بین بگ مخمل اورجینال

کد 72002

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,923,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ مخمل اورجینال یکی دیگر از تولیدات پرفروش و در عین طبی کارخانه مبل شنی ارامش در زمینه بین بگ های راحتی بوده که به دلیل تحمل وزن بدنه بالا برای استفاده تمام سنین مناسب می باشد. این بین بگ طبی در واقع از ساختاری مخروطی برخوردار بوده و شما با نشستن بر روی بخش میانی آن می توانید به فرم گرفتن بدنه محصول و تقسیم آن به دو بخش تکیه گاه و نشیمنگاه اثر بگذارید. به همین دلیل بوده که تکیه گاه بین بگ تمامی بخش کودی کمر و ستون فقرات شما را پر کرده تا احساس راحتی داشته باشید. برای استفاده مدوام از بین بگ نیاز بوده رویه آن نیز از پارچه طبی و نرم با قابلیت ضدتعریق بودن انتخاب شود. به همین دلیل بوده که این بین بگ اصل را با پارچه ای از نوع مخمل لطیف و درجه یک طراحی کرده اند. البته این پارچه تنوع رنگبندی بالایی داشته به همین دلیل بوده که در زمان خرید می توانید متناسب با سلیقه خود رنگ بدنه را به فروشنده مرکزی سفارش بدهید. مواد داخلی بین بگ موجب کاهش وزن چشمگیر آن در کنار توان تحمل وزن بالا و رویه منعطف و نرم محصول می شوند. زیرا بخش داخلی این بین بگ مملو از شن های یونولیتی بوده که در صورت افت و یا حتی برای تغییر حالت بدنه بین بگ می توانید میزان این مواد یونولیتی رابه صورت دستی کم یا زیاد کنید. این بین بگ جذاب با توان تحمل وزنی بالغ بر 160 کیلوگرم بر روی خود دارای یک گارانتی معتبر دوساله نیز می باشد. با مراجعه به تولیدی مبل شنی ارامش می توانید بین بگ اورجینال را با قیمت ارزان خریداری نمایید.

طول 120  سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
رنگ بدنهخاکی
جنس بدنهمخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 160 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

بین بگ مخمل اورجینال می تواند یکی از مناسب ترین و بهترین گزینه ها برای استفاده در اتاق های پذیرایی و یا اتاق های خواب باشد که در چند سال اخیر و توسط برند محبوب اینتکس روانه بازارهای جهانی شده است. این بین بگ فوق العاده دارای رنگ بندی های متنوع و بسیار زیبایی می باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید این بین بگ راهنمایی کنیم پس در ادامه و با بررسی بیشتر این بین بگ مخمل اورجینال همراه ما باشید.

طراحی شیک و استاندارد

طراحی و شکل ظاهری این بین بگ یکی از اولین ویژگی هایی می باشد که خریداران توجه ویژه ای به آن دارند. این کالا به واسطه استفاده که از آن ها در منازل می شود باید دارای ظاهری زیبا باشد تا جلوه شیک و مدرنی را به خانه و یا اتاق های خواب بدهد و همچنین این محصول دارای طراحی استاندارد و زیبا و در عین حال با کیفیت می باشد که از این رو توانسته است توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب نماید. علاوه بر ساختار زیبا و تقریبا گردی که دارد از راحتی و انعطاف پذیری بسیاری هم برخوردار است و در بخش زیری این محصول یک عدد زیپ تعبیه شده که توسط آن به راحتی و در صورت لزوم می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی و یا پارچه رویه نمایید.

جنس رویه محصول

جنس رویه و بدنه محصول یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که در هنگام خرید باید به آن توجه نمایید زیرا تاثیر بسزایی در بالا بردن طول عمر محصول دارد. این بین بگ رویه ای از جنس پارچه مخمل داشته که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که در برابر فشار و ضربه دارد، دارای استحکام بالایی در برابر پوسیدگی و ساییدگی نیز است. همچنین پارچه مخمل دارای رویه ای نرم می باشد که از این رو محیطی ایده آل را برای بدن شما فراهم می آورد و البته لازم به ذکر است که درزهای موجود بر روی این بین بگ به خوبی و توسط بهترین دستگاه ها دوخت شده اند و این امر تاثیر بسزایی در جلوگیری از باز شدن درز این محصولات دارد.

محتوای داخلی

در ساختار داخلی این محصول از یونولیت خرد شده استفاده شده که مقاومت بالا را در کنار انعطاف پذیری ایده آل برای شما فراهم می آورد. این انعطاف پذیری باعث شده است که بین بگ فوق العاده شما به خوبی با بدنتان حالت بگیرد و به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست ندهد و همچنین نشیمنگاه این محصول به صورت فرو رفته و راحت بوده که این امر باعث می شود به هنگام استفاده در طولانی مدت دچار کمر درد نشوید.

سخن پایانی و نحوه سفارش

ضمانت دو ساله از نمایندگی اینتکس، باعث آسودگی خیال شما پس از خرید این محصول شده است و این بین بگ با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که شما پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...