بین بگ چرم راحتی

کد 33055

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,772,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ چرم راحتی یکی از محصولات استاندارد و راحت برای استراحت های طولانی مدت بزرگسالان با ساختاری بادوام بوده که توسط نمایندگی مرکزی مبل شنی طراحی و روانه بازار شده است. این محصول ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته که تکیه گاهی سرخود داشته و تمامی سطح کمر را پوشش می دهد. این محصول وزن بدنه بسیار کمی داشته که شما می توانید با استفاده از دستگیره سرخود ان محصول را به راحتی حمل کنید. روکش بدنه محصول از چرم مصنوعی تولید شده که ضدتعریق و ضداب بوده که در برابر فشار و ضربه مقاوم است. این روکش بدنه با رنگ مشکی بوده اما شما می توانید با توجه به سلیقه خود یک رنگ دیگر برای این محصول انتخاب کنید. مواد یونولیتی داخل محصول از وزن کم و نرمی بالا برخوردار بوده که می توان وزن فوق العاده زیادی را تحمل نمایند. این مواد قابلیت تعویض و یا شارژ مجدد دارد. این محصول ساختاری ایده ال و زیبا داشته تا بتوانید در اتاق خواب و محل کار و... ان را استفاده کنید. برای خرید این محصول با قیمت و کیفیتی مناسب می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • قطر: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

بین بگ چرم راحتی

با توجه به مشغله های زیاد امروزه، همواره نیازمند فضایی راحت و مناسب هستیم که با استفاده از آن بتوانیم آسیب وارده به بدن خود را در اثر فعالیت و خستگی زیاد، به حداقل برسانید. انواع بین بگ ها محصولاتی هستند که می توانید با استراحت بر روی آن خستگی روزانه خود را از تن دور کرده و یا در زمان انجام فعالیت هایی که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند، از آن ها استفاده کنید. بین بگ چرم راحتی یکی از زیباترین محصولات تولید شده توسط کارخانه مبل شنی آرامش است که در ادامه این مطلب به نقد و بررسی آن خواهیم پرداخت. 


سبک طراحی

این محصول به سبک راحتی طراحی شده است و از ساختمانی گرد برخوردار می باشد. طراحی این بین بگ ساده و فانتزی بوده که توجه افراد بسیاری را جلب می کند. ساختمان گرد این بین بگ به صورت کیسه مانند تهیه شده است که در قسمت های پایین از مساحت بیش تری برخوردار است و هر چه به سمت بالاتر برویم، از مساحت آن کم تر می شود. به طوری که رویه محصول در قسمت های بالایی، جمع شده و از مساحت کمی برخوردار است. دوخت های رویه این بین بگ به صورت عمودی می باشد و تکه هایی به صورت عمودی به هم متصل شده اند و رویه را تشکیل داده اند. دوخت های رویه بین بگ به صورت دو تایی انجام شده است که رنگی متضاد با بدنه دارد و در نگاه اول جلب توجه می کند. این دوخت ها زیبایی زیادی به بدنه می دهد و به دلیل تضاد رنگی جذابیت زیادی به وجود آورده است. در بالای قسمت پشتی این محصول یک دسته تعبیه شده است که برای جابه جایی آسان تر می توان از آن استفاده کرد. این محصول جذاب طراحی فانتزی و اسپرتی دارد که برای اغلب افراد از جذابیت بالایی برخوردار است و هر فردی می تواند از آن به راحتی استفاده نماید. این محصول در گروه راحت ترین انواع بین بگ قرار دارد و با یک بار استفاده از آن، به خرید و استفاده دائمی از این محصول تمایل خواهید داشت. 


رویه چرمی

نوع چرم مصنوعی استفاده شده برای رویه این محصول از بهترین نوع چرم مصنوعی است که دارای کیفیت بالایی بوده و مقاومت زیادی دارد. این رویه در برابر فشار و ضربه مقاومت بسیار بالایی نشان می دهد و با وارد شدن ضربه دچار آسیب نمی شود. این رویه به سادگی پاره نشده و در برابر ساییدگی و پوسیدگی مقاومت بالایی دارد. شما به راحتی می توانید از این محصول در فضاهای باز نیز استفاده نمایید. زیرا رویه استحکام زیادی داشته و نور آفتاب نیز به کیفیت آن آسیبی وارد نخواهد کرد. برای نظافت رویه نیز کافی است توسط یک دستمال نم دار این کار را انجام دهید و محصول را به حالت اولیه بازگردانید. 


طول عمر بالای رویه

رویه این محصول از کیفیت بالایی برخوردار است و طول عمر زیادی دارد. اما نوع نگه داری شما از این محصول نیز در طول عمر آن تأثیر زیادی خواهد داشت. برای حفظ کیفیت این رویه لازم است تا نکات ساده ای را در زمان استفاده رعایت نمایید. از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه خودداری کرده و اشیای داغ و پرحرارت را به رویه نزدیک نکنید. برای جابه جایی این محصول لازم است تا بین بگ را بر روی زمین نکشید. زیرا در صورت کشیدن محصول بر روی زمین ممکن است بین بگ به لبه های دیوار و اشیای تیز برخورد کرده و دچار آسیب شود. در صورت وارد شدن آسیب به بدنه نیز نگران نباشید. شما می توانید توسط زیپی که بر روی بین بگ موجود است رویه را از بدنه اصلی جدا کرده و توسط یک خیاط اقدام به تعمیر آن نمایید. هم چنین می توانید رویه جدیدی را از طریق سایت مبل شنی آرامش تهیه کرده و با رویه قبلی جایگزین نمایید. به این ترتیب محصول به کیفیت اولیه بازمی گردد. 


ضمانت دو ساله 

جهت آسودگی خاطر خریداران عزیز، تولید کننده این محصول در زمان خرید ضمانت نامه دو ساله ارائه کرده است. به این ترتیب شما با خاطر آسوده از بابت کیفیت بالای این محصول می توانید اقدام به خرید نمایید.


روش خرید

بین بگ چرم راحتی را از طریق سایت مبل شنی آرامش به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری نمایید. با این وجود این محصول را با ارزان ترین قیمت تهیه خواهید کرد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...