بین بگ چرمی طرح توپ با زیرپایی

کد 32120

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,951,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگچرمی طرح توپ با زیرپایی یکی دیگر از محصولات فانتزی با ساختار نرم و راحت بوده که با رنگبندی بالا توسط نمایندگی مرکزی اینتکس طراحی و روانه بازار شده است. این بین بگ را با تنوع بالای رنگبندی بدنه تولید کرده اند. به همین دلیل می توانید رنگ بدنه محصول را شخصا سفارش دهید. این نوع بین بگ طراحی بدنه ای برگرفته از توپ فوتبال داشته به همین دلیل در میان جوانان به محبوبیت بالایی دست یافته است. روکش بدنه بین بگ را از نوع چرم مصنوعی تولید کرده اند. روکش چرم ضدتعریق بوده و استفاده طولانی مدت از ان مشکلی ایجاد نخواهد کرد. با توجه به کیفیت بالا می توانید روکش بدنه را با اب و مواد شوینده شستشو دهید. لازم به ذکر بوده این نوع روکش بدنه نرم و بادوام بوده و در برابر فشار و وزن بالا مقاوم باقی می ماند. مواد تشکیل دهنده داخلی بین بگ از نوع یونولیت خرد شده است. مواد یونولیتی نرم و انعطاف پذیر بوده پس ساختاری راحت را به بین بگ می بخشد. این نوع مواد وزن کمی داشته اما قابلیت تحمل وزن بالایی دارند. این بین بگ یک یک زیرپایی داشته تا بتوانید برای خواب نیز از این بین بگ استفاده کنید. این میز قابلیت استفاده به عنوان میز را نیز دارد. وزن بدنه بین بگ 6 کیلوگرم بوده به همین دلیل به راحتی حمل خواهد شد. البته بدنه بین بگ قادر بوده وزنی بالغ بر 130 کیلوگرم را تحمل کند. پس استفاده از این بین بگ محدودیت سنی و وزن ندارد. محصول یک ضمانت نامه معتبر دوساله نیز داشته که تضمینی بر طول عمر بالای ان به شمار می رود. برای خرید بین بگ با قیمت ارزان و طول عمر بالا توصیه می کنیم به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 120 کیلوگرم
  • دارای دوسال گارانتی

بین بگ چرمی طرح توپ با زیرپایی

تصور کنید که یک روز پرمشغله را پشت سر گذاشته اید و بسیار خسته هستید. در این حالت به تنها چیزی که احتیاج دارید، فضایی راحت و مناسب برای استراحت است تا بدن در وضعیت متعادل قرار بگیرد و به آرامش برسید. انواع مختلفی از بین بگ ها این فضا را برای شما فراهم خواهند کرد و شرکت بزرگ مبل شنی آرامش به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان بین بگ در ایران، محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب را در اختیار شما قرار می دهد. یکی از محصولات تولید شده توسط این شرکت بزرگ که دارای طراحی کامل و ویژه ای می باشد، بین بگ چرمی طرح توپ با زیرپایی است. این محصول جذاب قادر است فضایی ایده آل برای استراحت و نشستن شما فراهم نماید تا بتوانید ساعت های طولانی بر روی آن به استراحت بپردازید. در ادامه به نقد و بررسی این محصول خواهیم پرداخت تا جهت خرید اطلاعاتی کافی در خصوص این بین بگ داشته باشید. 


طراحی کامل و کاربردی 

این محصول دارای ساختمانی به صورت کاملا طبی و راحت است. بین بگ مورد نظر دارای طراحی به صورت یک توپ فوتبال است. یک محصول کاملا گرد و راحت که در قسمت میانی آن نشیمنگاه قرار دارد. نشیمنگاه این بین بگ جادار و بزرگ است و برای استفاده تمامی افراد با جثه های گوناگون مناسب می باشد. ارتفاع این نشیمنگاه نیز به صورت استاندارد طراحی شده است که نشستن و برخاستن بر روی آن ساده و راحت بوده و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید بدون اینکه به زانوها و کمر شما فشاری وارد شود. برای این بین بگ یک پشتی مناسب نیز در نظر گرفته شده است که در زمان نشستن، به خوبی قسمت های ستون فقرات را پوشش می دهد و برای کتف و شانه ها فضای مناسبی را ایجاد می کند. این پشتی ضخامت زیادی دارد و به خوبی گودی کمر را در بر می گیرد و از ایجاد درد در قسمت کمر در اثر نشستن طولانی مدت جلوگیری خواهد کرد. 


دوخت رویه

رویه این محصول از تکه های چند ضلعی دوخته شده به همدیگر تشکیل شده است. رنگ زمینه این رویه قهوه ای تیره است که تکه هایی شش ضلعی متصل به هم آن را تشکیل داده اند. در میان این قطعه های شش ضلعی، بخش هایی به صورت پنج ضلعی به رنگ صورتی دوخته شده است که ظاهر بین بگ را کاملا شبیه به توپ فوتبال می کند. در دوخت این رویه از نوعی نخ بسیار محکم و مقاوم استفاده شده است که در برابر پارگی مقاومت بالایی دارد. به همین دلیل با وارد شدن فشار زیاد به رویه محصول، دوخت های رویه پاره نشده و خراب نخواهد شد. 


دارا بودن زیرپایی

به همراه این بین بگ یک زیرپایی با کیفیتی دقیقا مشابه بین بگ موجود است. این زیرپایی بسیار کاربردی بوده و موارد مصرف گسترده ای دارد. این زیرپایی دارای مقاومت بالایی می باشد و دقیقا از جنس بین بگ تهیه شده است. ارتفاع این زیرپایی متناسب با ارتفاع نشیمنگاه بین بگ می باشد که به راحتی می توانید در زمان استفاده از بین بگ، پاهای خود را بر روی آن قرار داده و از آن استفاده نمایید. شما می توانید از این زیرپایی، به عنوان یک پاف نشیمن جداگانه استفاده نمایید. هم چنین می توانید با قرار دادن این محصول در کنار بین بگ، مانند یک میز کوچک از آن برای قرار دادن لوازم و وسایل خود استفاده نمایید. 


کیفیت بی نظیر

یکی از ویژگی های این بین بگ داشتن کیفیت بسیار بالا است. رویه این محصول چرم مصنوعی می باشد که در برابر پارگی و ساییدگی مقاومت بالایی دارد. هم چنین به سادگی دچار آسیب نشده و تغییر حالت نیز نخواهد داد. مواد داخلی مورد استفاده در تهیه بین بگ نیز از بهترین نوع مواد یونولیتی است که مقاومت بالایی دارد و به همین دلیل این محصول قادر است وزنی برابر با 150 کیلوگرم را تحمل نماید بدون اینکه دچار آسیب شود. برای آسودگی خاطر شما بابت کیفیت بالای این بین بگ، از سوی تولید کننده ضمانت نامه دو ساله ارائه شده است تا بتوانید با خاطر آسوده این بین بگ را تهیه نمایید.


روش خرید

بین بگ چرمی طرح توپ با زیرپایی با قیمتی ارزان از طریق سایت مبل شنی آرامش قابل خریداری می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...