بین بگ کودک یک نفره چرم

کد 51004

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,946,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ کودک یک نفره چرم محصولی باداوم و راحت از نمایندگی رسمی مبل شنی برای کودکان بالاتر از 3 سال بوده که با طول عمر بالا و قیمت ارزان روانه بازار شده است. این بین بگ را در رنگبندی بالایی تولید کرده اند. پس در صورت تمایل می توانید رنگ بدنه بین بگ را شخصا سفارش بدهید. ارگونومی ساخت بدنه محصول مربع شکل بوده که با توجه به فرم قرار گیری بر روی سطح زمین امکان استفاده به صورت صندلی راحتی و یا تخت خواب یک نفره را دارد. این بین بگ یک ضمانت نامه معتبر دوساله نیز داشته تا تضمینی بر کیفیت بالای بدنه ان باشد. روکش بدنه بین بگ را از نوع چرم مصنوعی انتخاب کرده اند. این نوع پارچه بدنه کاملا نرم و باکیفیت بوده و می تواند در برابر ضربه و یا وزن بالا مقاوم باقی بماند. ساختار روکش بدنه ضدتعریق بوده تا برای کودک در صورت خواب و استفاده طولانی مدت مشکلی ایجاد نکند. شما می توانید روکش بدنه را به راحتی جدا کرده و با اب و مواد شوینده شستشو دهید. مواد تشکیل دهنده داخل بین بگ که در یک استر استاندارد قرار داشته از نوع یونولیتی هستند. مواد یونولیتی در عین حال که بسیار سبک بوده قابلیت تحمل وزن بالایی دارند. این مواد نرم و انعطاف پذیر بوده تا کودک راحتی بالایی داشته باشد. بر روی بدنه بین بگ یک زیپ تعبیه شده است. با استفاده از این زیپ می توانید مواد داخلی را کم و زیاد کنید. اگر قصد خرید این بین بگ را برای فرزند خود دارید می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • طول: 120سانتی متر
  • عرض: 70 سانتی متر
  • ارتفاع: 60 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای رنگبندی بالا
  • دارای گارانتی 2ساله

بین بگ کودک یک نفره چرم

بین بگ کودک یک نفره چرم دارای طراحی زیبا و فوق العاده جذابی می باشد که ساختمان فوق العاده خاصی دارد. این محصول جذاب دارای رنگ زیبایی نیز می باشد که بیش تر مورد علاقه دختران قرار می گیرد. رنگ بدنه این بین بگ کودکانه، صورتی است که به عنوان رنگ محبوب دختران شناخته شده و بهترین هدیه برای دختران محسوب می شود. در ادامه به نقد و بررسی بین بگ کودک یک نفره چرم می پردازیم. 


ساختمانی خاص و منحصر به فرد

بدنه این بین بگ به صورت یک مستطیل بزرگ طراحی شده است که از قسمت ضلع کوچک تر بر روی زمین قرار دارد. در قسمت میانی این مستطیل بزرگ، نشیمنگاه آن تعبیه شده است که با دارا بودن ارتفاع مناسبی از سطح زمین به کودک این امکان را می دهد تا به تنهایی و بدون نیاز به کمک بتواند بر روی این محصول نشسته و برخیزد. ساختمان این بین بگ کاملا محکم و در تعادل است و در زمان بازی های کودکان واژگون نشده و تعادل خود را از دست نمی دهد. در زمان نشستن کودک نیز پشتی این بین بگ با ارتفاعی ایده آل، فضایی مناسب برای ستون فقرات و کمر کودک فراهم می کند. با توجه به اینکه استخوان کودکان در سن رشد، شکل پذیر می باشد، در نتیجه برخورداری از نشیمنگاهی مناسب با تکیه گاهی طبی اهمیت بالایی دارد. با استفاده از این بین بگ کودک شما به راحتی می تواند ساعت های طولانی را به صورت نشسته سپری نماید. تلوزیون تماشا کند، کتاب بخواند یا به بازی های کامپیوتری مشغول شود. 


رویه ای مناسب برای کودکان

انتخاب رویه مناسب برای کودک نیز اهمیت زیادی دارد. با توجه به حساسیت پوست کودکان، رویه بین بگ باید ضد حساسیت باشد و مشکلی برای کودک ایجاد نکند. هم چنین به دلیل بازی های کودکان و استفاده از انواع اسباب بازی ها، رویه محصولات کودک باید مقاومت کافی داشته باشد و با برخورد اجسام دچار اشکال نشود. رویه مورد استفاده در تولید این بین بگ از بهترین و مناسب ترین نوع پارچه تهیه شده است که مقاومت بالایی دارد و برای استفاده در اغلب فضاها مناسب است. این رویه در برابر ضربه و فشار مقاوم است و با وارد شدن فشار و ایجاد ضربه بر روی آن، دچار آسیب نخواهد شد. این رویه در برابر پارگی و ساییدگی استحکام زیادی دارد و به راحتی می توانید آن را در محیط های باز نیز استفاده نمایید. رویه این محصول قابل شستشو است و این مورد از ویژگی های مهم آن محسوب می شود. شما می توانید به راحتی این رویه را توسط زیپی که بر روی آن تعبیه شده است از بدنه اصلی جدا کرده و در ماشین لباسشویی بشویید. رویه بین بگ ضد حساسیت می باشد و برای پوست های حساس کودکان ایجاد آلرژی نخواهد کرد. 


مواد داخلی منعطف 

این محصول از انعطاف بالایی برخوردار است. به طوری که با نشستن کودک، حالتی متناسب با آناتومی بدن او را به خود گرفته و فضایی ایده آل برای نشستن کودک ایجاد می کند. این نوع از مواد داخلی وزنی سبک دارند و از جنس یونولیتی هستند. به این ترتیب این محصول وزنی کم دارد و به راحتی قابل جابه جایی می باشد. شما به تنهایی می تواند این بین بگ را از سطح زمین بلند کرده و حمل کند. هم چنین شما به راحتی می توانید این محصول را در محیط های مختلف به همراه خود ببرید تا خاطر شما بابت برخورداری کودک از نشیمنگاهی مطمئن آسوده باشد. در مسافرت ها و گردش ها نیز می توانید با به همراه بردن این بین بگ، فضایی مناسب برای خواب کودک داشته باشید. این مواد داخلی استحکام زیادی دارند و در اثر استفاده های طولانی مدت، دچار آسیب نمی شوند. بنابراین کودک به راحتی می تواند تا سال ها از این محصول استفاده کند بدون اینکه بین بگ دچار آسیب شده و یا کیفیت آن صدمه ببیند. 


راهنمای خرید

انواع متفاوتی از بین بگ در بازار موجود هستند که مختص کودکان تولید شده اند. شما با مراجعه به سایت مبل شنی آرامش می توانید بین بگ متناسب با نیاز کودک را تهیه کرده و خریداری نمایید. هم چنین برای تهیه بین بگ کودک یک نفره چرم با ارزان ترین قیمت با مراجعه به سایت مبل شنی آرامش، این محصول را دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...