بین بگ چرم طرح توپ با زیرپایی

کد 32127

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,892,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ چرم طرح توپ با زیرپایی محصولی بادوام از نمایندگی مبل شنی بوده که طراحی بدنه فانتزی و راحت با طول عمر بالا داشته به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. این بین بگ دارای طراحی بدنه ای با ظاهر توپ فوتبال بوده که از ترکیب رنگ های آبی و زرد تشکیل می شود. البته شما می توانید رنگ بدنه محصول را با توجه به سلیقه خود شخصا سفارش دهید. روکش بدنه بین بگ را از پارچه چرم مصنوعی تولید می کنند. ای نوع روکش بدنه کاملا نرم و با دوام بوده و ساختاری ضدتعریق ، ضدآب ، قابل شستشو با تحمل وزن بالا دارد. به همین دلیل می توانید تا سال ها از داشتن بین بگ لذت ببرید. مواد تشکیل دهنده داخلی بین بگ از یونولیت خرد شده تشکیل می شوند. این مواد تحمل وزن بالا داشته اما کاملا سبک هستند. برای رفاه حال شما یک زیپ برای شستشو آسان روکش بدنه بین بگ و تعویض مواد داخلی بر روی بدنه تعبیه شده است. این بین بگ سطح شیبداری در بخش تکیه گاه داشته و دارای یک زیرپایی است. با استفاده از این زیرپایی می توانید خواب راحت را تجربه کنید. بین بگ یک ضمانت نامه معتبر دوساله داشته که می تواند راحتی خیال شما را از کیفیت بالای بدنه محصول فراهم کند. این بین بگ می تواند تا وزن 180 کیلوگرم را تحمل کرده پس برای استفاده تمامی سنین مناسب است. البته طراحی ظاهری آن موجب شده تا در میان جوانان طرفداران زیادی داشته باشد. وزن بدنه 5 کیلوگرمی بین بگ حمل آسانی را برای شما ایجاد خواهد کرد. اگر قصد خرید این بین بگ را با قیمت مناسب و طول عمر بالا دارید توصیه می کنیم به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • قطر: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای رنگبندی بالا
  • قابلیت تعویض مواد داخلی
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

بین بگ چرم طرح توپ با زیرپایی

از سری محصولات جذاب با طراحی بدنه اسپرت که برای جوانان و نوجوانان از محبوبیت بالایی برخوردار است، بین بگ چرم طرح توپ با زیرپایی می باشد. این محصول خاص با دارا بودن طراحی زیبا و فوق العاده جذاب برای استفاده در محیط های گوناگون مناسب بوده و به دلیل ترکیب رنگی خاص بیشتر مورد توجه نوجوانان قرار می گیرد و طراحی مخصوص استفاده پسران دارد. این محصول جذاب و ویژه را می توانید به راحتی در فضاهای گوناگون استفاده کرده و از نشیمنگاهی راحت و نرم برخوردار باشید. در ادامه این مطلب سایر مشخصات بین بگ چرم طرح توپ با زیرپایی را بررسی کرده و به معرفی این محصول می پردازیم. 


رنگ زمینه ای پسرانه و اسپرت

این محصول به دلیل داشتن رویه ای با ترکیب رنگی آبی و زرد بیش تر مورد علاقه پسران بوده و از آن اغلب در فضاهایی با طراحی اسپرت استفاده می شود. رویه این بین بگ از جنس چرم مصنوعی بوده و از قطعه های پنج ضلعی متصل به هم تشکیل شده است که باعث شباهت بیش تر این محصول به توپ فوتبال شده است. رنگ زمینه این بین بگ به صورت آبی تیره می باشد و تکه هایی به رنگ زرد بر روی آن قرار دارد. زیر پایی این محصول نیز به رنگ آبی و کاملا هم رنگ با زیرپایی تهیه شده است. براق بودن رویه مورد استفاده در رویه این محصول زیبایی آن را دوچندان کرده است. 


ابعاد بین بگ

برای تهیه بین بگ مناسب لازم است تا ابعاد آن را به طور کامل در نظر بگیرید. زیرا باید متناسب با فضایی که در اختیار دارید محصولی مناسب تهیه کنید تا بعد از خرید برای ایجاد فضایی مناسب برای قرار دادن بین بگ دچار مشکل نشوید. این محصول دارای ابعادی کوچک بوده و از سری محصولات کم جا می باشد. قطر این بین بگ برابر با 80 سانتی متر می باشد و ارتفاعی معادل 80 سانتی متر دارد. فاصله نشیمنگاه این محصول از سطح زمین نیز به صورت کاملا استاندارد می باشد به طوری که نشستن و برخاستن بر روی این محصول ساده بوده و به راحتی می توانید بدون وارد شدن فشار به زانوها و کمر از آن استفاده نمایید. 


استفاده در مسافرت 

با توجه به ابعاد مناسب این بین بگ شما می توانید در هر فضایی از آن استفاده نمایید. شما می توانید این محصول را در زمان مسافرت و گردش ها به راحتی در خودرو جای دهید و با به همراه بردن این محصول، در هر محیطی از نشیمنگاهی راحت و نرم بهره مند شوید. در طول روز می توانید این بین بگ را در فضاهای باز و در مقابل نور آفتاب استفاده نمایید و در زمان شب از آن برای خوابیدن بهره بگیرید. 


روش استفاده 

برای استفاده از این بین بگ نیازی به تجهیزات خاصی نداشته و این محصول به صورت کاملا آماده به همراه زیرپایی به دست شما می رسد. برای استفاده از آن کافی است برای قرار دادن این بین بگ فضایی مناسب را انتخاب نمایید. دقت نمایید که خصوصا در فضاهای باز عاری از اشیای تیز باشد تا بدنه دچار آسیب نشود. سپس محصول را از بسته بندی خارج کرده و در محیط مورد نظر قرار دهید. با نشستن بر روی این بین بگ، محصول با انعطاف بالایی که دارد به فرم بدن شما درآمده و به خوبی تمامی انحنای ستون فقرات را پوشش می دهد. 


نحوه جابه جایی

برای جابه جایی این محصول لازم است تا نکات ساده ای را مد نظر قرار بدهید. از کشیدن این محصول در هنگام انتقال بر روی زمین خودداری نمایید. زیرا ممکن است بدنه بین بگ با لبه های دیوار و اشیای تیز برخورد کرده و دچار آسیب شود. این محصول از مواد داخلی با وزن بسیار کم تهیه شده است که باعث وزن پایین بدنه می شود. وزن بدنه این بین بگ در مجموع برابر با 5 کیلوگرم می باشد که وزنی ناچیز محسوب می شود. بنابراین در صورت نیاز به جابه جایی شما به راحتی قادر خواهید بود این بین بگ را از سطح زمین بلند کرده و حمل نمایید. پس در صورت نیاز می توانید این بین بگ را در هر محیطی به همراه خود ببرید و از آن استفاده نمایید.


خرید

بین بگ چرم طرح توپ با زیرپایی با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت از طریق سایت مبل شنی آرامش به صورت مستقیم از تولید کننده قابل خریداری است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...