بین بگ کودکانه اصل

کد 51003

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,901,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ کودکانه اصل یکی دیگر از بهترین بین بگ ها تولید شده توسط کارخانه مرکزی مبل شنی در سال 2020 بوده که از طراحی بدنه راحت و کاربردی برخوردار بوده و کیفیت بسیار بالایی دارد. این بین بگ شیک از ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شک برخوردار بوده شما می توانید نوع کارکرد آن را انتخاب فرم قرار دادن محصول بر روی سطح زمین تعیین کنید. این محصول به صورت ایستاده مانند یک مبل راحتی بوده و در صورت پهن شدن بر روی سطح زمین دقیقا مانند یک تشک شنی یک نفره برای فرزند شما کاربرد خواهد داشت. روکش بدنه محصول که تاثیر بالایی بر طول عمر آن و رضایتمندی مصرف کنندگان داشته از مرغوب ترین پارچه چرم مصنوعی طراحی و تولید شده است. روکش های پرمی ضدتعریق و ضدآب بوده پس مشکل و یا حساسیتی برای کودک ایجاد نمی کنند. این نوع روکش های بدنه امکان شستشو با آب و مواد شوینده را داشته و در برابر وزن و فشار بالا دچار افت کیفیت نمی شوند. بدنه این بین بگ از استحکام فوق العاده زیادی برخوردار بوده و می تواند تا 90 کیلوگرم وزن را بر روی خود تحمل کرده پس تا سنین نوجوانی برای استفاده فرزند شما ایده آل می باشد. مواد تشکیل دهنده داخل بین بگ از بهترین نوع شن ها یونولیتی با خاصیت نرمی و انعطاف پذیری بالایی می باشد. شن های یونولیتی وزنی کم داشته اما بدون افت کیفیت می توانند وزن بالایی را بر روی خود تحمل کنند. شما می توانید برای تغییر حالت بدنه بین بگ میزان این شن های یونولیتی را کم یا زیاد کنید. این بین بگ از گارانتی معتبر دوساله برخوردار بوده که در زمان خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت. با مراجعه به تولیدی مبل شنی می توانید این بین بگ را برای فرزند خود خریداری نمایید.

  • طول: 120 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 90 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • دارای رنگبندی متنوع
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

بین بگ کودکانه اصل

بین بگ کودکانه اصل یکی دیگر از وسایلی می باشد که مورد علاقه کودکان است و با استفاده از آن هم می توانند از تفریحات گوناگون بهره مند شوند و هم تمایل به داشتن استراحت بر روی آن را دارند. به همین دلیل می توان گفت که داشتن بین بگ کودکان یکی از مزیت هایی می باشد که برای هر کودکی لازم و ضروری است و به وسیله آن می توان به نهایت آرامش و راحتی دست پیدا کرد. بین بگ مد نظر از سری محصولاتی است که به صورت مستطیلی شکل طراحی و تولید شده است و با استفاده از آن می توان به گونه های مختلف به استراحت پرداخت. از نظر ابعاد این محصول در اندازه مناسب برای کودکان قرار دارد اما از نظر مقاومت بدنه می تواند برای بزرگسالان نیز استفاده شود. در هر حالت این وسیله طبی و راحتی محصولی برای استفاده اعضای خانواده می باشد که با طراحی ساده مورد پسند تمامی افراد واقع می گردد. اما به طور کلی مخاطبان این محصول کودان می باشند و با توجه به روحیات آن ها دارای طراحی رنگبندی متنوع شده است. علاقه مندانی که دارای این محصول می باشند می توانند مدت زمان طولانی تری را با این محصول بگذرانند و به نهایت آرامش و راحتی دست پیدا کنند. وجود محصول طبی لازم و ضروری است و مزیت های آن نیز به شرح زیر می باشد.


امکان تغییر حالت بدنه

یکی از قابلیت های منحصر به فرد و قابل توجه این محصول این است که امکان تغییر حالت بدنه وجود دارد و می تواند به راحتی به صورت های مختلف تبدیل شود. اما این در حالی است که طراحی بدنه مستطیلی شکل می باشد و در این قالب شما قادر به تغییر منعطف بودن و نرمی محصول می باشید. به هر حال اگر کسی قصد تغییر استحکام محصول را دارد این کار بسیار ساده انجام می شود و نیاز به کار دشواری نیست. با اضافه کردن و یا کم کردن شن های یونولیتی که محتویات داخلی بین بگ را تشکیل می دهند بدنه به گونه های مختلف تبدیل می شود و سعی در آن دارد که محصول را با توجه به تمایل استفاده کنندگان تغییر دهد. بین بگ مد نظر دارای نرمی و منعطف بودن بسیار زیادی می باشد که در واقع در زمان استراحت افراد لازم و ضروری است اما اگر شخصی تمایل به برقراری یک بدنه مستحکم و مقاوم را داشته باشد قادر خواهد بود که محتویات داخلی محصول را افزایش دهد تا استحکام مورد نظر ایجاد گردد و سعی در آن می شود که با توجه به گنجایش بدنه این کار صورت گیرد. اگر بیش تر از ظرفیت محصول شن های یونولیتی در داخل آن ریخته شود بدنه دچار آسیب می گردد . ممکن است دچار پارگی و خرابی شود. در نتیجه توجه به این نکته برای برقراری یک محصول سالم و محکم لازم و ضروری است.


افت کیفیت بدنه

در گذر زمان و استفاده مداوم از محصول و یا استفاده نادرست از بین بگ محصول دچار افت کیفیت می شود و این افت کیفیت در دو قسمت صورت می گیرد. گاهی بدنه دست خوش خرابی و تغییرات شده است و گاه محتویات درونی آسیب دیده اند. به هر حال این آسیب در محصول رخ داده است و می بایست به درست کردن آن پرداخت. اگر بدنه دچار خرابی و آسیب شده باشد به راحتی با خرید یک بدنه نو ترمیم می شود و بدنه جدید خواهد شد. اما محتویات درونی که بر اثر آب و رطوبت و یا استفاده نادرست خاصیت نرمی و لطافت خود را از دست داده اند می توانند با مواد تازه تری جا به جا شوند و مجدد به محصولی جذاب و خاص تبدیل شود. با این وجود این بین بگ برای استفاده در سال های بسیار طولانی در نظر گرفته خواهد شد.


شستن بدنه

این محصول را نمی توان به صورت کامل شستشو داد اما امکان شستن بدنه به صورت تک وجود دارد. برای این کار بدنه تخلیه می شود و در صورت خالی بودن با مواد شویینده شستشو داده می شود. با این شرایط محصول در اثر کثیفی به سرعت تمیز خواهد شد و دچار آسیب نیز نخواهد شد.


خرید

بین بگ کودکانه اصل یکی از محصولات اورجینالی می باشد که در تولید مبل شنی آرامش طراحی و تولید شده است و برای خرید شما عزیزان آماده می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...