بین بگ پرنس

کد 32014

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,781,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ پرنس محصولی بی نظیر از شرکت مبل شنی آرامش می باشد که با تازگی طراحی و تولید شده است و می تواند راحتی را برای افراد مهیا سازد. این محصول طبی برای قرار گیری در محل های کوچک طراحی شده است و به صورت کم جا در اختیار افراد قرار می گیرد تا بتوانند در هر فضایی از آن بهره مند شوند. این مبل شنی دارای رویه ای با ضخامت است که دوام بالایی را شامل حال مجموعه کلی راحتی می نماید و طول عمر زیادی نیز دارد. به همین جهت با خرید این محصول می توانید مدت زمان طولانی را از آن بهره مند شوید و بهترین شرایط را تجربه کنید. محصول مورد نظر از آن جایی که گرد طراحی شده است ساختمان نرم و منعطفی دارد و در هر قسمت از آن می توان نشیمن را ایجاد کرد. چرا که مواد درونی به میزان لازم بوده و ایجاد محلی راحتی و فرورفته بر روی محصول می کند تا افراد در زمان استراحت بتوانند حالت مطلوبی را کسب نمایند. این محصول دارای دستگیره نیز می باشد که به جهت حرکت دادن آن طراحی شده است و می تواند در محل های مختلف به این وسیله تکان بخورد و تغییر فضا دهد. رویه محصول دوام بالایی در برابر ضربه و برخورد های افراد دارد به گونه ای که می توان طولانی مدت از آن بهره گرفت و آسیبی در آن رخ ندهد. برای خرید و داشتن این بین بگ گرد اصل با بدنه اورجینال و فابریک می توانید به فروشگاه مبل شنی آرامش مراجعه کنید و محصول را در اسرع وقت خریداری نمایید.

عرض 100 سانتی متر
طول 100 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
پارچه رویه قابل تعویض
رنگ بدنه رنگبندی متنوع
جنس بدنه پارچه جیر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 130 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

بین بگ پرنس

بین بگ پرنس محصولی جذاب و خاص بوده است و با استحکام بالا به شکل مبل های پارچه ای و چوبی ساخته شده است. این محصول از ساختمانی محکم تشکیل شده است که برخلاف محصولات مشابه از بدنه ای گرد برخوردار نمی باشد و در واقع به شکل خاصی طراحی شده است. از این رو اگر تمایل به داشتن بین بگ می باشید که از خصوصیاتی مانند نرمی و راحتی برخوردار است و دارای قابلیت منعطف بودن می باشد اما در عین حال استحکام لازم را نیز دارد می توانید این محصول را انتخاب کرده و در طول سال های زیاد از مزیت داشتن آن بهره مند شوید. بین بگ پرنس بدنه ای اورجینال دارد و در دوام بالا می باشد. در نتیجه می توان گفت که جزو برترین محصولات در سال های اخیر بوده است که با تحت تاثیر قرار دادن عده ای از افراد توانسته طرفداران زیادی را به خود جلب نماید. با این حساب فروش این محصول نیز بالا بوده است و بر اساس تقاضای افراد گونه های دلخواه را ارائه می دهد. بین بگ مد نظر از زیبایی بسیار زیادی برخوردار می باشد و از قسمت هایی تشکیل شده است که طرفداران آن را افزایش داده است و توانسته نهایت رضایت را برای خریداران ایجاد نمایند. از این رو تمامی افراد هم به دلیل داشتن زیبایی محصول را انتخاب می کنند و هم به جهت داشتن دوام بالای محصول آن را خریداری می نمایند. جهت ثبت سفارش خود ابتدا مطالب زیر را مطالعه کنید.


طراحی حرفه ای و کم جا

بین بگ مد نظر از سری مبل های شنی می باشد که دارای استحکام لازم است و به شکل مبل های دیگر ساخته شده است. برخورداری از نشیمنی راحت و طبی در بدنه ای محکم از مزیت های طراحی این محصول می باشد که افراد را راغب به خریداری این مبل شنی می کند. در نتیجه قابلیت های ایجاد شده در مبل شنی زیاد بوده و می تواند بهترین ویژگی ها را شامل شود. مبل شنی طراحی به روز و خاص دارد و از تکیه گاهی بلند تشکیل شده است. این تکیه گاه از استحکام بالایی برخوردار می باشد به طوری که با تکیه بر آن دچار واژگونی نشده و حالت کلی خود را از دست نمی دهد. این محصول بر خلاف سایر مبل های شنی که دارای قابلیت شکل پذیری می باشند این خصوصیات را ندارد و بدون تغییر در ظاهر خود مورد استفاده دائمی افراد قرار می گیرد. به طوری که توانسته در دوام و طول عمر بالا بدون ایجاد تغییر حالت مورد استفاده قرار بگیرد و راحتی بسیار زیادی را برای خریداران و استفاده کنندگان مهیا سازد. از این رو خرید مبل شنی به میزان بالایی بوده است و رضایت خاطر را برای افراد ایجاد می کند.


طراحی زیبای محصول

علاوه بر این که بدنه به صورت محکم و با استحکام ساخته شده است از طراحی ویژه ای برخوردار می باشد که می توان آن را برای استفاده مداوم در محل قرار داد. از این رو در دکوراسیون خانه می توان در محلی مناسب محصول طبی را قرار داد و از وجود زیبایی های آن نیز نهایت بهره برداری را به عمل آورد. طرح ارائه شده از این محصول که به صورت مبل می باشد در نظر افراد محبوب بوده و می تواند بهترین گزینه را ایجاد سازد. از این رو هر کس که به دنبال محصولی بی نظیر و منحصر به فرد می باشد قادر خواهد بود که به راحتی این محصول را تهیه کرده و از زیبایی های آن نهایت بهره برداری را به عمل آورند. با توجه به این که زیبایی زیاد محصول سبب محبوبیت می شود جزو پر فروش ترین محصولات طبی و راحتی نیز محسوب می گردد.


رضایت افراد

از آن جایی که مبل شنی از مزیت زیبایی و طبی بودن برخوردار است آیتم های محبوب از نظر مخاطبان را نیز داشته و می تواند به درستی برای آن ها علاقه مندی ایجاد سازد. علاوه بر این موارد از نظر دوام و طول عمر از بدنه ای مقاوم برخوردار است. از این رو تا به هنگام توانسته رضایت افراد را به خود جلب کند و هیچ گونه نارضایتی نیز گزارش نشده است.


خرید

بین بگ پرنس دارای قیمت مناسب می باشد و در سایت رسمی مبل شنی آرامش با ضمانت نامه رسمی به فروش می رسد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...