بین بگ پشتی دار بزرگسال

کد 81003

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,795,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ پشتی دار یک نفره یکی از بهترین و جدیدترین محصولات فروشگاه مبل شنی می باشد که با کمترین قیمت در این فروشگاه عرضه می گردد . این محصول دارای طرح و رنگ بندی بسیار زیبا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سلیقه های مختلف می باشد . جنس بدنه این محصول از پارچه مخملی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و ون بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . مواد داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده سبک می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همین جهت در زمان استفاده حس خوش آیندی به شما دست خواهد داد . از مهمترین ویژگی این محصول می توان به گارانتی 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . این بین بگ دارای نشیمنگاه و تکیه گاه بسیار نرم و راحت می باشد به همین جهت این محصول در لیست پرفروش ترین محصولات این فروشگاه قرار گرفته است . این محصول با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این بین بگ در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار به عنوان دکوراسیون استفاده نمایید . در قسمت کناری این محصول یک جیب طراحی شده که برای شما این شرایط را فراهم می کند که اشیا قیمتی و کوچک خود را داخل آن بگذارید . شما می توانید با مراجعه به سایت مبل شنی از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید بین بگ پشتی دار یک نفره با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 


  • طول : 100 سانتی متر 
  • عرض : 100 سانتی متر 
  • ارتفاع : 100 سانتی متر
  •  دارای طرح و رنگ بندی زیبا دارای طول عمر بالا دارای بدنه از جنس پارچه مخملی کد محصول : sandy 44267

بین بگ پشتی دار بزرگسال

داشتن ساختمان مناسب و طراحی زیبا از نقاط قوت بین بگ پشتی دار بزرگسال محسوب می شود. این محصول ساختمانی طبی دارد و برای استفاده تمامی افراد مناسب است. این محصول به دلیل داشتن طراحی مناسب، برای استفاده تمامی افراد با جثه های گوناگون و گروه های سنی مختلف مناسب می باشد. این محصول را می توان در تمامی فضاها و حتی فضاهای باز مورد استفاده قرار داد. بین بگ پشتی دار بزرسال دارای ویژگی های مناسبی می باشد که در ادامه آن را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


رویه ای مناسب و با کیفیت 

این محصول دارای رویه ای از نوعی مخمل با کیفیت و مناسب می باشد که برای استفاده به عنوان رویه بین بگ، ایده ال است. این نوع از پارچه مخملی با داشتن استحکام بالا، قابلیت استفاده به مدت طولانی و وارد شدن فشار زیاد را دارد و هر فردی می تواند از آن استفاده نماید. با وارد شدن فشار زیاد، رویه تغییر حالت نداده و دچار آسیب نخواهد شد. هم چنین این رویه با استفاده های مکرر، خراب نشده و به اصطلاح برق نمی افتد. این رویه با وارد شدن ضربه نیز خراب نمی شود و به سادگی دچار پارگی نمی شود. رویه این محصول با دارا بودن استحکام بالا در برابر ساییدگی، طول عمر زیادی دارد و تا سال ها قابل استفاده است. این رویه قابلیت تعمیر و تعویض است و به راحتی می توان آن را از بدنه اصلی جدا کرد. زیرا بر روی بدنه بین بگ یک زیپ قرار دارد که می توانید توسط آن رویه را از بدنه اصلی جدا کرده و مورد شستشو قرار دهید. این رویه را می توانید به راحتی در ماشین لباسشویی نیز بشویید. 


مشخصات ظاهری بین بگ

این محصول دارای طول 90 سانتی متر، عرض 75 سانتی متر و ارتفاع 110 سانتی متر است. نشیمنگاه این محصول فاقد دسته می باشد و تمامی عرض ذکر شده مربوط به نشیمنگاه است. به این ترتیب این بین بگ دارای ابعادی برای استفاده به صورت تک نفره است که فضایی مناسب برای استفاده تمامی افراد فراهم می کند. این محصول ظاهری زیبا و متفاوت دارد که دارای پشتی به صورت مستطیلی است. با تکیه دادن به این پشتی، سر و گردن شما در وضعیت مناسبی قرار می گیرد و تمامی ستون فقرات و شانه ها، تحت پوشش تکیه گاه قرار خواهد گرفت. ارتفاع نشیمنگاه این بین بگ نیز از سطح زمین برابر با 50 سانتی متر است که نشستن و برخاستن بر روی آن آسان می باشد و این ارتفاع کاملا استاندارد است. 


انعطاف بالای بدنه 

در تهیه این محصول از نوعی مواد داخلی استفاده شده است که دارای وزن بسیار پایین و حجم بالایی می باشند. به این ترتیب با وجود داشتن ابعادی بزرگ، این محصول از وزن بدنه پایینی برخوردار می باشد که در صورت نیاز می توانید به راحتی آن را از روی زمین بلند کرده و جابه جا کنید. در صورت نیاز شما می توانید به راحتی این محصول را در هر فضایی انتقال دهید و در هر جا به همراه خود ببرید. این مواد داخلی به صورت گلوله های بسیار ریز و کوچکی می باشند که به خوبی بر روی یکدیگر حرکت می کنند و جابه جا می شوند. به همین علت با وارد شدن فشار و نشستن فردی بر روی این بین بگ، مواد داخلی جابه جا شده و به فرمی مناسب برای بدن شخص درمی آیند. این مواد داخلی به خوبی انحنای ستون فقرات را پوشش می دهند و کمر را در وضعیت مناسبی قرار می دهند. مواد داخلی مورد استفاده در تولید بین بگ، دارای استحکام خوبی می باشند و با استفاده های طولانی مدت، دچار تغییر حالت نخواهند شد. با نشستن بر روی این محصول، مواد داخلی حجم خود را از دست نمی دهند و هم چنین انعطاف آن ها تحت تأثیر قرار نمی گیرد. شما خواهید توانست از این محصول به مدت طولانی استفاده نمایید. این بین بگ قادر است 150 کیلوگرم وزن را تحمل نماید. 


روش خرید

بین بگ پشتی دار بزرگسال را با قیمتی ارزان و کیفیتی بی نظیر از طریق سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش تهیه نمایید. در این سایت تمامی محصولات تولید شده توسط شرکت بزرگ مبل شنی آرامش با قیمتی ارزان به فروش می رسند. از طریق این سایت می توانید محصول مورد نظر خود را سفارش داده و به راحتی تهیه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...