بین بگ پشتی دار یک نفره

کد 42027

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,563,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ پشتی دار یک نفره از جمله محصولات بادوام با طراحی بدنه استاندارد بوده که با طراحی بدنه ای مناسب برای استفاده تمام رده های سنی تولید می شود. بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پارچه ضدآب بوده که انعطاف پذیری و طول عمری بالا داشته و ضدتعریق است. پس برای استراحت های طولانی مدت نیز می توانید از این محصول استفاده نمایید. بخش داخلی محصول را مواد یونولیتی تشکیل می دهد. این مواد وزن کم و نرمی بالایی دارد. در صورت استفاده به فرم بدن مصرف کننده در خواهند امد تا افراد احساس راحتی را تجربه کنند. این مواد امکان شارژ مجدد داشته تا در صورت بروز هرگونه اسیب ناشی از استفاده نادرست می توانید بع طور کامل آن را تعویض کنید. ارگونومی ساخت بدنه محصول مستطیل شکل بوده که تکیه گاهی کاملا مثلثی دارد. وزن بدنه کم محصول که تنها 5 کیلوگرم بوده موجب حمل آسان ان است. البته این وزن کم قادر بوده تا 110 کیلوگرم را تحمل کند. رنگ بدنه محصول طوسی بوده اما شما می توانید با توجه به سلیقه خود اقدام به انتخاب رنگ بدنه مدنظر خود نمایید. اگر قصد خرید این محصول را دارید توصیه می کنیم به فروشگاه مرکزی مبل شنی مراجعه کرده و یا از طریق سایت فروشگاهی آرامش اقدام به ثبت سفارش آنلاین کنید.

  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • جنس بدنه: پارچه ضدآب
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 110 کیلوگرم

بین بگ پشتی دار یک نفره

از عوامل مؤثر در فروش انواع بین بگ، دارا بودن ظاهر جذاب و زیبا است. بین بگ پشتی دار یک نفره یکی از زیباترین محصولات موجود در سایت مبل شنی آرامش می باشد که توانسته به فروش خوبی دست پیدا کند. این محصول با دارا بودن کیفیت عالی، رضایت خریداران را جلب کرده و طول عمر بالایی دارد. در ادامه این مطلب به بررسی مشخصات بین بگ پشتی دار یک نفره خواهیم پرداخت تا جهت خرید اطلاعات کاملی در مورد این محصول داشته باشید. 


ساختمان جالب و فانتزی 

این محصول طراحی شیک و خاصی دارد که در میان نمونه های بین بگ، منحصر به فرد است. نشیمنگاه این محصول به صورت مکعبی ساخته شده است و در گوشه ها منحنی می باشد. این بین بگ دارای تکیه گاهی به صورت نیم دایره است که کمی کوچک تر از عرض نشیمنگاه محصول می باشد. به همین دلیل تکیه گاه ظاهر جالبی به بین بگ داده است. پشتی بین بگ به صورت یک تکه و کاملا متصل به بدنه است و ضخامت مناسبی دارد. 


انطعاف بسیار بالا

این محصول از مواد داخلی مناسبی پر شده است. مواد داخلی این محصول مواد یونولیتی بسیار مرغوب و با کیفیت هستند که به صورت شن های ریز و بسیار سبکی می باشند. این مواد به خوبی بر روی یکدیگر حرکت می کنند و جابه جا می شوند. به همین دلیل با وارد شدن فشار مواد داخلی حرکت کرده و جابه جا می شوند و حالت ستون فقرات فرد را به خود می گیرند. به همین دلیل با نشستن هر فردی، محصول فرم مناسب بدن همان فرد را به خود می گیرد و به خوبی گودی کمر و انحنای ستون فقرات را پوشش می دهد. به همین دلیل فضای مناسبی را برای نشستن شما فراهم خواهد کرد و می توانید به مدت طولانی از این محصول استفاده کنید بدون اینکه خسته شده و یا دچار درد در بدن شوید. این محصول نشیمنگاهی ایده آل برای شما فراهم خواهد کرد که بتوانید تمامی فعالیت های نشسته خود را با کمترین میزان خستگی انجام دهید بدون اینکه به بدن شما فشاری وارد شود. هم چنین خواهید توانست به راحتی بر روی این محصول به خواب بروید. این مبل بین بگ برای استفاده در مقابل تلوزیون نیز بسیار مناسب می باشد. شما با استفاده از این محصول خواهید توانست به مدت طولانی به تماشای تلوزیون بپردازید و در مقابل تلوزیون بخوابید.


استحکام و طول عمر زیاد

مواد داخلی مورد استفاده در این بین بگ استحکام زیادی دارند. به طوری که با وارد شدن فشار زیاد دچار تغییر شکل نشده و حالت خود را از دست نخواهند داد. با نشستن افرادی با وزن زیاد و به مدت طولانی بر روی این بین بگ، محصول حالت خود را حفظ کرده و دچار کاهش حجم نخواهد شد. هم چنین وارد شدن فشار زیاد بر انعطاف این محصول نیز اثر سوء ندارد. به همین جهت بین بگ دارای تحمل وزن بالایی است و این محصول قادر می باشد تا وزنی معادل 110 کیلوگرم وزن را تحمل کند. به همین جهت در زمان خرید نیازی نیست به وزن و جثه فرد مورد استفاده توجهی نمایید. این محصول برای تمامی افراد قابل استفاده است. 


نحوه جابه جایی صحیح

برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به بین بگ در حین جابه جایی و انتقال صحیح این محصول، لازم است تا از کشیدن محصول بر روی زمین خودداری نمایید. زیرا با کشیدن این بین بگ بر روی زمین ممکن است بدنه محصول به گوشه های دیوار برخورد کرده و یا با اشیای تیز برخورد کند و دچار ساییدگی و آسیب شود. برای جلوگیری از وارد شدن آسیب در حین جابه جایی، باید محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و سپس جابه جا نمایید. این محصول دارای وزنی برابر با 5 کیلوگرم است که در مقایسه با حجم آن، وزن ناچیزی محسوب می شود. شما به راحتی می توانید این محصول را از روی زمین بلند کرده و در فضاهای مختلف مورد استفاده قرار دهید. به دلیل کیفیت بالای این محصول شما خواهید توانست این مبل بین بگ را در فضاهای باز نیز استفاده نمایید.


روش خرید

در سایت مبل شنی آرامش انواع محصولات بین بگ با کیفیتی بالا موجود هستند. شما می توانید بین بگ پشتی دار یک نفره را با قیمتی ارزان از طریق این سایت خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...