بین بگ مخمل زیرپایی دار

کد 32106

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,100,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ مخمل زیرپایی دار یک نمونه موفق برای استفاده تمام رده های سنی بوده که توانسته در زمان کوتاهی پاسخگوی نیاز علاقمندان به مبل های شنی و بین بگ باشد. این بین بگ رنگنبدی بسیار زیاد دارد. پس تمام خریداران در زمان خرید بین بگ می توانند رنگ بدنه را با سلیقه خود سفارش بدهند. این بین بگ کاملا کم وزن بوده و افراد می توانند با استفاده از دستیگره تعبیه شده بر روی بخش بالایی ممحصول به راحتی بین بگ را جا به جا کنید. البته سبک بودن بین بگ باعث نشده تا بدنه محصول دچار افت استحکام شود. زیرا این بین بگ می تواند تا 180 کیلوگرم وزن را بر روی خود تحمل کند. پس تمام افراد خانواده با هر وزن و سنی می توانند برای زمان های خواب و استراحت و کار و... این بین بگ را انتخاب نمایند. محصول از یک زیرپایی شنی برخوردار می باشد. این زیرپایی استاندارد بوده و می تواند شما را برای تجربه یک خواب راحت نیمروزی کمک کند. این زیرپایی شنی کیفیت بالایی داشته و قابلیت استفاده به عنوان میز را دارد. بخش داخلی بین بگ از مواد یونولیتی تشکیل می شود. این مواد خرد شده هستند پس می توان گفت نرمی و انعطاف پذیری بالایی دارند. انسجام بالای این مواد و منعطف بودن ان ها موجب شده تا بدنه بین بگ به راحتی تغییر حالت بدهد. طراحی بدنه زیبای بین بگ برای استفاده در دکوراسیون داخلی منزل و یا محل کار شما مناسب می باشد. اگر قصد خرید بین بگ را با بهترین قیمت و طول عمر دارید می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی

بین بگ مخمل زیرپایی دار

برای تهیه بین بگ مورد نیاز خود لازم است تا به یک فروشگاه با تنوع بسیار بالا مراجعه کنید تا بتوانید محصولی متناسب با فضا و نیاز خود را تهیه نمایید. در سایت مبل شنی آرامش تمامی محصولات گروه مبل شنی آرامش با قیمتی ارزان و به صورت مستقیم از تولید کننده به فروش می رسند. این محصولات تنوعی بی نظیر دارند و پاسخگوی نیاز هر فرد هستند. بین بگ مخمل زیرپایی دار یکی از محصولات خاص و بی نظیر تولید شده توسط این گروه است که در ادامه مطلب به نقد و بررسی آن خواهیم پرداخت.


ابعادی مناسب و کاربردی

اندازه این بین بگ به صورت کاملا استاندارد طراحی شده است که هر فردی به راحتی قادر خواهد بود از آن استفاده نماید. در زمان خرید این محصول نیازی نیست به جثه افراد توجه کنید زیرا این بین بگ برای استفاده تمامی افراد تهیه شده است. هم چنین در زمان خرید باید به ابعاد محصول توجه نمایید تا متناسب با فضایی که در اختیار دارید بین بگ مناسب را تهیه کنید. این محصول دارای ابعادی به مشخصات طول و عرض 100 سانتی متر است. با این وجود ابعاد این محصول کاملا مناسب و استاندارد بوده و در هر فضایی می توانید از آن استفاده کنید.ارتفاع این بین بگ نیز معادل 100 سانتی متر است. این بین بگ پشتی بلند و طبی دارد که در زمان استفاده، به خوبی تمامی بخش های ستون فقرات را پوشش می دهد و به علت داشتن انعطاف بالا، به خوبی تمامی بخش های انحنای ستون فقرات را پوشش خواهد داد. نشیمنگاه این بین بگ نیز ارتفاعی استاندارد از سطح زمین دارد و نشستن و برخاستن بر روی آن بسیار راحت است. شما به راحتی می توانید از این محصول به مدت طولانی استفاده نمایید بدون اینکه به کمر و زانوهای شما فشاری وارد شود و یا دچار درد در ناحیه ستون فقرات شوید. با استفاده از این بین بگ خواهید توانست تمامی فعالیت های خود را که نیاز به نشستن طولانی دارند، بدون خستگی انجام دهید. 


وزن بدنه پایین و تحمل وزن بالا

این محصول متشکل از مواد داخلی یونولیتی می باشد که دارای وزن بسیار کم و حجم بالایی هستند. استفاده از این مواد داخلی موجب شده است تا محصول دارای وزن بسیار کمی باشد. وزن بدنه این بین بگ در مجموع برابر با 6 کیلوگرم است که به راحتی می توانید آن را از سطح زمین بلند کرده و جابه جا نمایید. این مواد داخلی استحکام بسیار بالایی دارند و با وارد شدن فشار زیاد در اثر استفاده افرادی با وزن سنگین، دچار تغییر شکل نمی شوند. به همین علت این بین بگ قادر است وزنی برابر با 180 کیلوگرم را تحمل کند بدون اینکه از حجم و انعطاف آن کاسته شود. 


تنظیم انعطاف بین بگ

مواد داخلی مورد استفاده در داخل این بین بگ از بهترین نوع مواد یونولیتی هستند که به صورت گلوله های شنی سبک می باشند. این مواد داخلی به خوبی بر روی هم جابه جا شده و حرکت می کنند. به همین دلیل با وارد شدن فشار زیاد بر روی بدنه محصول، مواد جابه جا شده و به فرمی همانند بدن فرد درمی آید. شما توسط این مواد داخلی می توانید انعطاف بین بگ را تنظیم نمایید. بر روی این بین بگ یک زیپ تعبیه شده است که توسط آن می توانید به مواد داخلی دسترسی داشته باشید. هم چنین مواد داخلی را می توانید از طریق سایت مبل شنی آرامش تهیه کنید. با کم و یا زیاد کردن مواد داخلی بین بگ می توانید انعطاف محصول را مطابق با نیاز خود تنظیم کنید. در صورت برخورد آب و مایعات دیگر با مواد داخلی، این مواد داخلی به هم چسبیده و سفت می شوند. به همین علت حجم خود را از دست داده و انعطاف آن کاسته می شود. در صورت بروز این اتفاق نیز می توانید مواد داخلی را با مواد داخلی جدید جایگزین کنید تا محصول به کیفیت اولیه بازگردد. 


روش خرید

بین بگ مخمل زیرپایی دار با قیمتی ارزان و کیفیت بی نظیر از طریق نمایندگی مبل شنی آرامش قابل خریداری است. برای تهیه این محصول با مراجعه به این سایت، محصول را سفارش داده و درب منزل دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...