بین بگ کوچک مخمل

کد 21004

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,317,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ کوچک مخمل از جمله تولیدات مبل شنی آرامش است که در بدنه ای فابریک تهیه شده و در کیفیتی بالا در اختیار افراد قرار می گیرد. گروه سنی این محصول کودکان و نوجوانان هستند و آن ها با مخاطب قرار گرفتن طراحان را مشتاق به خلق کردن طرحی فانتزی می کند و با دقت تمام سعی در این دارند که بدنه ای بی نقص را برای کودکان تولید نمایند. این محصول دارای دوختی محکم و تضمینی می باشد که در صورت استفاده بیش از حد و یا بازی کودکان با محصول دچار تغییر نمی شود و دوام بالایی نسبت به عوامل محیطی دارد و به این طریق می توان آن را در گوشه ای از منزل برای راحتی این گونه افراد قرار داد. درز و شکاف بدنه در بخش دوخت بسیار محکم است به گونه ای که دچار از هم گسستگی نمی شود و در گذر زمان به صورت ثابت و غیر قابل تغییر باقی می ماند. با توجه به این موارد می توان این مبل شنی را برای استفاده در سالیان طولانی خریداری کرد و برای کودکان خود شوق و اشتیاق بازی و راحتی با این محصول را فراهم نمود. بدنه از طریق محلی که بر روی خود قرار دارد تخلیه می شود و می توان آن را به تنهایی شستشو داد. این بخش دارای یک عدد زیپ محکم می باشد و تنها با باز و بسته کردن این بخش محتویات درون محصول قادر به کم شدن یا زیاد شدن می شوند. این کار نیز بنا به نیاز افراد صورت می گیرد و تنظیم آن به دلیل راحتی بیش تر کودکان و نوجوانان در زمان استفاده می باشد. هم اکنون می توانید با مراجعه به نمایندگی شرکت بزرگ مبل شنی آرامش این بین بگ کوچک مخمل را خریداری کنید.

طول50 سانتی متر
عرض50 سانتی متر
ارتفاع50 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنهپارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره کودک
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

بین بگ کوچک مخمل

بین بگ کوچک مخمل محصولی لازم و ضروری بوده است که در کارخانه مبل شنی آرامش در حال تولید است و بنابه درخواست کودکان طراحی و تولید شده است. این محصول امکان آن را ایجاد می کند که به راحتی بتوان از مزیت داشتن نشیمن راحت برای کودکان برخوردار بود و بهترین شرایط را برای آن ها ایجاد کرد. این در حالی است که علاقه مندان می توانند به راحتی مبل شنی را با رنگ دلخواه خود خریداری کنند و محصولی مورد علاقه خود داشته باشند. کودکان نیز در این انتخاب سهیم هستند و با این وجود علاقه و رغبت به استفاده بیش تر می شود. بین بگ کوچک دارای رویه ای مخمل می باشد که شرایط برای استفاده کودکان بهتر شده است. به همین خاطر رویه مخمل نیز در نوع استفاده از بین بگ مد نظر نقش مهمی را ایفا می کند. با در نظر داشتن راحتی بسیار زیاد در افرادی که به دنبال راحتی هستند مانند کودکان جزو پر فروش ترین محصولاتی است که امروزه نیاز زیادی به آن ها می باشد و دارای تعداد متنوعی نیز می باشند. در نتیجه تنوع در انتخاب راحت بودن خرید را به دنبال دارد و ممکن است افراد را علاقه مند به داشتن این محصول کاربردی کند. با در نظر گرفتن آیتم های استاندارد و راحتی در بین بگ ها و مبل های شنی امروزه امکان دسترسی برای داشتن این محصولات نیز بسیار آسان می باشد و برای هر فردی این امکان وجود دارد. از این رو به بررسی برخی شرایط می پردازیم که برای زمان خرید دارای اهمیت می باشد.


کیفیت یونولیت های خرد شده

بین بگ مد نظر که برای کودکان طراحی و تولید شده است دارای بدنه ای با استحکام لازم است که در نهایت راحتی و طبی بودن می تواند شرایط درستی برای استفاده کودکان داشته باشد. کیفیت یونولیت هایی که در داخل بدنه می باشند و آن را پر کرده اند بسیار بالا بوده و دارای طول عمر زیاد می باشد. در نتیجه نرمی و لطافت محصول نیز برگرفته از این موارد بوده است و محصول به محصولی منعطف تبدیل شده است. یونولیت های خرد شده مزیت راحتی را ایجاد کرده اند اما به طور کلی به دلیل ضد آب نبودن آن ها نمی توان آن را در برخی محیط ها قرار داد و از آن استفاده کرد. علاوه بر این موارد در زمان مصرف نیز مراقبت های لازم نیاز است تا طول عمر محصول به خطر نیوفتد. در نتیجه محصول باید به دور از آب و رطوبت باشد تا یونولیت ها خاصیت خود را از دست ندهند و بتوانند در طول عمر لازم برای بهره برداری کودکان مهیا باشند. با وجود این یونولیت ها در هر زمان محصول قابلیت شکل پذیری دارد و می تواند شرایط را برای داشتن یک استراحت مناسب برقرار سازد. 


امکان جامپینگ

کودکان اغلب به جنب و جوش و پرش علاقه بسیار زیادی دارند و در زمان تفریح نیز به این کار رغبت نشان می دهند. در نتیجه برای استفاده از محصولات طبی و منعطف می توان امکان جامپینگ را برای آن ها برقرار کرد. بین بگ مد نظر بدنه ای بسیار مقاوم دارد که شرایط را برای پرش های زیاد افراد ایجاد کرده است و در مقابل چنین حرکاتی دارای مقاومت است. همچنین با دوام بالایی که دارد یکی از پر کاربرد ترین وسیله هایی بوده است که جهت بازی های کودکان به کار می آید و در دسترس آن ها است. در مقابل فشار های وارد بر بدنه ناشی از پرش بدنه سازگاری لازم را دارد و دچار خرابی نخواهد شد. در نتیجه آسیب به بدنه نیز وارد نمی شود.


دوخت تضمینی 

بخش های مختلف محصول به دلیل داشتن دوخت محکم و تضمینی سازگاری های لازم را برای استفاده کودکان دارا می باشند و می توانند در مقابل برخورد آن ها ایجاد استحکام نمایند. دوخت ها به اندازه ای محکم می باشند که شرایط برای انواع بازی های کودکان مهیا است و با ضمانت کامل قادر به مورد استفاده قرار گرفتن می باشد.


سفارش محصول

خرید بین بگ کوچک مخمل از طریق مراجعه به تولیدی مبل شنی آرامش صورت می گیرد که محصولات را با ویژگی های خاص ارائه کرده است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...