بین بگ مخمل بزرگسال

کد 63025

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,921,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ مخمل بزرگسال محصولی جذاب و بادوام بوده که با ساختاری استاندارد و مقاوم طراحی و مناسب استفاده بزرگسالان روانه بازار شده است. این محصول را در دو رنگ بدنه قرمز و زرد تولید کرده اند. پس می توانید با توجه به سلیقه خود خرید مطمئنی را انجام دهید. روکش بدنه محصول از پارچه مرغوب مخمل است. این روکش بدنه ضدتعریق بوده و در برابر فشار و ضربه مقاوم باقی می ماند. در صورت نیاز به راحتی می توانید این نوع روکش بدنه را با اب و مواد شوینده شستشو دهید. مواد داخلی محصول از نوع یونولیتی بوده زیرا وزنی کم با قابلیت تحمل وزن بسیار بالا هستند. از طریق زیپ تعبیه شده بر روی بدنه می توانید این مواد را شارژ و یا تعویض کنید. این بین بگ ارگونومی بدنه گرد داشته که نشمینگاهی بزرگ با تکیه گاهی استاندارد و منعطف برای استراحت در اختیار شما قرار خواهد داد. این تکیه گاه تمامی سطح کمر شخص را پوشش داده پش برای استفاده های طولانی مدت و یا مطالعه و... مناسب است. اگر قصد خرید این محصول با قیمت و کیفیتی مناسب را دارید می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • قطر: 120 سانتی متر
  • ارتفاع: 90سانتی متر
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای رنگبندی
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

بین بگ مخمل بزرگسال

در طراحی و تولید انواع بین بگ، طراحی ظاهری بسیار مهم می باشد. زیرا در اولین نگاه فرد جذب ظاهر زیبای بین بگ خواهد شد و پس از آن سایر مشخصات بین بگ شامل کیفیت رویه و مواد داخلی، ابعاد، کاربردها و ... مورد توجه قرار می گیرد. بین بگ مخمل بزرگسال محصولی ساده و شیک با ظاهری فانتزی است که دارای کیفیتی بالا بوده و برای استفاده در فضاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول قیمتی مقرون به صرفه دارد و یکی از بهترین نمونه های تولید شده توسط کارخانه مبل شنی آرامش است. در ادامه این مطلب به نقد و بررسی بین بگ مخمل بزرگسال خواهیم پرداخت. 


مشخصات رویه بین بگ

برای رویه این محصول از پارچه مخملی استفاده شده است. انتخاب نوع پارچه برای پوشش بین بگ از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و پارچه مخملی بهترین گزینه برای رویه این محصول به شمار می رود. زیرا این نوع پارچه استحکام بالایی دارد و در برابر ضربه و فشار مقاوم است. با وارد شدن فشار زیاد این رویه دچار تغییر حالت نشده و آسیب نمی بیند. هم چنین با وارد شدن ضربه رویه خراب نمی شود و دچار پارگی نخواهد شد. به طور کلی این رویه در برابر پارگی و ساییدگی مقاومت بالایی دارد. هم چنین این رویه ضد حساسیت است و برای پوست های حساس ایجاد مشکل نمی کند. در صورت کثیف شدن رویه نیز نگران نباشید. رویه این محصول را می توانید از بدنه اصلی جدا کرده و به راحتی بشویید. برای شستشوی این رویه می توانید از مواد شوینده نیز استفاده کنید و این کار را توسط ماشین لباسشویی انجام دهید. 


تعمیر و تعویض رویه

در صورت وارد شدن آسیب به رویه می توانید رویه محصول را از بدنه اصلی جدا کرده و توسط یک خیاط اقدام به تعمیر آن نمایید. هم چنین در صورت تمایل می توانید رویه جدیدی را از طریق سایت مبل شنی آرامش تهیه کرده و با رویه قبلی تعویض کنید تا محصولی جدید داشته باشید. 


حفظ کیفیت بین بگ

برای داشتن محصولی با کیفیت و مقاوم لازم است تا نکات ساده ای را رعایت کنید تا بین بگ طول عمر بالایی داشته باشد و کیفیت آن حفظ شود. در زمان جابه جایی از کشیدن این محصو بر روی زمین خودداری نمایید. زیرا ممکن این رویه با لبه های دیوار و اشیای تیز برخورد کند و دچار آسیب شود. هم چنین اشیای داغ و پرحرارت را به بدنه نزدیک نکنید تا بدنه دچار سوختگی نشود. از ریختن آب و مایعات بر روی بدنه جلوگیری کنید. زیرا با برخورد مایعات و آب با مواد داخلی، مواد داخلی به هم چسبیده و سفت می شوند. به همین دلیل حجم خود را از دست داده و دیگر کیفیت سابق را نخواهند داشت. در صورت بروز این اتفاق نیز می توانید مواد داخلی بین بگ را از سایت مبل شنی آرامش تهیه کنید و با مواد قبلی جایگزین نمایید تا بین بگ به کیفیت اولیه بازگردد. 


مشخصات مواد داخلی بین بگ

برای پر کردن این بین بگ از مواد داخلی یونولیتی استفاده شده است. این مواد داخلی کیفیتی بی نظیر دارند و دارای استحکام بالایی هستند. به طوری که با وارد شدن فشار زیاد، حالت خود را از دست نداده و دچار کاهش حجم و افت کیفیت نخواهند شد. به علت استفاده از این مواد داخلی، بین بگ دارای تحمل وزن بالایی می باشد و قادر است وزنی برابر با 180 کیلوگرم را تحمل کند. از دیگر ویژگی های این مواد داخلی داشتن انعطاف بسیار بالا است. این مواد داخلی به خوبی حرکت کرده و جابه جا می شوند. به همین دلیل با وارد شدن فشار زیاد، مواد داخلی جابه جا شده و به فرم انحنای ستون فقرات فرد در می آیند. با این وجود محصول به حالتی متناسب و ایده آل برای نشستن فرد تبدیل شده و با استفاده از آن هیچ فشاری به بدن وارد نمی شود. این مواد داخلی وزن کمی دارند و به همین دلیل وزن این محصول برابر با 5 کیلوگرم است که جابه جایی و حمل آن بسیار ساده می باشد. با وجود این وزن کم، شما به راحتی می توانید این محصول را انتقال دهید و به هر فضایی ببرید. 


روش خرید

بین بگ مخمل بزرگسال با قیمتی ارزان و کیفیتی بالا از طریق نمایندگی فروش مبل شنی آرامش قابل خریداری می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...