بین بگ مخمل گرد راحتی

کد 22043

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,068,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ مخمل گرد راحتی یکی دیگر از تولیدات پرفروش تولید مبل شنی ارامش در سال جاری بوده که برای استفاده در تمام سنین توصیه می شود. این محصول زیبا با ظاهری ساده و در عین حال شیک طراحی شده به همین دلیل برای استفاده در فضاهای داخل منزل و یا دفتر کار توصیه شده است. بدنه انعطاف پذیر محصول موجب شده تا شما در زمان استفاده احساس راحتی بالایی را تجربه کرده و تکیه گاه محصول می تواند تمامی سطح کمر شما را پوشش بدهد. به همین دلیل در زمان انجام امور روزمره مانند مطالعه و یا استراحت فضایی مناسب برای شما مهیا خواهد کرد. این بین بگ زیبا از تنوع رنگبندی بدنه بالایی برخوردار بوده به همین دلیل می توانید در زمان خرید رنگ بدنه محصول را متناسب با سلیقه خود شخصا سفارش بدهید. این محصول را با روکش بدنه از بهترین نوع مخمل لطیف و نرم طراحی و تولید کرده اند. این نوع روکش بدنه باداوم بوده و در برابر وزن و فشار بالا دچار اسیب نخواهد شد. شما می توانید به راحتی از ساختار ضدتعریق آن لذت برده و در صورت لزوم با آب و مواد شوینده این پارچه را شستشو بدهید. مواد تشکیل دهنده داخل بین بگ نیز مانند سایر نمونه های مشابه از نوع یونولیت خرد شده انتخاب شده است. مواد یونولیتی نرم و منعطف بوده و در کنار ساختار سبک خود می توانند وزن بسیار بالایی را بر روی بدنه تحمل کنند. شما برای تغییر حالت بدنه محصول می توانید میزان مواد یونولیتی داخل آن را کم یا زیاد کرده تا احساس ارامش داشته باشید. برای خرید محصول می توانید به فروشگاه رسمی مبل شنی مراجعه نمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای تنوع رنگبندی بدنه
  • دارای طول عمر بالا
  • دارای گارانتی معتبر 2 ساله

بین بگ مخمل گرد راحتی از سری محصولات جدید تولید شده توسط این نمایندگی بوده که طرح و رنگ بسیار متفاوت و زیبایی دارد و همینطور از مواد اولیه با کیفیت با راحتی بی نظیر تولید شده این بین بگ یکی از بهترین محصولات تولید شده با نرمی و راحتی بسیار بالایی می باشد که از فروش بالایی برخوردار بوده و تاکنون توانسته رضایت بسیاری از علاقه مندان را به دنبال داشته باشد. این کالا راحتی به گونه ای طراحی شده که هنگام نشستن و ریلکس کردن بر روی آن تمامی اعضای بدن مصرف کننده را در بر می گیرد تا شخص مصرف کننده احساس راحت و آرامش داشته و در صورت استفاده طولانی مدت شکل خود را از دست نمی دهد و مجددا به حالت اولیه برگشته و فرم خود را حفظ می نماید. این محصول یکی از راحت ترین بین بگ های تولید شده بوده که دارای رنگبندی متفاوتی است که در صورت سفارش می توان رنگ مورد نظر خود را به صورت سفارشی نیز تهیه نمود. ما قصد داریم تا این محصول فوق العاده را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم پس اگر قصد خرید این بین بگ فوق العاده را دارید بهتر است با تمامی ویژگی های خاص و منحصر به فرد این محصول آشنا باشید.

فرم پذیری و طول عمر بالا

این محصول در واقع دارای رنگبندی و طرح های متنوعی بوده که در زمان خرید شما می توانید رنگ مورد نظر را به صورت تلفنی در شرکت اینتکس سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان تولید و برای شما ارسال شود. اما طراحی این محصول به صورتی است که از فرم پذیری بالایی برخوردار بوده تا افراد هنگام استفاده شکل مورد نظر را طبق نیاز و سلیقه خود به آن بدهند. همچنین این کالا از مواد داخلی با کیفیت و درجه یک ساخته شده و به همین دلیل دارای طول عمر بالا و انعطاف پذیری عالی می باشد و بدنه اصلی محیطی بسیار نرم و راحت را برای نشستن ایجاد کرده است.

 قابلیت تغییر میزان مواد داخلی

از دیگر ویژگی های خاص این بین بگ امکان تغییر دادن میزان نرمی و سفتی آن است، برای مثال زمانی که افراد به محصولی با نشیمنگاه محکم و سفت نیاز دارند میزان مواد داخلی آن را بیشتر کرده و بر عکس زمانی که تمایل به سطحی منعطف دارید باید از میزان مواد داخلی آن کم کرده تا در آن فضای خالی ایجاد شده و محصول بتواند به بهترین شکل در برگیرنده شخص استفاده کننده باشد. البته لازم به ذکر است تمام این اقدامات باید با توجه به نیاز و سلیقه مصرف کننده صورت گیرد.

سخن پایانی و نحوه سفارش

اگر شما نیز به دنبال محیطی راحت و آرامش بخش برای استراحت طولانی مدت و... هستید پیشنهاد ما به شما این محصول منحصر به فرد است. این محصول دارای بهترین و زیباترین رنگبندی های شاد و جذاب بوده که بسیار مورد توجه تمامی افراد با سلیقه های مختلف قرار گرفته و همینطور لازم به ذکر است، این محصول با آخرین استاندارد های دنیا طراحی شده که شما می توانید آن را با رنگبندی و طراحی متفاوت طبق نیاز و سلیقه خود سفارش دهید. شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس این محصول را به راحتی و در کمترین زمان ممکن تهیه کنید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...