بین بگ مخمل یک نفره

کد 22083

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,804,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ مخمل یک نفره از جمله محصولات ساده و شکیل تولید شده برای تمامی سنین توسط نمایندگی رسمی مبل شنی بوده که با قیمت مقرون به صرفه و بدنه باکیفیت طراحی و روانه بازار می شود. پارچه استفاده شده برای روکش بدنه این بین بگ از نوع مخمل انتخاب شده است. زیرا این نوع پارچه استحکام بالایی داشته و در اثر استفاده طولانی نیز مانند روز اول زیبا و سالم باقی خواهد ماند. این نوع روکش بدنه را می توانید به راحتی با اب و مواد شوینده شستشو دهید و نگرانی بابت افت کیفیت آن نداشته باشید. از جمله ویژگی های خوب این بین بگ می توان به تحمل وزن بالای که در حدود 180 کیلوگرم بوده و ساختار نرم بدنه آن اشاره کرد. این ویژگی ها به دلیل انتخاب مواد داخلی بین بگ ایجاد شده که از نوع یونولیت خرد هستند. مواد یونولیتی وزن کم داشته و می توانند با توجه به ساختار منعطف خود تغییر حالت بدهند. برای راحتی شما این یونولیت های خرد شده داخل آستر قرار گرفته سپس روکش مخملی بر روی آنها قرار گرفته است. از طریق یک زیپ که بر روی بدنه بین بگ تعبیه شده می توانید در زمان شستشو این مواد را خارج کنید. لازم به ذکر بوده مواد یونولیتی قابلیت تعویض و یا شارژ مجدد دارند. این بین بگ نیز ماننده تمامی محصولات نمایندگی مرکزی مبل شنی دارای ضمانت نامه معتبر 2 ساله می باشد. رنگ بدنه محصول کرم انتخاب شده است. رنگ کرم قابلیت هماهنگ شدن با تمامی رنگ های دکوراسیون داخلی را دارد. البته در صورت تمایل می توانید رنگ روکش بدنه را شخصا سفارش بدهید. با توجه به وزن بدنه 6 کیلوگرمی بین بگ افراد می تواند حمل اسانی را تجربه کنند. برای خرید محصول می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • قطر: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • تحمل وزن: 80 کیلوگرم
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل
  • دارای رنگبندی بالا
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

بین بگ مخمل یک نفره

در زمان خرید محصولات شنی راحتی لازم است به نکات زیادی توجه شود تا در نهایت خریدی مطلوب داشته باشیم. کاربردهای گسترده، امکان استفاده در فضاهای متفاوت، ابعادی مناسب، بدنه ای راحت و طبی، دارا بودن کیفیت و دوام بالا، داشتن ظاهری زیبا و جذاب و ... همگی از ویژگی های یک بین بگ مناسب جهت خرید به شمار می رود. محصول مورد نظر باید با فضایی که قصد استفاده در آن جا را دارید هماهنگی داشته باشد تا بتوانید رضایت کامل از خرید کسب کنید. برای این منظور لازم است تا اطلاعاتی کافی در خصوص محصول کسب نمایید تا بتوانید با شناخت کافی نسبت به خرید اقدام کنید. بین بگ مخمل یک نفره یکی از محصولات تولید شده توسط کارخانه بزرگ مبل شنی آرامش است که با دارا بودن زیبایی ظاهری و کیفیت بالا و ساختمان کاربردی توانسته فروش بالایی را از آن خود کند. در ادامه این مطلب به نقد و بررسی بین بگ مخمل یک نفره خواهیم پرداخت. 


ساختمانی جالب و راحت

این محصول دارای ساختمانی به صورت خاص است که طراحی ویژه ای دارد. در طراحی بدنه این محصول تمامی نکات لازم جهت داشتن بدنه ای راحت و طبی لحاظ شده است به طوری که شما به راحتی قادر خواهید بود تا ساعت های طولانی بر روی این محصول نشسته و به استراحت بپردازید. هم چنین می توانید به راحتی با استراحت بر روی این بین بگ، خستگی یک روز کاری را از تن خود دور کنید. نشیمنگاه این محصول کاملا بزرگ و جادار است و برای تمامی افراد با جثه های گوناگون مناسب می باشد. شما به راحتی قادر خواهید بود بر روی این نشیمنگاه به صورت مکرر نشسته و برخیزید بدون اینکه فشاری به زانوها و کمر وارد شود و یا دچار درد در این قسمت ها شوید. به علت داشتن ارتفاعی مناسب در قسمت نشیمنگاه, در زمان نشستن کف پاهای شما به طور کامل بر روی زمین قرار می گیرد و از آویزان شدن پاها جلوگیری می شود. بنابراین خواهید توانست ساعت های طولانی را به صورت نشسته بر روی این بین بگ سپری کنید بدون اینکه در قسمت ران پاها دچار آسیب شوید. شما قادر هستید با استفاده از این بین بگ تمامی فعالیت های خود را که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند، بدون کوچک ترین میزان خستگی انجام دهید و از نشستن طولانی مدت خسته نخواهید شد. بدنه طبی این بین بگ برای افرادی که بیش تر وقت خود را به صورت نشسته سپری می کنند، ایده آل است. این محصول خصوصا برای سالمندان که استخوان های شکننده و فرسوده دارند و اغلب نیازمند استراحت بیش تر هستند نیز مناسب می باشد. 


موارد استفاده 

این بین بگ دارای رویه ای به رنگ روشن است که به راحتی با اغلب فضاها و دکوراسیون های مختلف هماهنگ می شود و می توان از آن در هر محیطی استفاده نمود. هم چنین با توجه به ابعاد مناسب این محصول در گروه محصولات کم جا قرار دارد و در هر محیطی قادر به استفاده از آن خواهید بود. در هر محیطی حتی فضاهای کوچک آپارتمانی می توانید این محصول را قرار داده و به راحتی از آن استفاده نمایید. قطر این بین بگ برابر با 90 سانتی متر است که به راحتی در فضاهای گوناگون جای می گیرد و محیطی دنج و راحت برای استراحت عصرگاهی و یا استفاده از لپ تاپ و موبایل برای شما ایجاد می کند. شما می توانید ساعت های طولانی بر روی این بین بگ نشسته و به تماشای تلوزیون بپردازید و یا کتاب مورد علاقه خود را مطالعه کنید. جابه جایی این محصول نیز بسیار ساده خواهد بود. به دلیل استفاده از مواد داخلی یونولیتی، وزن این محصول برابر با 6 کیلوگرم است که در مقایسه با حجم آن، وزن ناچیزی محسوب می شود. در صورت نیاز شما می توانید به راحتی این بین بگ را از روی زمین بلند کرده و جابه جا کنید. هم چنین قادر خواهید بود در هر فضایی حتی در زمان گردش و مسافرت این محصول را به همراه خود ببرید و از داشتن نشیمنگاهی راحت و نرم لذت ببرید.


روش خرید

برای تهیه بین بگ مخمل یک نفره با مراجعه به سایت مبل شنی آرامش، با ارزان ترین قیمت این محصول را خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...