بین بگ چرم یک نفره دو رنگ

کد 32128

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,742,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ چرم یک نفره دو رنگ یکی دیگر از بین بگ های زیبا تولید شده توسط نمایندگی مرکزی مبل شنی بوده که با طول عمر بالا و ساختاری نرم و راحت توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت دست یابد. این بین بگ زیبا دارای گارانتی دوساله از طرف نمایندگی رسمی بوده تا اسودگی خاطر شما را بابت خرید محصولی بادوام فراهم کند. روکش بدنه بین بگ را از نوع چرم مصنوعی انتخاب کرده اند. این نوع روکش بدنه به دلیل کیفیت بالا خود و داشتن ساختاری ضدتعریق ، قابل شستشو با آب و مواد شوینده ، ضدآب و همچنین دوام بالا در برابر فشار و وزن بالا انتخاب شده است. پس می توانید با خرید این بین بگ زیبا سال ها از داشتن و استفاده کردن از محصول لذت ببرید. روکش بدنه بین بگ به صورت شطرنجی و دو رنگ تولید می شود. تولید کننده برای رفاه حال شما امکان انتخاب رنگ بدنه توسط مصرف کنندگان را مهیا کرده است. طراحی بدنه راحت بین بگ باعث شده تا بتوانید در محل کار و منزل برای استفاده های مختلف از جمله استراحت و مطالعه و... این بین بگ را انتخاب کنید. وزن بدنه محصول 6 کیلوگرم بوده پس تمامی افراد می توانند به راحتی بین بگ را حمل نمایند. ساختار محصول قادر بوده تا 180 کیلوگرم وزن را تحمل کرده تا محصول به راحتی برای استفاده تمامی افراد مناسب باشد. مواد شتکیل دهنده داخلی بین بگ از نوع یونولیتی هستند. مواد یونولیت خرد شده وزن کمی داشته اما می توانند وزن بالایی را تحمل کنند. این مواد یونولیتی کاملا نرم و انعطاف پذیر هستند. پس در اثر استفاده می توانند تغییر حالت داده تا راحتی بالایی را حس کنید. برای شستشو روکش بدنه بین بگ و تعویض و شارژ مواد یونولیتی یک زیپ استاندارد بر روی بدنه محصول طراحی شده است. اگر قصد خرید بین بگ را دارید توصیه می کنیم به فروشگاه مبل شنی آرامش مراجعه نمایید.

  • قطر: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

بین بگ چرم یک نفره دو رنگ

طراحی اغلب بین بگ ها به صورت فانتزی می باشد و این مشخصه محصولات به شمار می رود. انواع بین بگ ها با طراحی های متفاوت و فانتزی در سایت مبل شنی آرامش موجود هستند و به صورت مستقیم از کارخانه به فروش می رسند. به همین دلیل با وجود کیفیت بسیار بالا، وزن کمی دارند و به راحتی از طریق سایت مبل شنی آرامش قابل خریداری می باشند. یکی از محصولات جذاب و فانتزی موجود در این سایت، بین بگ چرم یک نفره دو رنگ است که در ادامه به نقد و بررسی آن خواهیم پرداخت. 


ساختمان طبی و راحت

این بین بگ دارای ساختمانی به صورت گرد است و دارای طراحی ویژه و به صورت طبی می باشد. نشیمنگاه این بین بگ در قسمت میانی آن واقع شده و بدنه این محصول حالت کیسه مانند دارد. به گونه ای قسمت پایینی آن تا قسمت نشیمنگاه پهن بوده و مساحت بیش تری دارد و هر چه به سمت بالاتر بین بگ پیش می رویم از مساحت آن کاسته شده و رویه جمع می شود. مساحت بخش پشتی این بین بگ نسبت به نشیمنگاه آن کمتر بوده و باریک تر است. ارتفاع این نشیمنگاه نیز به صورت کاملا استاندارد طراحی شده است که ارتفاعی مناسب از سطح زمین دارد. به طوری که به راحتی می توانید بدون وارد شدن فشار به کمر و زانوها به صورت مکرر بر روی این بین بگ نشسته و از روی آن برخیزید. هم چنین در زمان نشستن، پاهای شما آویزان نشده و کف پاها به طور کامل بر روی زمین قرار می گیرد. بنابراین با ران و زانوها فشاری وارد نمی شود و می توانید به صورت طولانی مدت از این بین بگ استفاده نمایید. پشتی بلند این محصول نیز به طور کامل ستون فقرات را دربر می گیرد و می توان از آن به مدت طولانی استفاده کرد. با پوشش دادن انحنای ستون فقرات و گودی کمر، موجب می شود که در زمان نشستن بر روی این محصول اذیت نشده و هیچ فشاری به بدن شما وارد نشود. 


نحوه دوخت رویه

این محصول دارای رویه ای مقاوم و با کیفیت است که از بخش های مختلفی تهیه شده است. این رویه از تکه هایی به صورت عمودی تولید شده است که به خوبی به همدیگر متصل شده اند و رویه بین بگ را تشکیل داده اند. این تکه ها در دو رنگ قرمز و مشکی هستند که به صورت یکی در میان به هم متصل شده اند و رویه ای زیبا را تشکیل داده اند. یکی دیگر از ویژگی های این رویه استفاده از دوخت های مقاوم و بسیار محکم می باشد که از نخ هایی با استحکام بسیار بالا استفاده شده است. این نوع از نخ ها در برابر پارگی و پوسیدگی مقاوم می باشند و با وارد شدن فشار زیاد پاره نشده و در قسمت درزهای رویه دچار گسستگی نخواهد شد. 


ابعاد بین بگ

برای تهیه محصولی متناسب با نیاز خود لازم است تا ابعاد آن را در نظر بگیرید. زیرا پس از خرید برای قرار دادن این محصول و تعیین فضای مناسب جهت قرار دادن آن دچار مشکل نشوید. این بین بگ دارای ابعادی مناسب است و به راحتی می توان آن را درمحیط های گوناگون مورد استفاده قرار داد. برای استفاده از این بین بگ نیازی به فضای زیادی نیست و در اغلب محیط های کوچک ومحدود می توانید این بین بگ را قرار داده و فضایی راحت و دنج ایجاد نمایید. این محصول دارای قطر 100 سانتی متر و ارتفاع 100 سانتی متر است. به این ترتیب شما خواهید توانست این محصول را در فضاهای کوچکی مانند تراس منزل قرار دهید و از آن استفاده نمایید. قرار دادن این محصول در محیط های باز و فضاهای مختلف و در مقابل نور آفتاب، آسیبی به بدنه آن وارد نمی کند و موجب افت کیفیت بدنه نمی شود. شما می توانید این محصول را در محیط هایی مانند اتاق مطالعه، مقابل تلوزیون و ... قرار داده و در زمان فعالیت هایی که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند استفاده کنید و خستگی بدن خود را در زمان نشستن های طولانی مدت به حداقل برسانید. این محصول برای افرادی که اغلب وقت خود را به صورت نشسته سپری می کنند ایده آل است.


راهنمای خرید

برای تهیه این محصول به سایت مبل شنی آرامش مراجعه کرده و بین بگ چرم یک نفره دو رنگ را با قیمتی ارزان تهیه نمایید. هم چنین جهت مشاوره خرید می توانید با شماره های این سایت نیز تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...