بین بگ هیراد

کد 53016

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,759,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ هیراد یکی دیگر از پرفروش ترین بین بگ های موجود در بازار با طراحی بدنه منحصر به فرد و ساختاری کاملا کاربردی بوده که طول عمر بسیار بالایی دارد. این بین بگ را می توانید در زمان خواب نیز استفاده کرده و از نرمی و راحتی بالای بدنه آن لذت ببرید. روکش بدنه محصول را از مرغوبترین نوع پارچه مخمل طراحی و تولید کرده اند. روکش های مخمل دارای ویژگی های منحصر به فردی بوده که موجب رضایتمندی مصرف کنندگان می شود. در این بین می توانیم به توان تحمل وزن و فشار بالا بدون افت کیفیت ، ضدتعریق بودن ، بادوام بودن ، قابل شستشو بودن به وسیله آب و مواد شوینده و... اشاره کرد. البته محصول دارای یک گارانتی معتبر دوساله نیز بوده که تضمینی بر طول عمر بالای آن به شمار می رود. این گارانتی را در زمان خرید دریافت خواهید کرد. مواد تشکیل دهنده بین بگ مانند تمام تولیدات نمایندگی مرکزی مبل شنی از بهترین نوع مواد یونولیتی با ساختار خرد شده می باشد. این مواد سبک بوده اما می توانند وزن بسیار بالایی را تحمل کنند. به همین دلیل بدنه محصول 150 کیلوگرم تحمل وزن داشته و استفاده از آن حتی برای افراد با وزن بالا کاملا مناسب می باشد. شما می توانید برای تغییر حالت فرم بدنه محصول میزان مواد یونولیتی را به راحتی کم یا زیاد کنید. این بین بگ از ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل برخوردار بوده که تیکه گاهی مثلثی دارد. ارتفاع بدنه محصول کم بوده پس برای استراحت گزینه مناسبی به شمار می رود. برای خرید بین بگ با قیمت مناسب و طول عمر بالا می توانید به فروشگاه مرکزی مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • طول: 170 سانتی متر
  • عرض: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 120 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل
  • دارای ضمانت نامه معتبر

بین بگ هیراد از با کیفیت ترین و مناسب ترین بین بگ ها بوده که بصورت بسیار راحت، شیک و تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که طرفداران بسیاری داشته و از فروش بالایی برخوردار است. این محصول برای استفاده در اتاق های خواب و نشیمن طراحی شده و در واقع دارای طراحی بدنه راحتی بوده که می تواند هنگام استفاده احساس بسیار راحتی را به مصرف کننده منتقل کند. محصولی که برای استفاده تمام سنین بخصوص جوانان و بزرگسالان ساخته شده و هیچ محدودیت سنی برای استفاده از آن وجود نخواهد داشت و این محصولی ساخته شده توسط شرکت اینتکس در مدل و طرح جدید بوده که از کیفیت و راحتی بسیار خوبی برخوردار است. این نوع بین بگ بیشتر برای استفاده در فضای داخل منزل و حتی مسافرت ها طراحی شده و به دلیل داشتن وزن و حجم کم از قیمتی بسیار مناسب نیز بهره مند است. کالایی که توسط شرکت اینتکس به سراسر ایران عرضه می شود و لازم به ذکر است در ادامه مطلب برای آشنایی با این مبل به بررسی دقیق تر آن خواهیم پرداخت.

طراحی تکیه گاهی مناسب و راحت

این بین بگ دارای تکیه گاهی می باشد که بسیار استاندارد بوده و نیز می تواند سر، گردن و کمر شما را در موقعیت مطلوبی قرار دهد. علاوه بر این موارد تکیه گاه به گونه ای طراحی شده که کمر و بخش پشتی افراد را فرا می گیرد و می تواند سبب آرامش بیش تر آن ها باشد. به همین خاطر است که افرادی که دارای مشکلات ستون فقرات می باشند به آسانی این محصول را مورد استفاده قرار می دهند.

قابل استفاده در محیط های مختلف

ظااهر محصول و نیز طراحی مناسب این بین بگ سبب استفاده آن، در محل های مختلف شده و به این صورت توانسته تا آرامش و راحتی را برای تمامی افراد ایجاد سازد. امکان استفاده از این محصول در منزل و محل کار نیز وجود داشته چرا که هم بدنه ای مقاوم دارد و هم با طول عمر بالا می تواند قابلیت نرمی و لطافت خود را حفظ کند اما برخی از علاقه مندان تمایل به استفاده از محصول در بیرون از خانه را دارند و یا به داشتن محصول در مسافرت ها نیاز دارند، به همین دلیل بدنه آن به گونه ای سازگار با محیط طراحی شده است و قابلیت حمل آسان را نیز دارد. به این صورت هر کس که علاقه به داشتن این وسیله کاربردی دارد می تواند در محل های مختلف و گوناگون به راحتی از آن استفاده نماید.

کاربرد بالای محصول

برخی از افراد در طول روز نیاز به داشتن آرامش در زمان انجام برخی کار ها دارند و تمایل دارند که این کار را بیشتر،  بهتر و البته راحت تر انجام دهند. از سوی دیگر کاربردی که در این محصول وجود دارد این امکان را ایجاد کرده است که در محل های مختلف بدنه را قرار داد و از آن استفاده کرد. برخی دیگر از علاقه مندان نیز این محصول را برای انجام برخی حرکات ورزشی نیاز دارند و همواره برای انجام این کار ها نشیمنی راحت نیاز می باشد. از این رو از این بین بگ استفاده می کنند.

نحوه سفارش

این محصول به دلیل طراحی جالب و جذابی که داشته توانسته فروش بالایی را در فروشگاه اینتکس تجربه کند شما نیز برای تهیه این محصول می توانید آن را از همین صفحه در نمایندگی اینتکس سفارش داده و آن را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...