بین بگ چرمی با تیکه گاه

کد 41011

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ چرمی با تیکه گاه از جدید ترین محصولات این گروه از محصولات بوده که طراحی بدنه جدید و راحت و طول عمر بالایی دارد. این محصول از ارگونومی ساخت بدنه برگرفته از مبل های راحتی کلاسیک با دسته و تکیه گاه بلند تولید شده به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. وزن بدنه این بین بگ تنها 3.2 کیلوگرم بوده که موجب جا به جایی راحت ان می شود. بدنه بین بگ قادر بوده که تا میزان 100 کیلوگرم وزن را بر روی خود تحمل کند. پس محدودیت سنی برای خرید این محصول وجود دارد. برای تولید بین بگ از رنگبندی بالا استفاده کرده اند. پس مصرف کنندگان می توانند به راحتی رنگ بدنه محصول را با توجه به سلیقه خود شخصا سفارش بدهند. این بین بگ شمال 2 سال گارانتی معتبر از طرف نمایندگی مرکزی مبل شنی بوده تا اسودگی خاطر شما را بابت طول عمر بالای ان فراهم اورد. برای تولید روکش بدنه بین بگ از پارچه چرم مصنوعی استفاده شده است. این نوع پارپه را میتوانید با اسودگی خاطر با اب و مواد شوینده شستشو دهید. ساختار روکش بدنه ضدتعریق و ضداب بوده پس استفاده طولانی مدت از ان مشکلی ایجاد نخواهد کرد. همچنین روکش بدنه باکیفیت و مقاوم در برابر وزن بالا بوده پس در اثر استفاده و در دراز مدت دچار افت کیفیت نخواهد شد. مواد تشکیل دهنده داخلی بین بگ از نوع یونولیتی هستند. مواد یونولیت خرد شده وزنی کمی داشته اما قادر به تحمل وزن بالایی می باشند. این مواد منعطف و نرم بوده و اسایش و راحتی شما را در زمان استفاده فراهم خواهند کرد. شما می توانید به راحتی مواد داخلی را کم و یا زیاد کنید. اگر قصد خرید این بین بگ را دارید تنها کافی ست به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 75 سانتی متر
  • عرض: 65 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: پلی استر
  • وزن بدنه: 3.2 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 100 کیلوگرم
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

بین بگ چرمی با تیکه گاه

بین بگ چرمی با تیکه گاه محصولی با طراحی ویژه و منحصر به فرد است و دارای طراحی کاملی می باشد. این بین بگ مخصوص، ساختمانی به صورت محصولات کاناپه ای دارد و برای استفاده در فضاهای مختلف، تهیه شده است. رنگ آمیزی و طراحی این محصول کاملا به صورت فانتزی و شاد می باشد و برای استفاده تمامی افراد با رده های سنی مختلف مناسب است. هر فردی به راحتی می تواند این بین بگ را مورد استفاده قرار داده و از داشتن فضایی مناسب برای نشستن و انجام فعالیت های نشسته، لذت ببرد. در ادامه به نقد و بررسی این بین بگ خواهیم پرداخت.


طراحی ظاهری بین بگ

این محصول ظاهری جمع و جور و به صورت کاناپه ای دارد. فرم کلی این محصول به صورت یک کاناپه تک نفره طراحی شده است که بدنه ای کاملا به صورت یک دست و بدون چین خوردگی دارد. بدنه این بین بگ به رنگ نارنجی طراحی شده است و در قسمت نشیمنگاه و پشتی از رنگ سفید استفاده شده تا زیبایی کار بیش تر شود. نشیمنگاه این بین بگ به صورت مربعی تولید شده است و دارای ارتفاعی مناسب از سطح زمین می باشد که به راحتی می توانید برروی آن نشسته و برخیزید. این بین بگ دارای دسته هایی مناسب است که در زمان نشستن، دست ها و آرنج بر روی آن قرار گرفته و از آویزان شدن دست ها و ایجاد فشار به گردن و کتف جلوگیری خواهد شد. این بین بگ را می توانید در فضاهای مختلفی مورد استفاده قرار دهید و از آن به مدت طولانی استفاده نمایید. پشتی مناسب این محصول تمامی بخش ستون فقرات را دربر می گیرد و به این ترتیب بدن در وضعیتی ایده آل و مناسب قرار خواهد داشت. این پشتی موجب می شود تا در زمان نشستن طولانی مدت اذیت نشده و دچار آسیب نشوید. یکی دیگر از مزایای داشتن پشتی بلند، قرار گرفتن گودی کمر در وضعیت مطلوب است. پشتی این محصول تا قسمت گردن را پوشش می دهد و فضایی ایده آل ایجاد خواهد کرد. بدنه این محصول کاملا طبی و زیبا است و به همین جهت اغلب افراد به تهیه این بین بگ علاقه نشان داده و این محصول به فروش بالایی دست پیدا کرده است.


داشتن رویه ای مقاوم و با کیفیت

رویه این محصول از چرم مصنوعی با کیفیت بالایی تهیه شده است. این نوع چرم مصنوعی پوسته پوسته نشده و نرم و لطیف می باشد. هم چنین ضد حساسیت است و به راحتی می توانید از آن به مدت طولانی استفاده نمایید بدون اینکه دچار مشکلات پوستی شوید. این رویه برای کودکان نیز ایجاد آلرژی نخواهد کرد. رویه این محصول استحکام بالایی دارد و در برابر فشار زیاد و ضربه، دچار آسیب نمی شود. رویه به سادگی دچار پارگی و ساییدگی نخواهد شد و مقاومت بالای آن موجب طول عمر زیاد آن شده است. رویه این محصول را می توانید به راحتی در فضاهای گوناگون مورد استفاده قرار دهید. با قرار دادن این بین بگ درفضاهای باز و در مقابل نور آفتاب، رویه دچار آسیب و تغییر رنگ نمی شود. نظافت این رویه نیز بسیار ساده است. شما به راحتی می توانید این رویه را توسط یک دستمال نمدار تمیز کرده و به حالت اولیه بازگردانید. در صورت نیاز به تعمیر نیز بر روی این محصول یک زیپ مخفی تعبیه شده است که توسط آن قادر هستید رویه را از بدنه اصلی جدا کنید و توسط یک خیاط تعمیر نمایید. هم چنین در صورت نیاز می توانید رویه جدیدی را از طریق سایت مبل شنی آرامش سفارش دهید و با رویه قبلی تعویض کنید.


جابه جایی آسان

برای جابه جایی و انتقال این محصول لازم است از کشیدن آن بر روی زمین خودداری کنید. زیرا با کشیدن این محصول بر سطح زمین ممکن است بین بگ به لبه های دیوار و اشیای تیز برخورد کند و دچار آسیب شود. این بین بگ وزن بسیار پایینی دارد که شما می توانید به راحتی آن را از سطح زمین بلند کرده و حمل کنید. شما قادر خواهید بود این بین بگ را در هر فضایی به همراه خود برده و از آن استفاده نمایید.


روش خرید

بین بگ چرمی با تیکه گاه با قیمتی ارزان از طریق نمایندگی فروش محصولات مبل شنی آرامش قابل خریداری می باشد. این محصول را از طریق سایت مبل شنی آرامش سفارش دهید و درب منزل دریافت کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...