بین بگ کودکانه رنگارنگ اینتکس

کد 11020

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,599,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ کودکانه رنگارنگ اینتکس محصولی بی نظیر و زیبا و در عین حال بسیار نرم و راحت برای تماشای تلویزیون و استراحت مقطعی در اتاق نشیمن و یا اتاق کودک

بین بگ کودکانه رنگارنگ اینتکس از جمله محصولات اساندارد و با کفیت تولید شده توسط این شرکت مشهور بوده که با توجه به وزن بدنه کم به راحتی توسط کودک قابلیت حمل و نقل دارد. این محصول با ساختاری بسیار با کیفیت تولید شده که ضمانت نامه معتبر دو ساله ان تضمینی بر این کیفیت می باشد. بدنه محصول از جنس چرم مصنوعی تولید شده استا. این جنس به دلیل مرغوبیت بالا دارای خاصیت انعطاف پذیری و نرمی بسیار بالایی می باشد. همچنین به دلیل خاصیت ضد تعریقی استفاده طولانی مدت از این محصول مشکلی برای کودک ایجاد نخواهد کرد. این پارچه در برابر فرسایش و ساییدگی مقاوم بوده و دچار اسیب نمی شود. این جنس قابل شستشو بوده که تماس با اب و مواد شوینده نمی تواند موجب کاهش کیفیت بافت ان شود. ظاهر رنگارنگ محصول به راحتی توانسته در میان کودکان به محبوبیت بالایی دست یابد. مواد یونولیتی داخل محصول در صورت اسیب قابل تعویض و یا حتی شارژ مجدد هستند. البته در صورت رعایت اصول ابتدایی دغدغه بابت کیفیت و طول عمر محصول وجود ندارد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس این محصول را با تخفیفی مناسب خریداری نمایید.


  • طول: 70 سانتی متر 
  • عرض: 70 سانتی متر 
  • ارتفاع: 60 سانتی متر 
  • وزن بدنه: 4 کیلوگرم وزن قابل تحمل: 80 کیلوگرم جنس بدنه: چرم مصنوعی

بین بگ کودکانه رنگارنگ اینتکس

بین بگ کودکانه رنگارنگ اینتکس دارای طراحی ویژه و سبک اسپرت است که برای دختران و پسران مناسب می باشد. این بین بگ به صورت گرد طراحی شده است و دارای بدنه ای رنگارنگ و شاد می باشد که مورد علاقه تمامی کودکان واقع خواهد شد. در طراحی این محصول از رنگ های شاد و فانتزی بسیاری استفاده شده است که بی شک مورد پسند کودک قرار می گیرد و هر کودکی به استفاده از آن تمایل نشان می دهد. هم چنین قرار دادن این محصول در اتاق کودک، انرژی بیش تری به اتاق خواهد داد و به زیبایی اتاق خواهد افزود. علاوه بر داشتن مشخصات ظاهری قدرتمند و زیبا، این محصول دارای ساختمانی تمام عیار از لحاظ کیفیت و ایمنی می باشد که متناسب با نوع استفاده کودکان طراحی شده است. در ادامه این مطلب قصد داریم تا بین بگ کودکانه رنگارنگ اینتکس را مورد نقد و بررسی قرار دهیم. 


جذابیت بدنه 

همانطور که گفته شد این محصول دارای ساختمانی به صورت گرد است و بدنه بین بگ از رنگ های شاد و زیبا پوشیده شده است. این محصول در قسمت میانی دارای یک نشیمنگاه راحت و مطمئن می باشد که با توجه به ارتفاع مناسبی که دارد کودک به تنهایی می تواند بر روی آن نشسته و برخیزد. پشتی این محصول نیز دارای ارتفاعی استاندارد است که متناسب با بدن کودک طراحی شده است. این محصول دارای ساختمانی با ایمنی بالا برای استفاده کودک می باشد و به گونه ای طراحی شده است که در زمان استفاده کودک، به خوبی تعادل خود را حفظ کرده و واژگون نمی شود. 


طراحی رویه

این محصول دارای رویه ای بسیار زیبا می باشد که دارای دوخت هایی به صورت عمودی است. رنگ میانی هر یک از این دوخت ها متفاوت بوده و رویه حالتی رنگین کمانی دارد. پارچه مورد استفاده در رویه بین بگ از نوع چرم مصنوعی انتخاب شده است که مناسب استفاده کودکان می باشد. این رویه مقاومت بالایی در برابر پارگی و خراش دارد و در اثر برخورد اشیا و اسباب بازی های کودکان خراب نمی شود. در صورت وارد شدن فشار و ضربه نیز این رویه خراب نشده و به سادگی دچار آسیب نخواهد شد. این رویه ضد حساسیت است و نرم و مناسب استفاده کودکان می باشد. در صورت نشستن طولانی مدت برای پوست های حساس کودکان مشکلی ایجاد نشده و دچار حساسیت های پوستی نخواهند شد. از دیگر ویژگی های مهم این رویه قابلیت نظافت آسان است. به دلیل اختصاص این بین بگ به کودکان، ممکن است محصول به دفعات کثیف شده و نیاز به نظافت داشته باشد. شما با یک دستمال نم دار می توانید این رویه را به راحتی تمیز کنید. دوخت های این رویه از بهترین نوع نخ مقاوم و با استحکام بالا تهیه شده است که تحت فشار و ضربه پاره نشده و در قسمت درزها گسستگی پیش نمی آید. در صورت وارد شدن آسیب به بدنه در اثر استفاده نادرست شما می توانید به راحتی رویه را توسط زیپی که بر روی بدنه تعبیه شده است جدا کرده و تعمیر نمایید. هم چنین در صورت تمایل می توانید رویه جدیدی را از طریق سایت مبل شنی آرامش تهیه کرده و با رویه قبلی تعویض کنید. 


پارامترهای مهم در بین بگ

برای تهیه این محصول لازم است تا اطلاعاتی در خصوص ابعاد و سایر ویژگی های آن کسب نمایید. این محصول دارای طول و عرض 80 سانتی متری می باشد و ارتفاعی برابر با 85 سانتی متر دارد. به این ترتیب این بین بگ برای استفاده تمامی کودکان و حتی نوجوانان مناسب می باشد و تا سال ها نیاز شما را از بابت خرید بین بگ جدید برطرف خواهد کرد. به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب در تولید این محصول، بین بگ فوق وزنی برابر با 4 کیلوگرم دارد که به راحتی می توانید آن را حمل کرده و به فضاهای مختلف انتقال دهید. حتی کودکان نیز می توانند آن را جابه جا کنند. این محصول قادر بوده تا وزنی برابر با 80 کیلوگرم را تحمل کند بدون اینکه دچار کاهش حجم شده و یا از انعطاف آن کاسته شود. 


راهنمای خرید

برای خرید بین بگ کودکانه رنگارنگ اینتکس با ارزان ترین قیمت می توانید به نمایندگی فروش مبل شنی آرامش از طریق سایت مبل شنی آرامش مراجعه کرده و خریدی آسان و ارزان را تجربه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...