بین بگ کودک چرمی

کد 11014

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,710,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ کودک چرمی یکی دیگر از محصولات طبی و استاندارد برای استفاده کودکان بالاتر از 3 سال بوده که به تازگی توسط نمایندگی مرکزی مبل شنی طراحی و به بازار عرضه شده است. برای تولید روکش بدنه این بینگ بگ از مرغوب ترین نوع پارچه چرم مصنوعی استفاده می شود. زیرا این نوع پارچه ضدتعریق و ضداب بوده و در برابر فشار و ضربه مقاوم باقی می ماند. رنگ بدنه محصول صورتی بوده که موجب شده در میان دختران به محبوبیت بالایی دست یابد. البته در صورت تمایل می توانید رنگ بدنه محصول را متناسب با سلیقه فرزند خود نیز انتخاب کنید. بخش داخلی بین بگ از مواد یونولیتی تشکیل می شود. زیرا وزنی کم و ساختاری منعطف و نرم داشته که می توانند وزن بسیار بالایی را تحمل کنند. برای تعویض و یا شارژ مجدد این مواد می توانید از زیپ تعبیه شده در بخش انتهایی محصول استفاده نمایید. وزن بدنه بین گب تنها 4 کیلوگرم بوده تا شما بتوانید به راحتی ان را جا به جا کنید. البته محصول توانایی تجمل وزن تا 90 کیلوگرم را دارد. اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • قطر: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 80سانتی متر
  • وزن بدنه: 4 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • مواد داخلی: یونولیتی
  • تحمل وزن: 90 کیلوگرم

بین بگ کودک چرمی

بین بگ کودک چرمی محصولی مختص کودکان است که به واسطه داشتن رنگ بدنه صورتی، بیش تر مورد علاقه دختران قرار می گیرد. این محصول صد درصد طبی بوده و در تهیه آن از الیاف و مواد اولیه مرغوب و ضد حساسیت استفاده شده است تا دلبندان شما بتوانند به راحتی از این بین بگ استفاده کرده و فضایی نرم و راحت را در اختیار داشته باشند. در ادامه این مطلب به نقد و بررسی بین بگ کودک چرمی می پردازیم.


ساختمانی طبی و ایمن

این محصول کاملا مناسب برای کودکان طراحی شده است و دارای امکاناتی می باشد که شما بتوانید با خاطر آسوده آن را برای استفاده در اختیار کودک بگذارید. این بین بگ ظاهری به صورت گرد دارد و کاملا شبیه یک توپ بزرگ به نظر می رسد. درقسمت میانی آن نیز نشیمنگاه تعبیه شده است که ارتفاعی مناسب از سطح زمین داشته و کودکان به راحتی می توانند بدون کمک بر روی این نشیمنگاه نشسته و برخیزند. هم چنین اندازه این نشیمنگاه کاملا مناسب کودکان بوده و فضایی مناسب برای نشستن و استراحت کودک به وجود می آورد. در زمان نشستن کودک بر روی این محصول، لبه های نشیمنگاه کاملا کودک را دربر می گیرد و از افتادن او به زمین جلوگیری می کند. این بخش ها مانند دسته هایی مناسب عمل کرده که کودک می تواند در زمان استفاده آرنج خود را بر روی آن قرار داده و استراحت کند. پشتی بلند این محصول کاملا کمر و ستون فقرات کودک را دربر می گیرد و با استفاده از آن، کودک به راحتی می تواند بر روی این بین بگ به خواب برود بدون اینکه در بخش های کمر و گردن احساس اذیت کند. این بین بگ حالتی مناسب داشته که در زمان استفاده کودک تعادل خود را حفظ کرده و واژگون نخواهد شد. بنابراین کودک به هیچ وجه از روی این محصول به زمین نمی افتد و کاملا ایمنی او حفظ می شود. 


نوع رویه بین بگ

برای پوشش این بین بگ از نوعی پارچه چرم مصنوعی استفاده شده است که دارای ویژگی های مناسب برای استفاده می باشد. این نوع از چرم مصنوعی در برابر ساییدگی و پوسیدگی مقاوم بوده و در برابر ضربه های وارد شده در زمان بازی کودکان، دوام بالایی دارد. این رویه پاره نشده و خراب نخواهد شد. شما باید مراقب باشید تا کودک بر روی این محصول جامپینگ و پرش نکند و محصول را به گوشه و کنار پرتاب نکند. این رویه ضد حساسیت می باشد و برای پوست های حساس کودکان ایجاد مشکل نمی کند. هم چنین به راحتی با یک دستمال نم دار تمیز می شود و به حالت اولیه بازمی گردد. در صورت بروز آسیب در بدنه بین بگ می توانید رویه جدیدی را از طریق سایت مبل شنی آرامش تهیه کرده و با رویه قبلی تعویض کنید تا محصول مجدد قابل استفاده باشد. هم چنین می توانید این رویه را به راحتی توسط زیپی که بر روی آن تعبیه شده است از بدنه اصلی جدا کنید و در ماشین لباسشویی بشویید. 


نوع مواد داخلی بین بگ

برای پر کردن داخل این محصول از مواد یونولیتی استفاده شده است. این نوع از مواد یونولیتی دارای کیفیت بالایی هستند و برای استفاده در داخل بین بگ مناسب ترین گزینه می باشند. این مواد داخلی سبک بوده و به همین جهت محصول فوق وزنی برابر با 4 کیلوگرم دارد که به سادگی می توانید آن را از روی زمین بلند کرده و حمل نمایید. هم چنین این مواد داخلی از انعطاف بالایی برخوردار هستند. مواد داخلی یونولیتی مانند دانه های شن ریز می باشند که به راحتی بر روی یکدیگر حرکت کرده و جابه جا می شوند. به همین دلیل با نشستن کودک، محصول فرم آناتومی بدن کودک را به خود گرفته و فضایی متناسب با اندام کودک ایجاد می شود که هیچ فشاری به استخوان ها و بدن حساس کودک وارد نخواهد شد. به این ترتیب این محصول فضایی ایده آل برای استراحت کودک نیز خواهد بود. این مواد داخلی استحکام بالایی داشته و با وارد شدن فشار زیاد نیز دچار تغییر حالت نمی شوند. با وارد شدن فشار زیاد به بدنه بین بگ، از حجم محصول کاسته نشده و بین بگ انعطاف خود را حفظ خواهد کرد. 


روش خرید

بین بگ کودک چرمی بهترین هدیه برای کودکان محسوب شده و با قیمتی ارزان از طریق سایت مبل شنی آرامش قابل تهیه است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...