بین بگ کودک ایرانی

کد 22005

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,020,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ کودک ایرانی پر فروش ترین محصول در سال های اخیر می باشد و با توجه به ساختمان ساده و زیبایی که دارد می توان نهایت آرامش را برای افراد داشته باشد. این بین بگ مختص کودکان ساخته شده است و از بهترین بدنه تشکیل شده است. از این رو برای استفاده آن ها در زمان بازی و یا استراحت دارای سازگاری های لازم می باشد. بدنه کاملا منعطف است و سطح نرمی دارد. همچنین این محصول با داشتن قابلیت منعطف بودن به حالت های مختلف در می آید و به هر شکلی که کودکان تمایل به استفاده از آن را دارند تغییر شکل می دهد. از این رو یکی از کاربردی ترین محصولات طبی می باشد که امروزه استفاده از آن رایج شده است و خرید آن نیز توسط افراد زیادی صورت می گیرد. با توجه به این خصوصیات و مزیت ها می توان گفت که شرایط استفاده از این بین بگ راحت بوده و در ساده ترین صورت می توان آن را به حالت همسان با سطح زمین قرار داد. در این زمان کودکان می توانند از محصول به عنوان استراحتگاه استفاده کنند و در زمانی که آن را تغییر شکل می دهند نیز می توانند از آن در زمان انجام بازی و سرگرمی و یا تماشای کارتن استفاده کنند. از این رو محصول مورد نظر دارای کارایی های بسیار زیادی بوده است که می تواند با در نظر گرفتن آن ها آن را خریداری کرده و در دسترس افراد برای استفاد مداوم قرار داد. علاقه مندان می توانند جهت خرید بین بگ کودک ایرانی به فروشگاه اینترنتی مبل شنی آرامشمراجعه کنند و از دسته بندی بین بگ محصول را انتخاب و خریداری نمایند.

طول 130سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 50 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 0 سانتی متر
جنس بدنهپارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


بین بگ کودک ایرانی

بین بگ کودک ایرانی وسیله ای کاربردی و مناسب برای استفاده کودکان می باشد و به این منظور تمامی آیتم های راحتی و آسایش را مهیا کرده است. با داشتن بین بگ کودک افراد می توانند به راحتی کودکان خود را به این محصول بسپارند و از وجود آن نهایت استفاده را به عمل آورند. از سوی دیگر این محصول جهت بازی های کودکان نیز مورد استفاده قرار می گیرد و به جهت این کار تمامی استاندارد های لازم را دارد. علاوه بر این موارد محصول مورد نظر دارای بدنه ای طبی است که در صورت استفاده کودکان آن ها را دچار مشکل نمی سازد و می تواند از بروز این آسیب ها نیز جلوگیری نماید. در نتیجه کارایی محصول مورد نظر زیاد بوده و بسیار متنوع می باشد. از این رو هر فردی بنا به نیاز خود قادر خواهد بود که این محصول را در منزل خود داشته باشد تا فرزندان خود را از داشتن نشیمنی راحت برخوردار سازد. از این جهت مزیت هایی که با داشتن این مبل شنی ایجاد می گردد بسیار زیاد و قابل قبول می باشد. در صورت تمایل به داشتن این محصول در صورتی که افراد قادر به داشتن آن می باشند و نیاز به وجود آن در منزل دارند می توانند از روش های مختلف برای خرید آن کمک بگیرند همچنین می توانند از مکان های معتبر بین بگ کودک را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنند. از این رو برخی اطلاعات در باره این محصول خاص در ادامه آمده است که توصیه می شود به آن ها توجه فرمایید.


حالت های مختلف استفاده از بین بگ

این محصول در عین سادگی طراحی شده است و می تواند بهترین کارایی را داشته باشد. همچنین با داشتن آن کودکان می توانند بر روی محصول حالات مختلف را داشته باشند و به صورت های گوناگون بر روی آن اقامت کنند. در نتیجه محصول مورد نظر از شرایط ویژه ای برای استفاده برخوردار است که به این صورت در بین افراد محبوبیت خاصی پیدا خواهد کرد. با توجه به این که محصول دارای بدنه ای مستطیلی شکل است و قابلیت منعطف بودن بسیار زیادی نیز دارد می تواند به حالات مختلف در بیاید. از جمله این که افراد به راحتی به حالت دراز کش و نشسته می توانند بر روی بین بگ قرار بگیرند و در طول روز به استفاده از آن بپردازند. از سوی دیگر کودکان در زمان بازی و سرگرمی خود نیاز به محلی راحت و نرم دارند تا با خیالی آسوده بر روی آن جامپینگ انجام دهند و محصول را دچار خرابی نسازند. از این رو بین بگ کودک می تواند این مزیت و فضا را برای علاقه مندان ایجاد سازد و برای آن ها بالاترین سرگرمی را مهیا سازد. در نتیجه یکی از کاربردی ترین و مطلوب ترین محصولات طبی به حساب می آید که دارای بدنه ای استاندارد با طول عمر بالا است.


دوام و مقاومت 

دو امری که در زمان خرید محصولاتی که برای کودکان طراحی شده است مناسب است دوام و مقاومت می باشد که در این گونه محصولات باید وجود داشته باشد و شرایط برای بهره برداری از آن نیز مناسب گردد. از این جهت می توان گفت که برای انواع بازی های مهیج کودکان مشکلی را ایجاد نمی سازد و در تمامی مدت زمان مصرف بهترین شرایط را برای کودکان ایجاد می کند. علاوه بر این موارد بدنه به گونه ای تنظیم شده است که ضخامت دارد و با این ضخامت در برابر حرکات مهیج کودکان مقاومت دارد و از بروز آسیب و خرابی جلوگیری می کند. به همین دلیل است که میزان محبوبیت آن در بین محصولات مشابه بیش تر شده است.


محلی مناسب برای گیم

بازی های کامپیوتری جزو بازی هایی می باشند که مناسب کودکان هستند و برای آن ها مهیج است به طوری که در طول روز تمایل دارند ساعت های زیادی را مشغول بازی باشند و از آن لذت ببرند. بازی با دستگاه های مختلف این سرگرمی را بیش تر می سازد اما در صورت طولانی شدن بازی بدن کودکان دچار خستگی و درد می شود. از این رو زمان انجام گیم می توانند از بین بگ کودک استفاده کنند و از نشیمنی طبی برخوردار شوند تا به راحتی زمان را سپری کنند.


خرید

در صورت تمایل به داشتن بین بگ کودک ایرانی به مرکز فروش مبل شنی آرامش مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت نمایید.


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...