بین بگ منعطف راحتی

کد 51013

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,273,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ منعطف راحتی یکی از زیباترین و منحصر به فردترین نمونه محصول های تولید شده برای رده سنی بزرگسال توسط نمایندگی مبل شنی بوده که به تازگی روانه بازار شده است. این محصول ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل داشته که تکیه گاه ان به صورت سرخود بوده و تمامی سطح کمر شخص را پوشش می دهد. رنگ بدنه محصول ابی بوده اما تولید کننده برای رفاه حال مصرف کنندگان امکان انتخاب رنگ بدنه بر اساس سلیقه افراد در فراهم اورده است. این محصول را می توانید برای استراحت و تماشای تلویزیون و... به راحتی استفاده کنید. وزن بدنه 2 کیلوگرمی محصول موجب شده تا شما به راحتی بتوانید ان را جا به جا نمایید. روکش بدنه این محصول از پارچه پلی استر با ساختاری ضدتعریق و ضداب بوده که در برابر فشار و ضربه مقاوم است. مواد داخلی محصول را از نوع یونولیت خرد شده انتخاب می شود. زیرا این مواد وزن کم و ساختاری منعطف داشته که می توانند وزن بسیار بالایی را تحمل کنند. در بخش زیر محصول یک زیپ بوده که می توانید از ان طریق مواد داخلی را تعویض و یا مجدد شارژ نمایید. برای خرید این محصول با قیمت و کیفیتی مناسب می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه کنید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 60 سانتی متر
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم
  • جنس بدنه: پلی استر
  • وزن بدنه: 2 کیلوگرم
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

بین بگ منعطف راحتی

محصولات متفاوت همواره بیشتر مورد علاقه خریداران واقع شده و افراد بیشتری به استفاده از این محصولات تمایل نشان خواهند داد. علاوه بر این لازم است تا در طراحی های خاص، کاربردهای بیش تری لحاظ شود تا توجه خریدار جلب شده و محصول به فروش بالایی دست پیدا نماید. بین بگ منعطف راحتی یکی از زیباترین محصولات خاص می باشد که دارای طراحی ویژه ای بوده و شما می توانید در حالت های گوناگون از این محصول استفاده نمایید. در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی مشخصات این محصول بپردازیم. 


ظاهری متفاوت و خاص 

این محصول دارای ساختمانی خاص می باشد و کاربردهای بی نظیری دارد. بین بگ منعطف دارای ساختمانی به صورت مربعی بوده و که از وسط تا شده است و به دو بخش نشیمنگاه و تکیه گاه تقسیم می شود. این نشیمنگاه ارتفاعی مناسب دارد و به راحتی می توانید بر روی آن نشسته و برخیزید. تکیه گاه محصول نیز ارتفاعی استاندارد داشته که به خوبی ستون فقرات را پوشش داده و به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی بر روی این بین بگ به استراحت بپردازید. این محصول خاص با طراحی جذابی که دارد قابلیت استفاده در فضاهای متفاوت را به شما خواهد داد. هم چنین برای خواب نیز به راحتی می توان از این محصول استفاده نمود. رنگ این محصول آبی زیبایی می باشد که مورد علاقه اغلب افراد واقع شده و به خوبی با دکوراسیون هماهنگ می شود. 


نوع رویه محصول

برای رویه این محصول از دو نوع پارچه استفاده شده است. لایه داخلی پوشش محصول که از نوعی پارچه با استحکام بسیار بالایی تهیه شده است. این لایه داخلی وظیفه دارد تا مواد داخلی بین بگ را نگه داری کرده و از نشت این مواد داخلی به بیرون جلوگیری نماید. این نوع پارچه استحکام مناسبی دارد تا بتواند به خوبی از مواد داخلی نگه داری کند. لایه خارجی رویه بین بگ نیز از نوعی پارچه پلی استر تهیه شده است که فوق العاده نرم و لطیف بوده و ضد حساسیت می باشد. به طوری که تمامی افراد حتی افرادی که دارای حساسیت های پوستی می باشند و یا کودکان به راحتی می توانند از این بین بگ استفاده نمایند بدون اینکه دچار مشکلات پوستی شوند. از دیگر ویژگی های این رویه دارا بودن استحکام بالا می باشد. این رویه دارای مقاومت بالایی بوده که با وارد شدن فشار زیاد و نشستن افرادی با وزن زیاد، دچار تغییر حالت نشده و به اصطلاح شل نخواهد شد. این رویه را می توانید به راحتی در ماشین لباسشویی مورد شستشو قرار دهید. بر روی پوشش بین بگ، یک زیپ مخفی تعبیه شده است که توسط آن می توانید رویه را از بدنه اصلی جدا کنید و توسط مواد شوینده بشویید. در لایه داخلی نیز زیپ وجود دارد که امکان دسترسی به مواد داخلی را برای شما فراهم می کند. لایه خارجی رویه در برابر پارگی و ساییدگی مقاوم می باشد و به سادگی دچار آسیب نخواهد شد. این پارچه طول عمر بالایی دارد و تا سال ها قابل استفاده است. در صورت بروز آسیب به مواد داخلی شما می توانید به راحتی رویه محصول را از بدنه اصلی جدا کرده و تعمیر کنید. هم چنین در صورت تمایل می توانید رویه جدیدی را از سایت مبل شنی آرامش تهیه نمایید و با رویه قبلی تعویض نمایید. این قابلیت در زمان تغییر دکوراسیون نیز به کمک شما آمده و شما را از خرید بین بگ جدید بی نیاز می کند. به این ترتیب شما می توانید با تعویض رویه، محصولی مطابق با دکوراسیون جدید داشته باشید. 


نحوه جابه جایی صحیح

برای جابه جایی صحیح این محصول لازم است تا بین بگ را در زمان انتقال از سطح زمین بلند کرده و حمل نمایید. با توجه به انتخاب مواد داخلی مناسب، این محصول از وزن کمی برخوردار می باشد که شما میتوانید آن را به راحتی از سطح زمین بلند کرده و انتقال دهید. این محصول از مواد داخلی سبک و با حجم بالا بهره مند می باشد که شما می توانید به راحتی آن را در صورت نیاز جابه جا کنید. در زمان تماشای تلوزیون بین بگ را به مقابل تلوزیون برده و در زمان استفاده از لپ تاپ به اتاق انتقال دهید. 


روش خرید

بین بگ منعطف راحتی را با قیمتی ارزان و کیفیت بی نظیر از طریق سایت مبل شنی آرامش تهیه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...