بین بگ پشته دار طبی

کد 42010

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,661,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ پشته دار طبی جدید ترین و با کیفیت ترین محصولی است که در روزهای اخیر وارد بازار شده است و تحولی جدید در ساخت مبل های شنی محسوب می شود. این بین بگ طبی و بزرگ است و برای افراد بلند قد نیز می تواند محیطی مناسب را ایجاد کند تا در ساعاتی از روز امکان استراحت برای آن ها وجود داشته باشد. محصول مورد نظر به نوع خاصی طراحی و تولید شده است که نظر مخاطبان و علاقه مندان را به خود جلب کرده و می تواند برای محل های مختلف استفاده شود. طراحی خاص آن در تصویر به وضوح نمایان است که دارای کف صاف و بدون تحرک می باشد که قادر به قرار گیری بر روی سطح های مختلف است و بخش رویه آن که افراد بر روی آن می نشینند نیز حالتی شیب دار داشته و به منظور راحتی افراد می باشد. با طراحی شیب دار این مبل شنی تکیه گاه و پشتی برای افراد ایجاد می شود که در زمان انجام فعالیت و استراحت به آن تکیه می دهند همچنین قوص قسمت انتهایی مبل شنی نیز محلی برای قرار گیری پاها می باشد که حالتی مطلوب و استاندارد را ایجاد می کند تا استفاده کننده در شرایط مناسبی قرار گیری و هیچ گونه ناملایماتی شامل حال آن ها نشود. این محصول دارای رنگبندی بدنه نیز می باشد که از جنس جیر است و بادوام و ملایم برای افراد ایجاد شده است. شما می توانید بین بگ پشته دار طبی برای خانه و یا اتاق خواب خود به منظور استراحت در طول روز از فروشگاه مبل شنی آرامش خریداری کنید.

طول 100 سانتی متر
عرض 70 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
جنس رویه پارچه مخملی
جنس بخش کناری پارچه مخملی
مواد داخلی مبل  یونولیت
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها انعطاف پذیر
 نرم و راحت
 قابلیت شستشو توسط
اقلام همراه-

 

بین بگ پشته دار طبی

بین بگ پشته دار طبی دارای بدنه ای استاندارد است و به سبک جدید و خاص طراحی و تولید شده است. این محصول می تواند بدن را در حالت آرامشی نگه دارد و نیز در افزایش میزان آرامش و آسایش آن ها تاثیر مهمی داشته باشد. ساخت بدنه محصول با بهترین مواد اولیه صورت گرفته است که از نظر تمامی افراد مخصوصا آن هایی که به دنبال محصولات طبی و راحتی هستند منحصر به فرد به حساب می آید. در نتیجه برای داشتن راحتی بیش تر در زمان استراحت و انجام برخی فعالیت ها می توان بین بگ پشته دار را خریداری نمود و از مزیت داشتن رویه طبی آن بهره مند شد. برای کمک کردن به نحوه قرار گیری بدن و فرم اصلی آن محصول مورد نظر دارای طراحی حرفه ای بوده است که در صورت طولانی تر شدن استفاده از محصول هیچ گونه آسیبی به بدن افراد وارد نشود و در ناحیه ستون فقرات نیز صدمه ای ایجاد نشود. از این جهت سطح شیبداری را تشکیل داده است که قوص کمر افراد را در زمان درازکشیدن پر می کند و به گونه ای خاص در قرار گیری بهتر کمر به آن ها کمک می نماید. از این رو طراحان این محصول حرفه ای بوده اند و تمامی استاندارد های لازم را در ساخت آن به کار برده اند. در صورت تمایل به داشتن این بین بگ پشته دار مطالب زیر را مطالعه کنید.


مزیت داشتن شیب در محصول

داشتن شیب در روی این سطح شیبدار که بین بگ طبی را طراحی کرده است به افراد در داشتن آرامش بیش تر کمک می کند و مهم ترین مزیت آن نیز قرار گیری استاندارد کمر بر روی محصول می باشد. در نتیجه می توان گفت که محصول مورد نظر از آیتم های استاندارد و راحتی برخوردار می باشد و می تواند نهایت آرامش و راحتی را برای تمامی سنین ایجاد سازد. همان طور که گفته شد این محصول برای تمامی سنین طراحی و تولید شده است از این رو برای تمامی آن ها سازگاری های لازم را ایجاد کرده است. بدنه به گونه ای طراحی شده است که بزرگ و کشیده بوده تا به راحتی بتوانند بر روی آن حالت دراز کش خود را داشته باشند. از سوی دیگر افراد تمایل دارند در طول روز ورزش انجام دهند و نیاز به داشتن سطح شیبدار دارند. به همین خاطر به راحتی می توانند از این محصول استفاده کنند و ورزش های روزانه خود را انجام دهند. سطح شیبدار به طور کامل قوص کمر افراد را پر می کند و از بروز کمر درد و بدن درد در صورت خوابیدن بر روی بین بگ مد نظر جلوگیری می نماید. به همین خاطر است که دارای زیبایی ظاهری نیز بوده و افراد را تحت تاثیر قرار می دهد.


رویه ضد حساسیت

در صورت استفاده طولانی مدت از این محصول رویه افراد را دچار هیچ آسیبی نمی کند. چرا که در محصولات مشابه با تماس پوست بدن با رویه افراد دچار عارضه پوستی می شوند و یا گرما و اگزما در آن ها رخ می دهد. به همین خاطر طراحان این محصول حرفه ای بدنه را با رویه ای ضد حساسیت ساخته اند تا دیگر افراد دچار مشکلات این چنینی نشوند. علاوه بر این موارد رویه در بافت خود فاقد پلاستیک می باشد به همین خاطر می تواند ضد تعریق باشد و در زمان قرار گیری بر روی آن افراد حس خوشایندی داشته باشند و دچار تعریق نیز نشوند. این رویه محلی مناسب برای خوابیدن افراد را ایجاد می سازد و برای آن ها در رسیدن به آرامش و راحتی امکانات ویژه ای را ایجاد می سازد.


محلی برای مطالعه

افراد زیادی به دنبال راحتی و آرامش در زمان مطالعه هستند که تمایل دارند این محل در دسترس آن ها باشد و به صورت مکرر به آن مراجعه کنند. در نتیجه قادر خواهند بود از این بین بگ پشته دار بهره مند شوند. چرا که این محصول موقعیت را برای استفاده طولانی مدت برای مطالعه فراهم می کند و از راحتی بسیار بالایی برخوردار است. در نتیجه برای مطالعه افراد محیطی مطلوب را ایجاد خواهد کرد. به همین خاطر در بخشی از خانه قرار می گیرد تا در هر ساعت از روز بتوان به آن مراجهه کرد.


خرید

برای خرید بین بگ پشته دار طبی به سایت مبل شنی آرامش مراجعه کنید و از دسته بندی مربوط به بین بگ محصول خود را انتخاب نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...