بین بگ پسرانه شیبدار

کد 52014

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,059,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ پسرانه شیبدار محصولی متفاوت با طراحی بدنه منحصر به فرد و استاندارد بوده که در زمان کوتاهی توانسته به محبوبیت بالایی دست یابد. ارگونومی ساخت بدنه محصول از یک نشیمنگاه مستطیلی استاندارد با تکیه گاهی مرتفع و مثلثی تشکیل می شود. این تکیه گاه تمامی سطح کمر فرد را پوشش داده به همین دلیل برای زمان استراحت های طولانی مدت و یا تماشای تلویزیون و... توصیه شده است. روکش بدنه این بین بگ را از پارچه مخمل تولید می کنند. زیرا این پارچه نرم و بادوام بوده و ساختاری ضدتعریق دارد. شما می توانید با اسودگی خاطر این نوع روکش بدنه را با اب و مواد شوینده شستشو دهید. بخش داخلی بین بگ از مواد یونولیتی تشکیل می شود. این مواد وزن کم با ساختاری نرم و انعطاف پذیر داشته که می توانند وزن بسیار بالایی را تحمل کنند. در بخش انتهای محصول یک زیپ تعبیه شده تا شما بتوانید در صورت لزوم مواد داخلی را تعویض و یا مجدد شارژ نمایید. این بین بگ یک ضمانت نامه معتبر دوساله داشته تا اسودگی خاطر مصرف کنندگان بابت طول عمر بالای محصول فراهم شود. برای خرید این بین بگ زیبا می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 130 سانتی متر
  • عرض: 110 سانتی متر
  • ارتفاع: 110 سانتی متر
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 100 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل
  • مواد داخلی: یونولیت خردشده

بین بگ پسرانه شیبدار

یکی از محصولات خاص و ویژه تولید شده برای پسران، بین بگ پسرانه شیبدار می باشد. این محصول خاص با ساختمان جالب و ویژه خود برای استفاده اغلب افراد مناسب بوده و به محیط آرامش و راحتی را هدیه می دهد. بین بگ پسرانه شیبدار یکی از محصولات جذاب تولید شده توسط شرکت بزرگ مبل شنی آرامش می باشد که در طراحی آن نهایت نوآوری به کار رفته و محصولی خاص و ویژه را ارائه کرده است. در ادامه این مطلب به نقد و بررسی این محصول می پردازیم تا جهت خرید بتوانید اطلاعاتی در خصوص این بین بگ داشته باشید. 


ساختمان جالب و ویژه

این محصول به صورت خاصی طراحی شده است. نشیمنگاه این بین بگ به صورت مربعی با گوشه های زاویه دار می باشد که ارتفاعی کوتاه داشته و به راحتی قابل استفاده است. شما به راحتی می توانید بر روی این محصول نشسته و برخیزید بدون اینکه به زانوها و کمر شما فشاری وارد شود. تکیه گاه این بین بگ نیز به صورت مثلثی تهیه شده است و فرمی هرمی شکل دارد. این پشتی ارتفاعی مناسب داشته و به راحتی می توانید به آن تکیه بدهید. پشتی این محصول به صورت شیبدار و در امتداد نشیمنگاه قرار دارد و کاملا یک تکه با نشیمنگاه طراحی شده است. این بین بگ برای استراحت فوق العاده بوده و مناسب ترین گزینه پس از یک روز سخت کاری می باشد. این محصول را می توانید در هر فضایی قرار دهید و از استراحت بر روی آن و تماشای تلوزیون و یا مطالعه لذت ببرید بدون اینکه به بدن شما فشاری وارد شود و یا دچار آسیب در قسمت های مختلف بدن شوید. 


طراحی زیبا

این بین بگ از رنگ زیبایی برخوردار است. در تولید آن از رنگ آبی ملایم استفاده شده است که رنگ سرد و آرام بخشی می باشد و به خوبی با انواع رنگ ها هماهنگ می شود. به همین دلیل به راحتی می توانید در انواع دکوارسیون از آن استفاده نمایید. 


مشخصات مواد داخلی بین بگ

در داخل این محصول از مواد داخلی یونولیتی استفاده شده است. این نوع از مواد داخلی دارای وزن بسیار کمی هستند و حجم بالایی دارند. به این ترتیب وزن این محصول برابر با 5 کیلوگرم می باشد که شما به راحتی می توانید آن را از سطح زمین بلند کرده و جابه جا نمایید. به این ترتیب شما قادر خواهید بود این محصول را در فضاهای مختلف به همراه خود برده و در صورت نیاز به راحتی آن را انتقال دهید. این مواد داخلی ظاهری مانند شن های ریزی دارند که بر روی یکدیگر حرکت می کنند. به همین جهت این محصول انعطاف بسیار زیادی دارد که در صورت نشستن افراد بر روی آن، مواد داخلی جابه جا شده و به خوبی تمامی انحنای بدن را پوشش می دهد. با این وجود بین بگ به فرمی دقیقا مشابه بدن شما تبدیل می شود و شما قادر خواهید بود به راحتی از آن به مدت طولانی استفاده کنید بدون اینکه کوچک ترین فشاری متوجه بدن شما باشد. از دیگر ویژگی های این مواد داخلی داشتن استحکام بالا است. این مواد داخلی دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار هستند و در صورت وارد شدن فشار زیاد، حالت خود را از دست نداده و دچار آسیب نمی شوند. با وارد شدن فشار زیاد در اثر نشستن افرادی با وزن بالا بر روی این محصول، بین بگ حجم خود را از دست نمی دهد و دچار کاهش انعطاف نیز نخواهد شد.به همین دلیل این محصول قادر است وزنی برابر با 100 کیلوگرم را تحمل کند بدون اینکه به آن آسیبی برسد.


خرید مواد داخلی 

در صورت برخورد آب و مایعات دیگر با مواد داخلی، این مواد به هم چسبیده و سفت خواهند شد. به همین جهت از حجم آن کاسته شده و دیگر انعطاف سابق را نخواهند داشت. در صورت وارد شدن آسیب به بدنه بین بگ می توانید مواد داخلی بین بگ را از سایت مبل شنی آرامش تهیه کنید و با مواد قبلی جایگزین نمایید. در این صورت بین بگ به کیفیت اولیه بازگشته و مانند روز اول خواهد بود.


راهنمای خرید

برای تهیه انواع بین بگ به سایت مبل شنی آرامش مراجعه کنید تا بهترین انواع این محصول را تهیه کنید. هم چنین بین بگ پسرانه شیبدار را می توانید با قیمتی ارزان از طریق سایت مبل شنی آرامش خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...