بین بگ مخمل بزرگسال شیبدار

کد 32144

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,795,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ مخمل بزرگسال شیبدار یکی از زیباترین انواع بین بگ بوده که برای استفاده افراد بالاتر از ۱۶ سال به تازگی توسط نمایندگی مبل شنی ارامش طراحی و به بازار عرضه شده است. این بین بگ را با روکش بدنه ای از نوع مخمل تولید کرده اند. این نوع روکش بدنه ضدتعریق بوده و در برابر فشار و ضربه مقاوم باقی می ماند. با توجه به کیفیت بالای جنس بدنه شما می توانید روکش بدنه را با اب و مواد شوینده شستشو دهید. بخش داخلی بین بگ از نوع یونولیت خرد شده است. زیرا این نوع مواد وزن کم و ساختاری منعطف داشته که قابلیت تحمل وزن بالایی دارد. برای تعویض مواد داخلی و یا شارژ ان می توانید از زیپ تعبیه شده بر روی بدنه بین بگ استفاده کنید. رنگ بدنه بین بگ طوسی بوده که قابلیت هماهنگی با تمام رنگ های دکوراسیون داخلی را دارد. البته شما می توانید رنگ بدنه محصول را با توجه به سلیقه خود شخصا سفارش دهید. وزن کم بدنه بین بگ موجب شده تا به راحتی جا به جا شود. برای خرید این محصول منحصر به فرد می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • قطر: 100سانتی متر
  • ارتفاع: 100سانتی متر
  • وزن بدنه: ۵ کیلوگرم
  • تحمل وزن: ۱۸۰ کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل
  • دارای ضمانت نامه دوساله

بین بگ مخمل بزرگسال شیبدار

بین بگ مخمل بزرگسال شیبدار یکی از جذاب ترین تولیدات مبل شنی آرامش است که با دارا بودن ظاهری خاص و فوق العاده جذاب، فضایی ایده آل برای استراحت و انجام فعالیت های نشسته شما ایجاد خواهد کرد. شما به راحتی می توانید این محصول را در محیط های گوناگون مورد استفاده قرار دهید و از داشتن نشیمنگاهی راحت و مناسب لذت ببرید. این محصول جذاب بیشتر در زمان استراحت به کمک شما آمده و فضایی راحت و مناسب را برای شما فراهم می کند تا بتوانید تمامی خستگی روزانه را از تن خود دور کرده و به آرامش برسید. بین بگ مخمل بزرگسال شیبدار را در ادامه مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


ویژگی های ظاهری

این محصول به سبک گرد طراحی شده است و تفاوت های بسیاری با دیگر بین بگ های گرد دارد. تفاوت ظاهری آن مربوط به تکیه گاه شیبدار و داشتن ظاهری خاص است. با وجود دوخت های بسیار زیبا بر روی محصول که فرمی خاص به بدنه داده اند این محصول شکل می گیرد. رویه این محصول به صورت یک دست و فاقد چین خوردگی می باشد. نشیمنگاه این محصول در قسمت میانی توسط یک فرو رفتگی کوچک مشخص شده است و در امتداد این نشیمنگاه، پشتی این محصول به صورت شیبدار واقع شده است. پشتی بین بگ نیز به صورت خاص و جالب می باشد و دارای ارتفاعی استاندارد است. رویه این محصول به رنگ طوسی روشن تهیه شده که رنگی خنثی بوده و به راحتی با سایر رنگ ها هماهنگ می شود. به همین علت می توان از این بین بگ در اغلب انواع دکوراسیون استفاده کرد و از نشیمنگاهی مناسب برخوردار شد. 


مشخصات مواد داخلی بین بگ

در داخل این بین بگ از مواد یونولیتی استفاده شده است. این نوع از مواد داخلی وزن بسیار پایینی دارند که باعث می شود تا وزن بدنه بین بگ در مجموع برابر با 5 کیلوگرم باشد. بنابراین شما به راحتی می توانید این محصول را از سطح زمین بلند کرده و حمل کنید. جابه جایی این بین بگ بسیار ساده است و شما به راحتی می توانید آن را به هر فضایی انتقال دهید. از دیگر ویژگی های این مواد داخلی داشتن انعطاف بالا است. این مواد داخلی ظاهری همانند شن های ریز و سبکی دارند که به راحتی بر روی یکدیگر حرکت کرده و جابه جا می شوند. بنابراین با نشستن شما بر روی این بین بگ، مواد داخلی به راحتی جابه جا شده و حالتی متناسب با فرم بدن و انحنای ستون فقرات را به خود می گیرند. پس از استفاده نیز با تکان دادن محصول، بین بگ به حالت اولیه بازگشته و در صورت نشستن فرد جدید، فرم دیگری به خود می گیرد. شما می توانید از این بین بگ به راحتی استفاده کنید بدون اینکه هیچ فشاری به بدن شما وارد شود و یا اندام های شما اذیت شده و دچار درد شوند. این مواد داخلی استحکام بسیار بالایی دارند و از مقاومت خوبی در برابر فشار بهره مند هستند. در صورت وارد شدن فشار زیاد به بدنه این محصول، بین بگ دچار تغییر حالت نشده و فرم خود را از دست نخواهد داد. هم چنین در صورت وارد شدن فشار زیاد از حجم مواد داخلی کم نشده و انعطاف مواد نیز کاسته نخواهد شد. به دلیل استفاده از این مواد داخلی، بین بگ دارای تحمل وزن بالایی می باشد و قادر است وزنی برابر با 180 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند بدون اینکه دچار آسیب شود.


رویه ای مقاوم و با کیفیت 

برای پوشش این بین بگ از بهترین نوع پارچه مخملی استفاده شده است. این رویه کیفیت بالایی داشته و می توانید به راحتی از آن در هر فضایی، حتی محیط های خارج از منزل استفاده نمایید بدون اینکه دچار آسیب شود. این رویه در برابر پارگی و ساییدگی مقاوم است و طول عمر بالایی دارد. از ویژگی های مهم این رویه قابلیت شستشو است. شما به راحتی می توانید رویه را از بدنه اصلی جدا کرده و مورد شستشو قرار دهید. هم چنین می توانید این محصول را به راحتی در ماشین لباسشویی قرار داده و با مواد شوینده بشویید. به دلیل کیفیت بسیار بالای این رویه و مواد داخلی بین بگ، این محصول ضمانت نامه دو ساله دارد تا خاطر شما از بابت کیفیت آن آسوده شود.


خرید

بین بگ مخمل بزرگسال شیبدار با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت از سایت مبل شنی آرامش قابل خریداری است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...