دارند به راحتی از آن در طول سال های زیاد استفاده کنند. برای کسب اطلاعات بیش تر با ما همراه باشید.


طراحی دقیق

کیفیت و کارایی هر محصولی بر اساس طراحی های آن ایجاد می شود و به طور کلی هر محصولی که دارای قابلیت های زیاد می باشد از کارایی های دلخواه برخوردار است. با این وجود می توان گفت که این محصول از سری محصولاتی است که تا به امروز توانسته بهترین کارایی را داشته باشد و در عین حال شرایط راحتی را برای تمامی افراد مهیا سازد. مهم ترین بخشی که در طراحی این محصول لحاظ شده است دوخت های عمیقی است که به طور موازی تکیه گاه و نشیمن را در بر گرفته اند. این دوخت ها محصول را به محصولی شباهت داده اند که به صورت کاناپه می باشد و راحتی بسیار زیادی را ایجاد کرده است. در زمان نشستن بر روی محصول حس خوشایندی برای استفاده کنندگان ایجاد می شود و می تواند در زمان مصرف محصول نقش مهمی داشته باشد. با این شرایط افراد در طولانی مدت نیز از مبل شنی استفاده می کنند و با آن به نهایت آرامش و راحتی دست پیدا می کنند. بین بگ مد نظر با دوخت های موازی و در پی هم محصول را طبی کرده و می تواند برای به کار گیری در طولانی مدت علاقه مندان را راغب به خریداری این محصول نماید.


تکیه گاه نرم

از آن جایی که در داخل بین بگ از شن های یونولیتی استفاده شده است و به میزان لازم در بدنه پر می شود نرمی و لطافت خاصی در این محصول ایجاد شده است و تکیه گاه نرمی نیز ایجاد کرده است. این تکیه گاه به افراد امکان بهره برداری های لازم را داده است و شرایط را برای داشتن استراحت در طول روز مهیا کرده است. تکیه گاه برای زمانی مناسب است که افراد تمایل به مطالعه دارند و نیاز به داشتن محلی با آرامش کافی دارند. از این رو از این محصول استفاده کرده و آن را برای داشتن آرامش و راحتی به کار می برند. تکیه گاه به دلیل وجود مقداری فضای خالی در داخل خود به صورت منعطف در آمده است که در طراحی بی نقص محصول لحاظ شده است و می تواند بالاترین میزان رضایت را برای خریداران ایجاد کند.


اورجینال بودن بدنه

بر اساس این که بدنه از رویه ای اورجینال تشکیل شده است و رویه آن نیز دارای ضخامت مد نظر می باشد می توان گفت که اورجینال بوده است و شرایط برای داشتن آن و به کار گیری به صورت مداوم برقرار است. استفاده مکرر از یک محصول ممکن است در طولانی مدت آن را دچار آسیب نماید. اما این بین بگ به دلیل اورجینال بودن بدنه هیچ گونه تغییری را ایجاد نمی سازد و شرایط برای داشتن آن مهیا می باشد.


خرید

چنانچه قصد خرید این بین بگ گرد ایرانی را دارید ابتدا وارد سایت مبل شنی آرامش شوید و محصول را از دسته بندی بین بگ سفارش دهید. با ثبت سفارش محصول در مدت زمان معین برای شما ارسال خواهد شد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...