بین بگ مخمل اصل ایتالیا

کد 53012

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,759,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ مخمل اصل ایتالیا از جمله محصولات اورجینال کمپانی مرکزی مبل شنی در ایران که از طراحی بدنه منحصر به فردی برخوردار بوده که ساختاری راحت و طبی دارد. این محصول زیبا در واقع ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل داشته که بدنه آن از یک انحنای جذاب برخوردار است. این انحنا در واقع محدوده نشیمنگاه و تکیه گاه سرخود محصول را مشخص می کند. رویه این محصول از دوخت های موازی و افقی برخوردار بوده که موجب شده سطح محصول ساختاری مواج داشته باشد. از این محصول شیک می توانید در تمامی فضاهای داخلی محصول مانند اتاق خواب و کنار شومینه و... استفاده کنید. بدنه محصول یک رنگ و ساده بوده اما قابلیت انتخاب رنگ بدنه وجود دارد. مواد تشکیل دهنده داخل محصول از نوع شن های یونولیتی با خاصیت استثنایی نرمی و انعطاف پذیری فوق العاده زیاد بوده که به صورت تضمینی می تواند اسایش شما را فراهم اورد. این نوع مواد داخلی به راحتی تغییر حالت داده اما شما نیز می توانید با کم یا زیاد کردن میزان شن های یونولیتی داخل محصول فرم بدنه بین بگ را با توجه به نیاز خود تنظیم کنید. کیفیت روکش بدنه تاثیر مستقیم بر طول عمر آن و رضایتمندی مصرف کنندگان دارد. به همین دلیل تولید کننده این بین بگ را با پارچه مخمل درجه یک طراحی و تولید می کند. روکش های مخمل قابل شستشو بوده و ضدتعریق هستند. همچنین این نوع پارچه به دلیل کیفیت بالا در برابر وزن و فشار بسیار زیاد نیز دچار اسیب نمی شوند. لازم به ذکر بوده در زمان خرید یک گارانتی معتبر 2 ساله برای این بین بگ دریافت خواهید کرد. با مراجعه به نمایشگاه مبل شنی می توانید این بین بگ را خریداری نمایید.

  • طول: 180 سانتی متر
  • عرض: 95 سانتی متر
  • ارتفاع: 60 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل لطیف
  • وزن بدنه: 7 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 160 کیلوگرم
  • دارای گارانتی 2 ساله

بین بگ مخمل اصل ایتالیا

بین بگ مخمل اصل ایتالیا یکی دیگر از ارزان ترین محصولات طبی است که برای کاربرد های مختلف به بهترین شکل ایفای کارایی می کند و می تواند بالاترین میزان رضایت را داشته باشد. در نتیجه هر کس که دارای نیاز به راحتی و آرامش است قادر خواهد بود که از بین بگ های اورجینال با بهره برداری های به خصوص استفاده نماید. با این وجود هر کس که محیط طبی را برای انجام کارهای خود می پسندد قادر می باشد این محصول خاص را انتخاب و با قیمتی مناسب خریداری نمایند. با توجه به ساختمان محکم محصول و دوخت هایی که بر روی بدنه ایجاد شده است و حالت محصول را به شکل خاصی ایجاد کرده است و به گونه ای خاص و منحصر به فرد افراد را به خرید خود جذب می نماید. در نتیجه می توان یکی از کاربردی ترین وسیله هایی باشد که طبی بوده و دارای ساختار بی نظیری بوده است. با توجه به این که محصول را می توان به راحتی مورد استفاده قرار داد افراد زیادی شامل استفاده این محصول می شوند که برای به دست آوردن آرامش آن را در دسترس قرار داده اند. علاوه بر این موارد دلخواه بودن بین بگ مخمل نسبت به محصولات دیگر سبب ایجاد طرفداران بسیار زیاد از سوی این محصول می شود وسعی در آن می شود که بالاترین میزان رضایت را کسب کند. با وجود این مزایا شرایطی ایجاد می شود که با هم به بررسی آن ها می پردازیم.


مدلی خاص مانند بالش

این بین بگ می تواند شباهت زیادی به بالش های بادی داشته باشد و یا بدنه ای منعطف از دوخت های به خصوص دارا می باشد. به دلیل این که شرایط برای داشتن راحتی بسیار زیاد مهیا است قادر خواهد بود که در تمامی موقعیت ها از آن استفاده کرد. بدنه کوچک و کم جای این محصول و شباهت آن با بالش می تواند آن را مناسب برای سفر های مختلف نماید و سعی در آن دارد که به همراه افراد در مسافرت ها قرار گیرد. با داشتن ابعاد مورد نظر در اتومبیل شخصی شما به راحتی جای می گیرد و می تواند محیط کمی را به خود اختصاص دهد. با این شرایط هر کس که دارای نیاز به راحتی می باشد در طول سفر نیز این وسیله کاربردی را مورد استفاده قرار می دهد و به آسانی در دسترس می باشد. این وسیله کاربردی برای این است که افراد در طول روز به استراحت مشغول باشند و بدن خود را از خستگی رها کنند. رویه این بین بگ از دوخت های موازی هم تشکیل شده است که بسیار عمیق و محکم بوده است و می تواند ساختمانی ویژه برای این بین بگ بسازد. در نتیجه هر کس که تمایل به داشتن این وسیله دارد قادر خواهد بود در فرصت های لازم از آن بهره مند گردد.


ایجاد تکیه گاه نسبی

این بین بگ به دو روش کاربرد دارد و مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از روش های استفاده از این محصول به این صورت است که سطح یکی از اطراف آن را به دیوار تکیه دهید و به این صورت یک تکیه گاه ایجاد سازید. چنین محصولی از استحکام بالایی برخوردار می باشد و می تواند دوام کافی درباره این محصول داشته باشد. بین بگ ها بهترین وسیله هایی هستند که افراد در زمان انجام کار ها توانایی استفاده از آن را خواهند داشت و بهترین موقعیت برای داشتن راحتی و آسایش مهیا می شود. در نتیجه برای رفتن به محل های دور و نزدیک قادر می باشند که از بین بگ ها استفاده کنند و در موقعیت های گوناگون آن را در دسترس قرار دهند. 


رویه اورجینال

بدنه محصول دارای استحکام و مقاومت زیادی می باشد که در واقع به دلیل وجود اورجینال بودن می تواند در طول سال های زیاد مورد استفاده افراد قرار بگیرد. علاوه بر این موارد این محصول به دلیل داشتن راحتی زیاد برای به کار گیری مداوم استفاده می شود و با توجه به بدنه مقاوم قادر خواهد بود که برای سال های زیاد ایفای کارایی نماید. افرادی که به داشتن مبل شنی نیاز دارند پیشنهاد می شود که این محصول را خریداری کنند.


خرید

بین بگ مخمل اصل ایتالیا یکی دیگر از ارزان ترین محصولاتی است که در کارخانه مبل شنی آرامش طراحی و تولید می شود و می توان از این محل آن را خریداری نمود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...