بین بگ کودک

کد 51021

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,970,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ کودک محصولی زیبا و جذاب برای استفاده کودکان می باشد که به صورت یک مستطیل طراحی شده است . رویه این محصول از چرم مصنوعی تهیه شده که دارای انعطاف و مقاومت بالایی بوده و نیز در برابر ساییدگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . داخل آن نیز از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است که علاوه بر افزایش انعطاف این بین بگ ، دارای خاصیت ضربه گیری بوده و در برابر ضربه و فشار های وارده از مقاومت چشمگیری برخوردار می باشد . جنس رویه و مواد داخلی این بین بگ موجب شده تا این محصول در حین استفاده به راحتی با بدن کودک شما شکل گرفته و آن را در وضعیت مناسبی قرار می دهد تا در استفاده های طولانی دچار درد و خستگی نشود . این محصول به گونه ای طراحی شده است که می توان از آن علاوه بر یک مبل شنی راحتی به عنوان تشکی نرم و راحت جهت استراحت نیز استفاده نمود . همچنین با استفاده از زیپی که برای آن در نظر گرفته شده است شما می توانید رویه را از آستر جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید و یا با تغییر حجم یونولیت ها ، آن را به فرم دلخواه کودک خود تبدیل نمایید . وزن این بین بگ تنها 5 کیلو گرم بوده ولی قادر است تا وزن 150 کیلو گرم را تحمل نماید . اگر شما نیز به این محصول جذاب علاقمند شده اید می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی و با مراجعه به فروشگاه مبل شنی آن را با قیمت مناسب و ضمانت نامه 2 ساله خریداری نمایید .


  • طول : 110 سانتی متر
  •  عرض : 80 سانتی متر
  •  ارتفاع : 40 سانتی متر 
  • وزن محصول : 6 کیلوگرم 
  • تحمل وزن : 150 کیلوگرم 
  • جنس بدنه : چرم مصنوعی دارای ضمانت 2 ساله دارای طرح و رنگ متنوع مناسب برای کودکان کد محصول : bestway 43794

بین بگ کودک

در شرکت مبل شنی آرامش سعی شده است تا انواع محصولات مناسب برای کودکان نیز تولید شود. این محصولات دارای ساختمانی خاص و متناسب با بدن کودکان می باشند به طوری که در زمان استفاده، کودک احساس راحتی کرده و اذیت نخواهد شد. بین بگ کودک متناسب با نیازهای کودک تولید شده است و یکی از زیباترین محصولات این گروه می باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم تمامی ویژگی های این محصول را مورد بررسی قرار دهیم و اطلاعاتی کامل در خصوص آن در اختیار شما بگذاریم تا جهت خرید شناخت نسبی از این محصول داشته باشید. 


ساختمان ظاهری 

اولین نکته ای که در زمان خرید مورد توجه هر فردی واقع می شود، شکل ظاهری محصول است. این بین بگ دارای ساختمانی به صورت مستطیلی شکل می باشد که از سمت یکی از وجه های بزرگتر بر روی زمین قرار می گیرد. این محصول برای نشستن و دراز کشیدن کودک مورد استفاده قرار می گیرد و کودک به راحتی می تواند در زمان استراحت و یا انجام بازی های مختلف از این محصول استفاده کند. این بین بگ ارتفاعی استاندارد دارد که کودک می تواند به تنهایی بر روی آن نشسته و برخیزد بدون اینکه به کمک احتیاج داشته باشد.


رویه مورد استفاده 

کیفیت محصول دیگر موردی است که در زمان خرید مورد توجه واقع می شود. محصول باید از کیفیت بالایی بهره مند باشد تا در زمان بازی های کودکان و یا وارد شدن ضربه در هنگام بازی، دچار آسیب نشود. رویه مورد استفاده در بین بگ کودک از جنس چرم مصنوعی است که دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار بوده و به سادگی دچار آسیب نخواهد شد. این رویه با دارا بودن استحکام بسیار بالا، در صورت وارد شدن ضربه در هنگام بازی های کودکان پاره نشده و در برابر ساییدگی و پوسیدگی مقاوم است. این نوع از چرم مصنوعی پوسته پوسته نخواهد شد و از کیفیت بالایی بهره می برد. به دلیل استفاده کودکان از این بین بگ، باید بتوانید رویه را به راحتی تمیز کنید. زیرا ممکن است به دفعات رویه نیاز به نظافت داشته باشد. رویه مورد استفاده در این بین بگ به سادگی توسط یک دستمال نم دار تمیز می شود و می توانید در صورت نیاز فورا به نظافت آن بپردازید. این رویه ضد حساسیت است و برای پوست های حساس کودکان مناسب می باشد. به طوری که با استفاده های طولانی مدت، برای پوست حساس کودک مشکلی ایجاد نشده و دچار آسیب نخواهد شد. 


قابلیت تعویض رویه

این رویه دارای طول عمر بالایی می باشد و با وارد شدن فشار زیاد، دچار تغییر شکل نخواهد شد. اما نوع نگه داری شما از بین بگ درطول عمر رویه تأثیر زیادی دارد. شما باید از نزدیک کردن اشیای داغ و پرحرارت به رویه خودداری نمایید تا رویه محصول دچار سوختگی نشود. هم چنین باید مراقب باشید تا کودکان بر روی بین بگ پرش نکنند. از کشیدن این بین بگ بر روی زمین در حین جابه جایی خودداری کنید زیرا ممکن است بین بگ به لبه های دیوار و یا اشیای تیز برخورد نماید و آسیب ببیند. هم چنین مراقب باشید تا کودکان اسباب بازی های تیز خود را به بدنه نزدیک نکنند. در صورت وارد شدن آسیب به بدنه بین بگ شما می توانید توسط زیپی که بر روی بدنه تعبیه شده است رویه را از بدنه اصلی جدا کرده و تعمیر نمایید. در صورت تمایل نیز می توانید رویه جدیدی را از سایت مبل شنی آرامش خریداری کرده و با رویه قبلی جایگزین کنید. 


محصولی نرم و منعطف

این محصول از مواد داخلی یونولیتی بهره می برد به طوری که دارای وزنی کم و حجم بالایی است. این نوع از مواد داخلی دارای کیفیت بی نظیری هستند و انعطاف بسیار بالایی دارند. به طوری که با نشستن هر فردی، محصول فرمی مناسب بدن آن فرد را به خود گرفته و به حالتی ایده ال برای ستون فقرات فرد می رسد. با این وجود کودک به راحتی می تواند بر روی این بین بگ به خواب برود زیرا بستر مناسبی برای بدن او به شمار می رود. 


روش خرید

بین بگ کودک را با ارزان ترین قیمت از طریق سایت مبل شنی آرامش سفارش داده و در زمان کوتاهی درب منزل دریافت نمایید. این محصول مناسب برای استفاده گروه های سنی مختلف بوده و توسط گروه مبل شنی آرامش تولید شده است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...