بین بگ چرم راحتی بزرگسال

کد 13036

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,727,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ چرم راحتی بزرگسال محصولی زیبا و منحصر به فرد با طراحی بدنه استاندارد و طبی بوده که در سال جدید توسط نمایندگی مرکزی مبل شنی طراحی و ورانه بازار شده است. این محصول را با روکش بدنه ای از جنس چرم مصنوعی تولید کرده اند. زیرا این نوع روکش بدنه ضداب و ضدتعریق بوده و در برابر فشار و ضربه مقاوم است. رنگ بدنه محصول را مشکی انتخاب می کنند. البته قابلیت انتخاب رنگ بدنه توسط مصرف کنندگان نیز فراهم شده است. برای بخش داخلی بین بگ از یونولیت خرد شده استفاده می شود. این نوع مواد بسیار سبک و منعطف بوده و می توانند وزن بسیار بالایی را تحمل کنند. از طریق زیپ انتهایی محصول شما می توانید در صورت نیاز این مواد را شارژ و یا حتی تعویض نمایید. ارگونومی ساخت بدنه این بین بگ گرد بوده تکیه گاهی سرخود دارد. این تکیه گاه تمامی سطح کمر شخص را پوشش داده تا راحتی بالایی را تجربه کنید. وزن بدنه محصول تنها 6 کیلوگرم بوده تا به راحتی بتوانند ان را جا به جا نمایند. این محصول یک ضمانت نامه معتبر دوساله نیز داشته که تضمینی بر طول عمر بالای ان به شمار می رود. برای خرید این بین بگ با قیمت و کیفیتی مناسب می توانید به نمایندگی مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • قطر: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • مواد داخلی: یونولیتی
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم

بین بگ چرم راحتی بزرگسال

در زمان خرید انواع بین بگ ها لازم است تا اطلاعاتی در خصوص این محصولات داشته باشیم و با شناخت کامل اقدام به خرید نماییم. در این خصوص اطلاعاتی در رابطه با مشخصات ظاهری و هم چنین ویژگی های کیفی بین بگ ها لازم است. در سایت مبل شنی آرامش بالاترین تنوع محصولات شنی را شاهد هستیم به طوری که هر فردی با سلیقه های گوناگون می توانند به این سایت مراجعه کرده و محصول مورد نیاز خود را تهیه نمایند. بین بگ چرم راحتی بزرگسال یکی از محصولات محبوب و پرفروش در این سایت می باشد که در ادامه به نقد و بررسی آن خواهیم پرداخت. 


مشخصات رویه محصول

برای پوشش رویه این بین بگ از دو نوع رویه استفاده شده است. لایه داخلی رویه از نوعی پارچه با استحکام و با مقاومت بسیار بالا تهیه شده است که وظیفه نگه داری از مواد داخلی بین بگ را بر عهده دارد. این لایه داخلی کیفیت بسیار بالایی دارد و در اثر وارد شدن فشار و ضربه، دچار آسیب نمی شود. به این ترتیب مواد داخلی به بیرون نشت نمی کند. بر روی این لایه داخلی نیز یک زیپ تعبیه شده است که توسط آن می توانید به مواد داخلی دسترسی داشته باشید. پوشش خارجی بین بگ نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. زیرا این پوشش باید در برابر عوامل خارجی مقاومت داشته باشد و از محصول محافظت نماید. هم چنین به دلیل تماس مستقیم با پوست بدن، برای پوست مشکلی ایجاد نکند. رویه این محصول از بهترین نوع چرم مصنوعی تهیه شده است که ضد حساسیت بوده و برای افرادی با پوست های حساس و کودکان مشکلی ایجاد نخواهد کرد. هم چنین این رویه استحکام بسیار بالایی دارد و با وارد شدن ضربه دچار آسیب نشده و خراب نمی شود. این رویه در برابر پارگی و ساییدگی مقاوم است و به سادگی آسیب نمی بیند. رویه این محصول با وارد شدن فشار زیاد در اثر نشستن افرادی با وزن بالا، دچار تغییر شکل نمی شود و به اصطلاح شل نخواهد شد. رویه این محصول در برابر نور نیز مقاوم می باشد و تغییر رنگ نمی دهد. در صورت کثیف شدن نیز به راحتی می توانید توسط یک دستمال نم دار رویه را نظافت کرده و تمیز کنید. بر روی این رویه نیز یک زیپ مخفی جهت دسترسی به مواد داخلی و هم چنین آسودگی جدا کردن رویه تعبیه شده است. در صورت وارد شدن آسیب به رویه به سادگی می توانید رویه را از بدنه اصلی جدا کرده و در صورت امکان تعمیر نمایید. هم چنین می توانید رویه جدیدی را از سایت مبل شنی آرامش تهیه کنید و با رویه قبلی تعویض نمایید تا محصولی جدید و نو داشته باشید. قابلیت تعویض رویه در زمان تغییر دکوراسیون نیز به کمک شما آمده و باعث صرفه جویی در هزینه های شما خواهید شد. به این ترتیب در صورت تمایل به تغییر رنگ بین بگ، نیازی به خرید محصول جدید نیست. با تهیه رویه ای مطابق با دکوراسیون جدید می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید. 


محصولی نرم و راحت و با استحکام

این بین بگ دارای مواد داخلی یونولیتی می باشد که انعطاف فوق العاده ای را به محصول بخشیده است. به این ترتیب با نشستن شما بر روی این محصول، مواد داخلی جابه جا شده و فضایی متناسب با ستون فقرات و انحنای ستون فقرات را برای شما ایجاد می کند. به همین دلیل نشستن و استراحت بر روی این بین بگ بسیار لذت بخش است و فضایی مناسب برای فعالیت های نشسته به شمار می رود. وزن پایین این محصول نیز به دلیل استفاده از این نوع مواد داخلی می باشد. این محصول وزنی کم دارد که به راحتی می توانید آن را از سطح زمین بلند کرده و جابه جا نمایید. هم چنین می توانید این بین بگ را در هر فضایی به همراه خود ببرید و از داشتن نشیمنگاهی نرم و راحت برخوردار شوید. این مواد داخلی استحکام بالایی دارند که با وارد شدن فشار، تغییر شکل نمی دهند. با وارد شدن فشار زیاد، این مواد داخلی حجم خود را از دست نداده و دچار کاهش انعطاف نیز نخواهند شد. 


راهنمای خرید

برای خرید بین بگ چرم راحتی بزرگسال با قیمتی ارزان به نمایندگی مبل شنی آرامش مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...