بین بگ کودک راحتی یک نفره

کد 31040

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,678,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ کودک راحتی یک نفره یکی از محصولات استاندارد و طبی برای استراحت های طولانی مدت کودکان کتر از 12 سال بوده که به تازگی روانه بازار شده است. این محصول ارگونومی ساخت بدنه ای گرد داشته که تکیه گاه ان به طور کامل سطح کمر کودک را تحت پوشش قرار داده و به صورت سرخود می باشد. این محصول بدنه ای انعطاف پذیر داشته یعنی فرم ان با توجه به بدن شخص مصرف کننده در اثر استفاده تغییر حالت می دهد. بدنه این محصول صورتی رنگ با دایره های سفید بوده که در میان دختران محبوبیت بالایی دارد. اما تولید کننده امکانی ایجاد کرده تا در صورت تمایل بتوانید رنگ بدنه محصول را انتخاب کنید. برای روکش بدنه این محصول از پارچه مخمل استفاده شده که قابل شستشو و ضدتعریق بوده و در برابر فشار و ضربه مقاوم است. یونولیت خرد شده مواد داخلی محصول را تشکیل داده که وزن کم در مقابل توان تحمل وزن بالا را دارند. این مواد امکان شارژ مجدد و یا حتی تعویض را داشته که از ویژگی های خوب محصول به شمار می رود. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی مبل شنی مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • طول: 70 سانتی متر
  • عرض: 60 سانتی متر
  • ارتفاع: 60سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • وزن بدنه: 4 کیلوگرم
  • دارای ضمانت نامه 2 ساله

بین بگ کودک راحتی یک نفره

در میان تنوع بسیار بالای بین بگ های تولید شده در شرکت بزرگ مبل شنی آرامش، محصولاتی موجود هستند که دارای طراحی اختصاصی برای افراد می باشند. برخی از این محصولات برای استفاده دختران و پسران بوده و بعضی از آن ها برای استفاده کودکان طراحی شده اند. بین بگ کودک راحتی یک نفره از محصولات متفاوتی است که مختص کودکان بوده و برای استفاده دختران تولید شده است. طراحی زیبای این بین بگ در کنار کیفیت بالای آن موجب فروش بالا و محبوبیت این محصول شده است. در ادامه این بین بگ را نقد و بررسی کرده و مشخصات آن را بیان می کنیم.


طراحی دخترانه

این محصول در گروه بین بگ های طراحی شده برای کودکان قرار می گیرد. طراحی ویژه این محصول به منظور استفاده دختران از این مبل بین بگ است. رویه این محصول به رنگ صورتی ملایمی می باشد و دارای خال خالی های سفید رنگ است. طراحی این بین بگ به صورت گرد و توپی شکل می باشد که با نشستن کودک بر روی آن، محصول به خوبی انعطاف نشان داده و بین بگ بدن کودک را در بر می گیرد. 


ایمنی بالای محصول

این مبل بین بگ از ایمنی بالایی برای استفاده کودک برخوردار می باشد. نشیمنگاه این محصول به صورت گرد بوده و دارای ارتفاعی استاندارد از سطح زمین است. به طوری که کودک به راحتی می تواند به تنهایی بر روی آن نشسته و برخیزد و نیازی به کمک شما نخواهد داشت. دارا بودن پشتی ایمنی این محصول را در زمان استفاده کودک بالا می برد. پشتی این محصول از ارتفاع بالایی برخوردار است که کتف و شانه های کودک را پوشش می دهد. طراحی خاص این بین بگ باعث شده است تا در زمان استفاده محصول، بین بگ تعادل خود را حفظ کرده و واژگون نشود. با تکیه دادن کودک نیز تعادل بین بگ حفظ شده و کودک می تواند به راحتی از آن استفاده کند. 


رویه ای مقاوم و با استحکام 

برای پوشش رویه این بین بگ از نوعی پارچه مخمل با استحکام بسیار بالا و بسیار مرغوب استفاده شده است. این نوع از پارچه از استحکام زیادی بهره می برد و از این بین بگ به راحتی می توانید در فضاهای باز و محیط های خارج از منزل استفاده نمایید. این رویه در برابر ضربه های وارد شده در هنگام بازی های کودکان دچار آسیب نشده و در برابر پارگی بسیار مقاوم است. این رویه دچار ساییدگی و پوسیدگی نمی شود و تا سال ها به راحتی می توان از آن استفاده نمود. رویه این محصول قابلیت شستشو دارد که از ویژگی های مهم برای لوازم کودکان به شمار می رود. اغلب کودکان در بازی های پرهیجان خود ممکن است بدون توجه به اطراف، مواد غذایی را بر روی بین بگ ریخته و یا دست های آلوده خود را به این محصول بزنند. شما به راحتی می توانید رویه این محصول را از قسمت آستر جدا کنید و مورد شستشو قرار دهید. با این کار می توانید محصول را به طور مداوم شستشو دهید و بین بگ را تمیز نگه دارید. این رویه ضد حساسیت و ضد تعریق است و برای پوست های حساس کودکان مشکلی ایجاد نخواهد کرد. 


جابه جایی راحت 

این مبل بین بگ از مواد اولیه بسیار مرغوب و به کیفیت تهیه شده است که به همین علت دارای وزن پایینی می باشد. شما به راحتی می توانید این محصول را از روی زمین بلند کرده و جابه جا کنید. برای جابه جایی این بین بگ لازم است مراقب باشید تا کودک این محصول را بر روی زمین نکشد زیرا در صورت برخورد با لبه های دیوار و اشیای تیز و اسباب بازی های کودک، ممکن است بدنه بین بگ آسیب ببیند. در نتیجه در زمان جابه جایی لازم است محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کنید و جابه جا نمایید. وزن بدنه این محصول برابر با 4 کیلوگرم می باشد.


کیفیت عالی 

برای تهیه این مبل بین بگ از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه استفاده شده است. مواد داخلی و رویه مورد استفاده در این محصول از بهترین نوع در بازار تهیه شده است و دارای کیفیتی قابل مقایسه با محصولات خارجی می باشد. برای آسودگی خاطر مشتریان عزیز این محصول دارای دو سال ضمانت بوده که تأییدی بر کیفیت بالای آن است. 


خرید

بین بگ کودک راحتی یک نفره را با قیمتی مناسب می توانید از طریق نمایندگی فروش محصولات مبل شنی آرامش تهیه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...