بین بگ کودک چرمی یک نفره

کد 11004

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,415,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ کودک چرمی یک نفره محصولی جذاب و بادوام بوده که برای استفاده کودکان بالاتر از 3 سال طراحی و روانه بازار شده است. این بین بگ دارای ضمانت نامه 2ساله بوده که تضمینی بر طول عمر بالای ان به شمار می رود. مواد تشکیل دهنده داخلی بین بگ از نوع یونولیتی هستند. این مواد را از نوع خرد شده استفاده کرده که کاملا انعطاف پذیر بوده و راحتی بالایی دارد. وزن بدنه بین بگ 4 کیلوگرم بوده که جا به جایی اسانی خواهد داشت. مواد یونولیت خرد شده سبک بوده اما قابلیت تحمل وزن بالایی دارند. روکش بدنه بین بگ از جنس چرم مصنوعی هستند. پارچه چرم مصنوعی نرم و بادوام بوده و در برابر فشار و وزن بالا مقاوم باقی می ماند. ساختار ضدتعریق این روکش بدنه موجب شده تا برای استفاده طولانی مدت مناسب باشد. در صورت بروز الودگی روکش بدنه را از استر جدا کرده و با خیالی اسوده با اب و مواد شوینده شستشو دهید. رنگبندی بالای روکش بدنه موجب شده تا مصرف کنندگان بتوانند رنگ بدنه را شخصا سفارش دهند. این بین بگ می تواند تا 90 کیلوگرم وزن را تحمل کرده تا برای استفاده تا سن 16 سالگی کاملا مناسب باشد. ارگونومی ساخت بدنه محصول بیضی شکل بوده که تیکه گاهی سرخود دارد. این تکیه گاه تمامی سطح کمر کودک را پوشش داده تا فرزند شما احساس راحتی بالایی داشته باشد. کودک شما می تواند برای استراحت و مطالعه و تماشای تلویزیون و... از این بین بگ استفاده کنند. اگر قصد خرید بین بگ برای فرزند خود را دارید توصیه می کنیم به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • طول: 60 سانتی متر
  • عرض: 60 سانتی متر
  • ارتفاع: 50 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • وزن بدنه: 4 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 90 سانتی متر
  • دارای گارانتی 2ساله

بین بگ کودک چرمی یک نفره

فراهم کردن فضایی راحت و ایمن برای نشستن کودک و هم چنین فضایی مناسب برای نشستن، از الزامات اتاق کودک محسوب می شود. کودک به فضایی که بتواند به تنهایی بر روی آن نشسته و برخیزد و به انجام بازی و یا صرف غذا بپردازد، نیاز دارد. برای این منظور انواع مختلفی از صندلی ها و مبل های کودک تولید شده اند که بهترین گزینه برای استفاده کودکان، بین بگ ها هستند. بین بگ های کودک برای استفاده در فضاهای مختلف تولید شده اند و در طرح ها و شکل های گوناگون موجود هستند. یکی از جذاب ترین نمونه های بین بگ کودک، بین بگ کودک چرمی یک نفره است. این محصول ویژگی های خاصی دارد که برای استفاده کودکان بسیار مناسب است. در ادامه به معرفی این محصول خواهیم پرداخت. 


ساختمان طبی و ایمن

این محصول به صورت گرد تهیه شده است و دارای ساختمانی کاملا راحت و مناسب استفاده کودکان می باشد. نشیمنگاه این بین بگ از ارتفاعی کوتاه برخوردار است که کودک می تواند به راحتی و به تنهایی بر روی این بین بگ نشسته و برخیزد و برای این کار به کمک نیازی نخواهد داشت. این بین بگ دارای پشتی مناسب و با ارتفاعی استاندارد می باشد که در زمان نشستن کودک، به خوبی تمامی بخش های ستون فقرات او را در بر می گیرد و به همین دلیل فضایی ایده آل برای نشستن و استراحت کودک محسوب می شود. ساختمان بن بگ نیز به صورتی است که در زمان نشستن و برخاستن کودک، تعادل خود را حفظ کرده و واژگون نخواهد شد. 


استفاده در فضاهای مختلف 

از این محصول در محیط های گوناگون می توان استفاده نمود. رویه این بین بگ دارای مقاومت و استحکام زیادی است که به راحتی می توانید آن را در محیط های بیرون از منزل قرار داده تا کودک در هر فضایی از نشیمنگاهی راحت بهره مند شود. هم چنین در مسافرت و گردش ها می توانید این بین بگ را به همراه خود ببرید تا در هر محیطی بر روی این بین بگ بنشیند و هم چنین در هنگام شب نیز بر روی این محصوب به خواب برود. در منزل نیز کودک می تواند بر روی این بین بگ نشسته و به تماشای تلوزیون بپردازد. در این صورت نیز خاطر شما از بابت به خواب رفتن کودک آسوده می شود. زیرا نیازی نیست پس از خوابیدن کودک او را جابه جا کنید. 


رویه مورد استفاده در بین بگ

برای پوشش رویه این بین بگ از نوعی پارچه چرم مصنوعی استفاده شده است که دارای مقاومت بسیار بالایی است. این نوع رویه استحکام زیادی داشته و با وارد شدن فشار زیاد نیز دچار تغییر شکل نخواهد شد. در صورت کثیف شدن رویه و نیاز به نظافت می توانید به راحتی توسط یک دستمال نم دار رویه را تمیز نمایید. هم چنین می توانید این رویه را از بدنه اصلی جدا کرده و بشویید. بر روی بدنه یک زیپ تعبیه شده است که توسط آن می توانید رویه را از بدنه اصلی جدا نمایید. این رویه نرم و لطیف است و ضد حساسیت می باشد. به طوری که برای پوست های حساس کودکان ایجاد مشکل نکرده و موجب بروز حساسیت های پوستی در کودک نمی شود.


اندازه های استاندارد

این بین بگ دارای ابعادی استاندارد و مناسب برای استفاده کودکان بالای 3 سال است. تمامی کودکان بالاتر از سه سال می توانند به راحتی از این بین بگ استفاده کنند. این بین بگ دارای طول و عرض 60 سانتی متری است. هم چنین ارتفاع آن برابر با 50 سانتی متر می باشد. این بین بگ از مواد داخلی مناسبی تهیه شده است و به همین دلیل وزن بدنه این محصول در مجموع برابر با 4 کیلوگرم است. با این وجود شما به راحتی می توانید این بین بگ را جابه جا کرده و در هر محیطی به همراه خود ببرید. این بین بگ قادر است وزنی برابر با 90 کیلوگرم را تحمل کند بدون اینکه دچار آسیب شود. این تحمل وزن بدنه بالا به دلیل استفاده از مواد داخلی مناسب است. جهت آسودگی خاطر شما عزیزان بابت کیفیت بالای این محصول، از سوی تولید کننده برای این محصول ضمانت نامه دوساله ارائه شده است.


روش خرید

بین بگ کودک چرمی یک نفره با قیمتی ارزان و کیفیت بی نظیر از طریق سایت مبل شنی آرامش قابل خریداری می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...