بین بگ مخمل محکم

کد 32001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,750,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ مخمل محکم بهترین گزینه برای استراحت در طول روز است وبه دلیل زیبایی که دارد می تواند برای دکور منزل مناسب ترین فضا را ایجاد سازد. زیبایی موجود در بدنه سبب جلب رضایت افراد شده است و می تواند محصول را به محصولی با طول عمر بالا تبدیل نماید. از این رو بهترین گزینه برای خرید افراد می باشد. بدنه ای مبل شنی دارای جنس مخمل می باشد که بر روی آن طرح های راه راه وجود دارد. این طرح ها در افزایش جذابیت محصول نقش زیادی دارد و می تواند آن را به محصولی خاص و منحصر به فرد تبدیل کند. به همین خاطر است که از مبل شنی در محیط هایی مانند ویلا استفاده می کنند و به عنوان نشیمنگاه های طبی دیگر آن را به کار می برند. استفاده از این محصول خاص به راحت ترین صورت شکل می گیرد. مبل شنی رویه ای منعطف دارد که زمانی که افراد بر روی آن می نشینند و می تواند فضا را برای استراحت آن ها مهیا سازد و بدن را نیز بر روی محصول محصور سازد. از این رو بدن قادر به کسب محلی راحت و نرم می شود و می تواند مدت زمان طولانی تری را بر روی محصول به این صورت بگذراند. این محصول سبب ایجاد مزیتی شده است که افراد سنگین وزن نیز به راحتی بتوانند از وجود آن بهره مند شوند و بهترین شرایط را داشته باشند. به جهت خرید بین بگ مخمل محکم به تولیدی مبل شنی آرامش مراجعه کنید و آن را به سرعت سفارش دهید.

طول120 سانتی متر
عرض120 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهمخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

بین بگ مخمل محکم از سری بین بگ های بسیار با کیفیت و مدرن بوده که جدیدا و در رنگبندی های متنوع روانه بازارهای جهانی شده است. این بین بگ مخمل زیبا دارای بدنه ای از جنس پارچه مخملی است که از کیفیت و مقاومت بالا در برابر فشار، انواع ضربه ها و ساییدگی برخوردار می باشد و به هنگام نشست و برخواست از آن و یا کشیده شدن بدن بر روی بین بگ، هیچ گونه ساییدگی در بدن برای شما ایجاد نخواهد شد. این بین بگ یک محصول بسیار نرم، راحت، قابل خرید آسان و تحویل درب منزل است که همین ویژگی ها باعث شده تا بتوانید با خیال راحت به این محصول اطمینان کرده و از استفاده آن نهایت لذت و آرامش را داشته باشید. در کنار تمامی این موارد باید به رویه و بدنه با کیفیت این محصول هم اشاره کرد چراکه از مزیت ها و خصوصیات بسیار مهم این بین بگ به شمار می رود. با بررسی بیشتر این محصول و تا انتها همراه ما باشید تا به صورت کامل با این کالا آشنا شوید...

قابلیت تحمل وزن بالا و ابعاد متناسب محصول

قابلیت تحمل وزن بالا، نیز در تمامی بین بگ ها یکی از مهمترین فاکتور ها برای انتخاب بوده که در هنگام خرید باید به آن توجه نمایید. لازم به ذکر است این بین بگ دارای قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 140 کیلوگرم بوده که برای یک نفر بسیار راحت و ایده آل است. از دیگر خصوصیات مهم این محصول می توان به محل قرار گیری آن و جایی که قرار است محصول را در آن بگذارید اشاره کرد، در همین خصوص هم باید گفت که طول، عرض و همچنین ارتفاع بین بگ به صورت دقیق در قسمت مشخصات ذکر شده که شما به راحتی به آن دسترسی دارید. البته لازم به ذکر است، این ابعاد کاملا متناسب و استاندارد بوده و افراد بزرگسال با خیال راحت می توانند از آن بهره ببرند و همچنین این کالا مناسب برای استفاده یک نفر بوده و تا 140 کیلو گرم وزن را هم می تواند با خیال راحت بر روی خود تحمل کند.

نشیمنگاهی راحت و منعطف

در ابتدا باید گفت که بخش نشیمنگاه این محصول به صورت گود و فرورفته بوده و همچنین حجم خوبی را نیز در بر می گیرد. این بخش به صورت فوق العاده نرم و راحت تولید شده که شما با خیال راحت می توانید بر روی آن نشسته و به استراحت بپردازید. همچنین بخش تکیه گاه این بین بگ نیز به صورت صاف و ایستاده تولید شده که با تکیه دادن به آن، راحتی و نرمی را می توانید به صورت کامل حس کنید. در خصوص رنگ این کالا نیز باید ذکر کرد که قدرت انتخاب شما در این زمینه بسیار بالا بوده و می توانید رنگ دلخواه خود را انتخاب نمایید.

دوخت بسیار عالی

دوخت بسیار عالی این بین بگ، در کنار استفاده از جنس بسیار عالی برای بخش های مختلف از قبیل رویه و بدنه سبب شده تا طول عمر آن بسیار بالا رفته و بتواند وزن های بسیار بالا را نیز تحمل کند. برای تولید این محصول از دو لایه پوسته و آستری درجه یک استفاده شده که در این ها کنار هم دوام و استحکام خوبی را به بین بگ مخمل محکم بخشیده است. آستری بخش میانی بین بگ بوده که محتوای درونی در داخل آن ریخته شده و همچنین بخش رویه قابل جداسازی از بخش آستری می باشد.

طریقه سفارش محصول

بین بگ مخمل محکم از سری محصولات فوق العاده جذاب، دارای تنوع بالا در رنگ و همچنین رویه و پارچه مقاوم است که با قیمت ارزان و مناسب عرضه شده است. اگر شما عزیزان قصد استفاده از این محصول را در داخل منزل یا محل کار خود دارید می توانید از طریق تولیدی مبل شنی آرامش این کالا را با قیمت فوق العاده خریداری نموده و درب منزل ان را تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...