بین بگ پشتیدارam3

کد 12004

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,979,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ چرم طبی یکی دیگر از با کیفیت ترین محصولاتی است که برای محل های مختلف استفاده می شود و دارای بدنه ای زیبا و حرفه ای  است. این محصول خاص رویه ای با جنس چرم مصنوعی دارد که دارای ضمانت نامه می باشد و دوخت آن نیز محکم و تضمینی است. از این رو دارای قابلیت شفاف بودن و براق بودن می باشد و می تواند با زیبایی که دارد در نقاط مختلف خانه به کار برود. این محصول به جهت استراحت کردن افراد در طول روز استفاده می شود و در بخش های مختلف منزل مانند نزدیک آشپزخانه و یا مقابل تی وی قرار می گیرد. در این صورت برای تماشای فیلم می توان بر روی این مبل شنی قرار گرفت و از تماشای فیلم لذت کافی را برد. در صورت داشتن کار با رایانه و یا مطالعه کتاب می توانید از این محصول کاربردی استفاده نمایید و آن را محلی برای نشستن قرار دهید. با این وجود محصولی برای استفاده مداوم می باشد و در طولانی مدت به کار می رود. از این رو می تواند جزو دسته بندی محصولاتی با طول عمر بالا باشد و در صورت بروز مشکل نیز می توان به واحد پشتیبانی محصول مراجعه کرد. با توجه به این که مبل شنی دارای ضمانت نامه رسمی است در این زمان در صورت بروز آسیب به کمک افراد می آید و شامل تعویض بدنه می شود. برای خرید بین بگ چرم طبی می توانید به کارخانه مبل شنی آرامش مراجعه کنید و محصول را با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری نمایید.

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهچرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

بین بگ پشتیدارam3

بین بگ پشتیدارam3 دارای بدنه ای اورجینال و حرفه ای بوده است و می تواند بالاترین میزان رضایت را در بین افراد کسب نماید. از این رو دارای خصوصیاتی است که شامل طبی بودن و راحتی بودن نیز می شود. برای داشتن بهترین موقعیت در زمان هایی از روز مانند عصر ها می توان محصولاتی را در نظر گرفت که به این شرایط کمک می کند و بالاترین بهره برداری را از محصولات به عمل می آورد. این بین بگ از سری جدید بین بگ های اورجینال بوده است که دارای طول عمر بالا بوده است و ضخامت زیادی در رویه خود ایجاد کرده است. ساخت این محصول با چرم مصنوعی بوده است و دارای ظاهری شیک می باشد. ظاهر این بین بگ به دلیل بهره برداری در محیط های مختلف زیبا و جذاب بوده است و می تواند زیبایی بسیار زیادی داشته باشد. در نتیجه به راحتی در خانه قرار می گیرد و در دکور منزل به دلیل ایجاد جذابیت مورد استفاده قرار می گیرد. اجزای مختلفی در این بین بگ ایجاد شده است که شامل پشتی بلندی می باشد که می تواند مزیت داشتن استراحت های روزانه داشته باشد. از این رو با توجه به این بخش های مهم و قابل اهمیت این بین بگ خریداری می شود و برای استفاده مکرر و طولانی مدت آماده شده است. مزیت های محصول به شرح زیر می باشد.


دوام و طول عمر بالا

این بین بگ خاص جزو سری محصولاتی است که می تواند نشیمن گاهی خوب را ایجاد سازد. منظور از نشیمن گاه خوب این است که دارای ویژگی های خاص است و می تواند راحت ترین حالت را برای افراد مهیا سازد. بین بگ مد نظر از نشیمنگاه خوب برخوردار است چرا که هیچ گونه نارضایتی از سوی خریداران ارائه نشده است و برای استفاده طولانی مدت افراد آماده است. در نتیجه می توان گفت که مرغوب ترین و خاص ترین بدنه را ایجاد کرده است و با تکیه بر کیفیت بالایی که دارد می توان از آن در طول سال های زیاد به راحتی استفاده کرد. برخورداری از ویژگی هایی مانند بدنه نرم و منعطف به افراد امکان خرید با خیالی آسوده را می دهد که اطمینان داشته باشند که در صورت استفاده از محصول بهترین شرایط برای راحتی آن ها ایجاد گردیده است و می تواند برای بهره برداری در طولانی مدن مورد استفاده قرار بگیرد. علاوه بر آن برخورداری از تکیه گاه و نشیمن طبی میزان استفاده از محصول را بالاتر برده و می تواند برای استفاده در تایم طولانی مشکلی را برای افراد ایجاد نسازد. به این ترتیب هر چه ساعت استفاده از بین بگ طولانی تر شود هیچ گونه خستگی و کسل بودن در افراد رخ نمی دهد و می توانند تجربه ای خاص در زمان استراحت های روزانه داشته باشند.


دوخت رویه

همان طور که در تصویر محصول مشاهده می کنید این محصول دارای برش های مختلفی در رویه می باشد که این برش ها به صورت حرفه ای ساختمان کلی بدنه را به حالت موزون در آورده اند. این بخش ها با دوختی محکم به هم متصل شده و در نهایت تشکیل این محصول خاص را داده اند. دوخت ها با ضخامت زیاد می باشد و در واقع در طراحی زیبای محصول نقش مهمی دارند. از این رو می تواند هم دارای زیبایی باشد و هم مقاومت های لازم در برابر فشار و وزن بالای افراد را ایجاد کند. به همین دلیل افرادی که دارای وزن بالا بوده اند نیز قادر می باشند که به راحتی از آن بهره مند شوند و دچار هیچ گونه مشکلی نشوند.


محل قرار دادن موبایل

در کناره محصول کیسه ای دوخته شده است که برای قرار دادن گوشی موبایل در نظر گرفته شده است. از این رو افراد در زمان استراحت قادر می باشند تا آهنگ و یا مطلب آموزشی مد نظر خود را پخش کرده و موبایل را برای جلوگیری از آسیب در داخل این کیسه قرار دهند. به همین منظور کیسه با ابعاد مناسب دوخته شده است و با جنسی مشابه با بدنه می باشد.


خرید محصول

برای داشتن این بین بگ پشتیدارam3 به روش آسان و اطمینان داشتن از کیفیت و مرغوبیت بالای محصول به سایت مبل شنی آرامش مراجعه کنید و از دسته بندی مربوط به بین بگ محصول را سفارش دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...