بین بگ پشمی بزرگ

کد 23009

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,001,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ پشمی بزرگ دارای قیمتی مناسب نسبت به محصولات مشابه است که در بین آن ها دارای کیفیتی بهتر و بیش تر می باشد. این مبل شنی دارای رویه ای پشمی است که پرز های بلندی داشته و می تواند به بهترین شکل ممکن برای افراد کارایی داشته باشد. بین بگ پشمی ابعاد بزرگی دارد که برای نشستن و دراز کش افراد طراحی شده است و با این وجود می توانند در هر حالتی از آن بهره مند شوند. برای استفاده از این محصول می بایست محل مناسبی برای آن در نظر داشت تا هم به بدنه آسیب وارد نشود و هم برای افراد مفید واقع گردد. این محصول برای قرار گیری در اتاق خواب بسیار مناسب است به طوری که شرایط را برای استراحت و مطالعه راحت می کند همچنین می تواند در زمان کار با کامپیوتر نیز به کار گرفته شود و افراد برای جلوگیری از خستگی بر روی آن بنشینن. لطافت و نرمی ایجاد شده در این محصول به دلیل آن است که رویه پشمی آن دارای این لطافت می باشد به طوری که کودکان نیز برای استراحت می توانند از این بخش استفاده کرده و لذت کافی را از محیط ببرند. برای شستشوی این محصول که به رنگ های روشن ساخته می شود می بایست مواد درونی آن را تخیله کرده و پوسته خالی را شستشو داد. چرا که مواد درونی از یونولیت خرد شده است و با خیس شدن دچار خرابی و آسیب می شود و راه جبرانی نیز وجود ندارد. به همین دلیل بدون محتویات درونی محصول را شستشو دهید. این بین بگ پشمی بزرگ را می توانید با مراجعه به سایت مبل شنی آرامش به صورت غیر حضوری سفارش دهید و در کم ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.

طول100 سانتی متر
عرض100 سانتی متر
ارتفاع100 سانتی متر
رنگ بدنهرنگبندی متنوع
جنس بدنهپشمی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 160 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

بین بگ پشمی بزرگ

بین بگ پشمی بزرگ یکی دیگر از محصولات جدید ارائه شده از شرکت بزرگ مبل شنی آرامش است که فعالیت خود را از سال های اخیر آغاز کرده است و توانسته به درستی محصولاتی را که مورد علاقه و محبوب از نظر افراد می باشد طراحی و تولید نماید و برای خرید افراد آماده سازد. این محصول بسیار سازگار با بدن استفاده کنندگان می باشد به طوری که تمامی رده های سنی قادر به استفاده از آن هستند. علاوه بر این موارد بهره مندی از این بین بگ شامل افرادی می شود که نیاز به آرامش دارند و بدن آن ها از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. این محصول را می توان در محیطی مناسب قرار داد و از آن استفاده کرد همچنین برای به کار گیری این بین بگ در طول روز به صورت مکرر مناسب می باشد و می تواند یکی از پر کاربرد ترین وسیله های طبی در منزل محسوب گردد. محصولی که در تصویر مشاهده می کنید به دلیل داشتن رویه پشمی محبوبیت بسیار زیادی دارد. به طوری که کودکان نیز به استفاده از این محصول راغب می باشند. همچنین این رویه می تواند نرمی و لطافت بسیار زیادی را ایجاد سازد تا افراد توانایی اقامت طولانی مدت بر روی محصول را داشته باشند. بین بگ پشمی طراحی حرفه ای و خاص دارد و در اغلب موارد به دلیل زیبایی هایی که دارد توسط افراد خریداری می شود. اما به طور کلی یکی از بهترین و کاربردی ترین وسیله های طبی بوده است که به تازگی توسط این شرکت بزرگ ساخته شده است.


قابلیت رویه پشمی

از آن جایی که رویه بین بگ پشمی می باشد امکان دارد تصور شود که برای استفاده افراد را دچار حساسیت می کند و یا در زمان مصرف مشکلاتی را ایجاد می نماید. اما می توان گفت که این محصول با توجه به رویه پشمی که دارد هیچ ناملایمتی را برای علاقه مندان نداشته و در مقابل می تواند نرمی و لطافت را ایجاد سازد. به طوری که در هر زمان و در هر موقعیتی میزان آرامش و راحتی موجود بر روی بدنه افزایش پیدا می کند و برای استفاده مکرر و دائمی به کار می رود. این بین بگ خاص زیبایی های ظاهری نیز داشته و به وسیله این رویه در محل های مختلف منزل به منظور دکور نیز به کار می رود. رویه با توجه به چنین پرز هایی قادر به عبور جریان هوا می باشد و بنابراین از تعریق جلوگیری می کند. از این رو افراد با استفاده طولانی مدت از آن دچار تعریق نشده و در شرایط بد و نامطلوبی قرار نخواهند گرفت. رویه پشمی قابلیت آن را دارد که به درستی برای افرادی مصرف شود که دچار حساسیت در پوست خود می باشند.این محصول از آن جایی که هوا را گردش می دهد می تواند از بروز حساسیت نیز جلوگیری کرده و این گونه عوامل را ایجاد نسازد. از این رو هر کس که به دنبال محصولی مفید می باشد خرید بین بگ پشمی به آن ها توصیه می شود.


انتخاب رنگ بدنه

رویه محصول از رنگ های شاد و متنوع تشکیل شده است که این رنگ ها قادر می باشند که به راحتی انتخاب گردند. در نتیجه برای خرید ابتدا رنگ بدنه تعیین می شود و سپس ساخت محصول انجام می شود تا وسیله مورد نظر با توجه به رنگ دلخواه افراد انتخاب گردد. رنگ بدنه در زیبایی آن نیز نقش مهمی دارد اما به طور کلی به رنگ سفید نیز جذابیت های لازم را دارد و می تواند در دسترس افراد برای استفاده مکرر قرار بگیرد.


احساس خوشایند

پرز هایی که بر روی این بدنه پشمی قرار گرفته اند تشکیل فضایی را داده است که می تواند احساس خوشایندی به افراد ببخشد. در این صورت است که علاقه مندان برای خرید این محصول بیش تر جذب می شوند و متقاضیان آن نیز روزانه در حال افزایش هستند. با استفاده از این ویژگی ها افراد می توانند در طول تایم استراحت خود تمامی شرایط راحتی و احساس لذت را تجربه کنند و داشته باشند تا در طولانی مدت دچار ناراحتی و کسالت نشده و بتوانند موقعیت مطلوبی را داشته باشند.


خرید محصول

بین بگ پشمی بزرگ با ضمانت نامه رسمی در شرکت بزرگ مبل شنی آرامش آماده خرید شما عزیزان می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...