بین بگ چرم یک نفره راحتی

کد 12023

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,655,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ چرم یک نفره راحتی یکی دیگر از بین بگ های نمایندگی مرکزی اینتکس بوده که برای استفاده در زمان استراحت و کار و مطالعه و.. طراحی و روانه بازار شده است. بدنه این بین بگ را از پارچه چرم مصنوعی تولید می کنند. زیرا این نوع روکش بدنه دارای ویژگی های مثبتی از جمله توان تحمل وزن بالا ، ضدتعریق بودن ، ضدآب بودن ، قابل شستشو بودن و... می باشد. از سوی دیگر این نوع پارچه در برابر فشار و ضربه کاملا مقاوم باقی می ماند. پس می توانید با خیالی راحت بابت طول عمر محصول یک بین بگ استاندارد را خریداری کنید. مواد تشکیل دهنده داخلی بین بگ نیز از یونولیت خرد شده تشکیل می شوند. زیرا مواد یونولیتی وزن کمی داشته اما قادر هستند  وزن بسیار بالایی را تحمل کنند. ساختار انعطاف پذیر این مواد یونولیتی موجب راحتی و ارامش شما در زمان استفاده از بین بگ خواهد شد. وزن بدنه بین بگ بسیار کم و در حدود 5 کیلوگرم است. به همین دلیل به راحتی جا به جا می شود. طراحی بدنه این محصول به گونه ای بوده تا تمام سنین بتوانند برای محیط خانه ، اتاق خواب ، محل کار و... این بین بگ را انتخاب کنند. از جمله ویژگی های استثنایی محصول می توانید به قابلیت تحمل وزنی در مقیاس 180 کیلوگرم اشاره کرد. در زمان خرید بین بگ یک ضمانت نامه معتبر دوساله نیز دریافت خواهید کرد. این ضمانت نامه تاییدی بر کیفیت و طول عمر بالای بین بگ به شمار می رود. تنوع رنگبندی تولید شده برای این محصول موجب شده تا تمامی مصرف کنندگان بتوانند با توجه به سلیقه خود یک رنگ زیبا را برای بین بگ سفارش بدهند. اگر قصد خرید محصول را دارید پیشنهاد می کنیم به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از طریق سایت این فروشگاه خرید آسان و مطمئن با امکان تحویل درب منزل تجربه نمایید.

  • قطر: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • مواد تشکیل دهنده: یونولیت خرد شده
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم

بین بگ چرم یک نفره راحتی

بین بگ چرم یک نفره راحتی از سری جدید محصولات مبل شنی آرامش است که دارای جنس رویه جذابی می باشد که یک ترکیب خاصی ایجاد کرده است. این بین بگ با جنس چرم مصنوعی ساخته شده است و افراد می توانند به راحتی این محصول دلخواه را داشته باشند و از آن لذت ببرند. بین بگ مد نظر از سری محصولات تک نفره ای می باشد که برای قرار گیری در محیط های شخصی به کار می رود و دارای بدنه ای ضد آب می باشد. این محصول بی نظیر از مواد اولیه بسیار با کیفیت و مرغوب تهیه شده است که قادر به داشتن راحتی کامل در زمان بهره برداری است. همچنین می تواند با کیفیت بالا شکل ظاهری خود را در طول سال های زیاد حفظ کند. داشتن بدنه ای با طول عمر بالا یکی از مزیت های خرید مبل شنی است که می تواند برای مدت زمان طولانی یک محصول را برای استفاده علاقه مندان آماده سازد. همچنین می تواند برترین محصول با طراحی بی نقص و حرفه ای باشد. افراد زیادی تمایل به استفاده از این بین بگ دارند و سعی دارند تا محصول را برای محل های مختلف به کار ببرند. با این شرایط رنگبندی بدنه به گونه ای تنظیم شده است که می تواند برای افراد محصولی مشابه با آن چه که تمایل دارند ایجاد سازد. برخورداری از بهترین محصول با مزیت های زیر صورت می گیرد که به بررسی آن می پردازیم.


ضد آب و غیر قابل نفوذ

یکی از مزیت های منحصر به فردی که برای این محصول ایجاد شده است و افراد به راحتی در محیط های مختلف قادر به بهره برداری از آن هستند قابلیت ضد آب بودن می باشد که بدنه را در شرایط رطوبت و آب در موقعیت بسیار مناسبی قرار خواهد داد. این محصول بی نظیر از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است که در نتیجه می تواند با دوام و با طول عمر بالا باشد و بتواند بیش ترین میزان دوام را داشته باشد. همچنین غیر قابل نفوذ بودن در محیط های مرطوب و آبی می تواند سبب ایجاد کاربرد های مناسب شود. بدنه با وجود غیر قابل نفوذ بودن در محیط های آبی قرار می گیرد و از بروز آسیب در بافت های خود جلوگیری می کند. این در حالی می باشد که می توان آن را به راحتی در حاشیه استخر ها استفاده کرد و از وجودش لذت برد. با توجه به این که محصول با ورود آب به داخل بدنه خراب می شود و کارایی خود را از بین خواهد برد این بدنه از این گونه عوامل جلوگیری می کند و می تواند بهترین شرایط را ایجاد سازد. با این وجود تمامی افراد قادر به داشتن یک محصول بی نظیر می باشند که قابلیت های منحصر به فرد داشته و می تواند محبوبیت بیش تری نسبت به محصولات دیگر داشته باشد.


ساختمان بدنه

این بین بگ تشکیل شده از یک بدنه گرد که دوختی منظم دارد و سعی دارد استحکام مطلوب از نظر مخاطب را برای این محصول ایجاد سازد. دوخت بدنه نیز محکم بوده و در برابر فشار و ضربه مقاومت بالایی دارد. چنانچه افراد برای استفاده مداوم این محصول را دارا می باشند و می خواهند که آن را در دسترس باشند می توانند با قیمت مناسب این محصول را تهیه کنند. از این رو افرادی که به دنبال محصولی با دوام می باشند که ساختار مستحکم داشته باشد و بتوان با آن بهترین روز ها را تجربه کرد می توانند این محصول را انتخاب و به راحتی مورد استفاده قرار دهند و از داشتن آن نهایت لذت را ببرند. 


استفاده محصول در استخر 

استخر محیطی مرطوب می باشد و دارای آب می باشد. از این رو برای داشتن آرامش و راحتی می توان محصولاتی را مورد استفاده قرار داد که غیر قابل نفوذ است و رطوبت را به داخل بدنه وارد نکند. از این رو بین بگ یکی از این محصولات می باشد و می تواند در محیط های استخر ها برای استفاده و به کار گیری مورد استفاده قرار گیرد. همچنین این محصول دارای ظاهری بی نقص است که شرایط برای داشتن آن بدون ایراد می باشد.


خرید

اگر قصد خرید بین بگ چرم یک نفره راحتی را دارید می توانید به فروشگاه مبل شنی آرامش برای خرید مراجعه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...