بین بگ چرم راحتی با زیرپایی

کد 32107

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,923,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ چرم راحتی با زیرپایی یک نمونه محصول با طراحی بدنه استاندارد و راحت بوده که با توجه به ویژگی انعطاف پذیری بالا و کیفیت بدنه توانسته پاسخگوی نیاز افراد بسیار زیادی باشد. این بین بگ از مواد داخلی با نوع یونولیت خرد شده تولید شده است. زیرا این مواد دارای وزنی بسیار کم با قابلیت تحمل وزن بسیار بالایی هستند. ویژگی مهم این مواد منعطف بودن ان ها بوده که موجب شده تا در اثر استفاده با توجه به حالت بدن شما تغییر کرده تا راحتی بالایی داشته باشید. در طرفی با کم و زیاد کردن مواد یونولیتی می توانید این راحتی را بالا ببرید. تکیه گاه سرخود بین بگ کاملا شیبدار بوده و محصول دارای یک زیرپایی استاندارد است. در زمان استفاده و برای خواب می توانید زیرپایی را در زیر پاهای خود قرار دهید. در صورت نیاز این زیرپایی امکان استفاده به عنوان میز را نیز دارد. تولیدی بین بگ این محصول را در رنگبندی بالایی تولید کرده است. پس می توانید در زمان خرید رنگ بدنه محصول را شخصا سفارش بدهید. روکش بدنه بین بگ نیز از پارچه چرم مصنوعی تولید شده است. پارچه چرمی نرم و بادوام بوده و کاملا ضدتعریق و ضد اب است. می توانید روکش بدنه را با اب و مواد شوینده نیز بشویید. وزن بدنه بین بگ 5 کیلوگرم بوده پس به راحتی جا به جا می شود. البته لازم به ذکر بوده که بدنه محصول می تواند تا 150 کیلوگرم را تحمل کرده که باعث شده استفاده از محصول محدودیتی در زمینه سن و وزن افراد ندارد. برای خرید بین بگ توصیه می کنیم به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • مواد داخلی: یونولیت خرد شده
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم

بین بگ چرم راحتی با زیرپایی

یکی از زیباترین و جذاب ترین محصولات تولید شده توسط گروه مبل شنی آرامش که دارای طراحی اسپرت و خاصی می باشد، بین بگ چرم راحتی با زیرپایی است. این محصول به رنگ زیبایی تولید شده است که برای پسران بسیار جذاب می باشد. هم چنین این محصول دارای دوام و کیفیتی ایده آل است و با به همراه داشتن زیرپایی، طراحی کاملی دارد که برای تمامی افراد مناسب می باشد. این محصول ظاهری جذاب و شیک دارد و برای استفاده فوق العاده می باشد. در ادامه به نقد و بررسی این بین بگ خواهیم پرداخت. 


طراحی طبی و راحت

این محصول بدنه ای بسیار راحت و کاملا طبی دارد. به طوری که مناسب ترین محصول برای افرادی است که اغلب وقت خود را به صورت نشسته سپری می کنند و نیاز دارند از نشیمنگاهی مناسب و طبی بهره مند باشند. این بین بگ دارای ظاهری به صورت گرد است و فرمی کیسه مانند دارد. رنگ این محصول نیز آبی تیره می باشد و در قسمت درزها از نوارهای سفید رنگی استفاده شده است. این محصول نشیمنگاهی بزرگ و جادار دارد که فاقد دسته است و با ارتفاع مناسبی از سطح زمین قرار گرفته است. با این وجود نشستن و برخاستن بر روی این نشیمنگاه بسیار احت است و هر فردی به راحتی می تواند به صورت مداوم بر روی این محصول نشسته و برخیزد بدون اینکه به کمر و زانوها فشار وارد شود. هم چنین در زمان نشستن، کف پاها به طور کامل بر روی زمین قرار گرفته و بدون ایجاد فشار بر روی زانو و ران ها می توانید به مدت طولانی وقت خود را به صورت نشسته بگذرانید. این بین بگ دارای پشتی با ارتفاع مناسب است که تمامی بخش های ستون فقرات را در زمان تکیه دادن، پوشش می دهد و انحنای ستون فقرات را در بر می گیرد. به همین علت به خوبی گودی کمر را پوشش داده و از نشستن طولانی مدت خسته نخواهید شد. پشتی این محصول در زمان استراحت به خوبی سر و گردن را دربر می گیرد و تکیه گاهی مناسب برای سر و گردن ایجاد می کند. 


ویژگی های زیرپایی

زیرپایی این محصول به صورت مکعبی طراحی شده است و دارای ارتفاعی استاندارد و مناسب از سطح زمین می باشد. ارتفاع این زیرپایی متناسب با ارتفاع نشیمنگاه از سطح زمین می باشد به همین علت به راحتی می توانید در زمان نشستن، پاهای خود را بر روی این زیرپایی دراز کنید و استراحت نمایید. از این زیرپایی می توانید به عنوان یک پاف نشیمن جداگانه نیز استفاده نمایید. ارتفاع این زیرپایی مناسب بوده و از مواد داخلی و رویه بین بگ تولید شده است. به همین علت نرم و انعطاف پذیر می باشد و فضایی مناسب برای نشستن ایجاد خواهد کرد. هم چنین از این محصول به عنوان یک میز کوچک در کنار بین بگ نیز می توانید استفاده نمایید و در هنگام نشستن بر روی بین بگ، وسایل خود را بر روی این محصول قرار دهید. 


روش صحیح جابه جایی

جابه جایی این محصول به صورت صحیح مستلزم رعایت برخی نکات ساده می باشد تا در زمان جابه جایی محصول دچار آسیب نشده و رویه پاره نشود. برای جابه جایی این محصول لازم است تا از کشیدن بین بگ بر سطح زمین خودداری کنید. زیرا در صورت کشیدن این بین بگ بر روی زمین، ممکن است محصول به لبه های دیوار و اشیای تیز برخورد کرده و دچار پارگی و ساییدگی شود. این بین بگ از بهترین مواد داخلی تهیه شده است که وزن بسیار کم و حجم بالایی دارند. به همین علت این محصول وزنی برابر با 5 کیلوگرم دارد. شما به راحتی در زمان جابه جایی می توانید این بین بگ را از سطح زمین بلند کرده و جابه جا نمایید. با وجود وزن پایین این محصول می توانید آن را در فضاهای مختلف به همراه خود ببرید و در هر محیطی آن را جابه جا نمایید.


راهنمای خرید

برای تهیه انواع محصولات شنی راحتی با ارزان ترین قیمت می توانید به سایت مبل شنی آرامش مراجعه کنید. در این سایت تمامی تولیدات گروه بزرگ مبل شنی آرامش به صورت مستقیم و با قیمتی ارزان به فروش می رسد. برای تهیه بین بگ چرم راحتی با زیرپایی نیز به سایت مبل شنی آرامش مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید تا در زمانی کوتاه درب منزل دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...